Gå til innhold

Kjærestesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en litt "rar" problemstilling føler jeg selv. Ble samme med verdens nydeligste gutt for et halvår siden. Vi ventet tre måneder med sex.

Han er min første kjæreste (jeg er 22, han er 24). Jeg er utrolig komfortabel med kroppen min foran han, og vet at han elsker å se meg naken. MEN...

Jeg har plutselig mistet all "teknikk" i sengen. Syns plutselig det er kjempevanskelig å suge, ri osv. Er liksom så redd for å gjøre noe feil :( med tidligere seksualpartnere var jeg vill i sengen.

Noen som har tips, råd og erfaringer? Vil så gjerne at han skal ha det godt. For han gjør det veeldig godt for meg

Anonymous poster hash: 439ab...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det også sånn i begynnelsen, men ettersom vi ble bedre kjent kunne jeg slappe mer av og plutselig var det ikke noe problem lengre :) Bruk tid så tror jeg det ordner seg



Anonymous poster hash: 3d381...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd for å gjøre noe feil. Da blir det verre. Slapp av, nyt og la det skje av seg selv. Da blir det alltid deilig. Er du usikker eller redd så blir du også mer klønete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme selv, men det bunner i at jeg er veldig ukomfortabel med og usikker på kroppen min. Det jeg har funnet ut at hjelper er rett og slett tid, og at man må ha lyst til å gjøre det. Hvis jeg gjør noe "bare" for hans del, som å være øverst, blir det bare klønete og fælt, men hvis jeg gjør det fordi jeg har lyst så går det litt bedre!

Endret av mijaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...