Gå til innhold

Positive tanker om sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ett veldig anstrengt forhold til sex. Jeg er 26 år, har hatt 15 sexpartnere og vært i 3 ganske lange forhold.

Sex har blitt noe jeg stort sett har når det er alkohol i bildet.

Mitt første forhold var vel egentlig bare en stor fest; vi var 18 år, jeg mistet jomfrudommen min til han, men vi kranglet mye og jeg ble aldri helt "trygg" på han.

Så ble det slutt, og jeg hadde noen ONS i fylla, før jeg gikk inn i mitt andre forhold med nok en party-fyr og vi var 20 år. Han var alltid stein i tillegg, så sex var stort sett noe vi gjorde i fylla der også.

Gikk ut fra det forholdet etter noen, var singel og hadde noen ONS før mitt tredje forhold. I dette forholdet var det mye sexmas og vi passet generelt ikke sammen på flere plan, men fikk barn sammen etterhvert og holdt ut. Sexen var kun for hans nytelse og vi hadde null kommunikasjon og forholdet ble raskt sexløst.

Nå har jeg derimot vært singel i snart to år og hatt kanskje 5 ONS på den tiden. Jeg har med tiden begynt å miste lyst på sex til og med når jeg drikker, og lurer på om jeg noen gang vil klare å inngå ett forhold igjen, fordi jeg føler at "alle menn" bare vil ha sex, sex, sex heeele tiden.

Jeg føler meg helt aseksuell, men innser jo at jeg må gjøre noe med min egen tankegang og mitt eget forhold til sex om jeg ikke skal være singel for alltid. Jeg vet jeg har dårlig selvbilde også, men det er ikke bare det. Jeg ser på sex som en "skitten" ting, ikke som en hverdagslig ting alle gjør.

Jeg kan prate med menn på byen og på nettet, og så fort de sier noe seksuelt, selv om det er uskyldig, får jeg helt angst å ditcher de med en gang.

Hvordan kan jeg forandre dette?

Anonymous poster hash: 629ac...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om du har hatt en del dårlig sex. Har du hatt skikkelig god sex noen gang, med en partner som bryr seg? Blir du kåt med (u)jevne mellomrom, onanerer eller har seksuelle fantasier? Jeg tror du hadde merket det for lenge siden dersom du var aseksuell, og med tanke på hva du skriver, er det nok mer sannsynlig at du har fått en sperre på grunn av at forholdet ditt til sex har blitt stadig dårligere.

Jeg tror du burde starte med å se om du kan lære deg å nyte solosex, og finne en mann som tar seg god tid og forstår at din nytelse er like viktig som hans og ikke bare bruker deg for å tilfredsstille seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...