Gå til innhold

Er det mange som syns sex er oppskrytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om de som mener sex er oppskrytt noen gang har hatt sex med en person de var tiltrukket av.



Anonymous poster hash: 30b79...f84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om de som mener sex er oppskrytt noen gang har hatt sex med en person de var tiltrukket av.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

Seff. Men det blir likevel oppskrytt dersom man ikke også får tenning av sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg syns ikke det er oppskrytt akkurat, men er ikke så ofte jeg virkelig har lyst. Men når jeg først har sex er det jo som regel godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff. Men det blir likevel oppskrytt dersom man ikke også får tenning av sexen.

Da må man jo ha veldig sære preferanser i retning scat, wet sex, S&M osv. Er man tiltrukket får man tenning.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må man jo ha veldig sære preferanser i retning scat, wet sex, S&M osv. Er man tiltrukket får man tenning.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

Hehe, really?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier sex er oppskryt tror jeg faktisk ikke har opplevd skikkelig intim og nærhet og fokuset på hverandre under akten. En det bare er fantastisk med og man gleder seg vær dag til det.



Anonymous poster hash: 69b8d...9b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, really?

Jepp. Stemmer kjemien stemmer sexen. Får man ikke tenning er man ikke tiltrukket, da har man vel heller innbilt seg tiltrekning fordi motparten er kjekk, har høy lønn eller innehar egenskaper man vet er bra.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Stemmer kjemien stemmer sexen. Får man ikke tenning er man ikke tiltrukket, da har man vel heller innbilt seg tiltrekning fordi motparten er kjekk, har høy lønn eller innehar egenskaper man vet er bra.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

Jeg tror du er litt på villspor, lille du, men greit, du skal få lov til å ha den oppfatningen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Dere som sier sex er oppskryt tror jeg faktisk ikke har opplevd skikkelig intim og nærhet og fokuset på hverandre under akten. En det bare er fantastisk med og man gleder seg vær dag til det.

Anonymous poster hash: 69b8d...9b7

Joda, jeg har det, jeg har bare ikke det behovet like ofte som mange andre. Synd det ikke skal være aksept for at mennesker har ulike behov.

Jeg er heller ikke i skapet fordi jeg ikke ønsker å ha sex hver dag og ikke syns det er mindblowing hver eneste gang :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å være frekk altså, men har du da virkelig opplevd fantastisk god sex, siden du syntes det er "sykt oppskrytt"? Gjør han det "riktig" da, lurer jeg på når jeg hører om kvinner som ikke syntes det er noe spesiellt :(

Det kan jo være at noen er svært lite følsomme i underlivet selvsagt...men når hele samfunnet omtrent er tuftet på hvor fantastisk deilig sex er, så er det litt artig å se at noen ser ut til å anse det som et lite ork :)

Nei, jeg har ikke opplevd "fantastisk god sex", og jeg har hatt MYE sex. Det ble bedre da jeg sluttet å ha sex med menn, mesteparten av dere er jo langt utpå jordet uansett, men selv om jeg har møtt personer som er kjempebra i senga og dritpene og hele greia så er ikke sexen bra. Sex er kjedelig, med mindre jeg har den med meg selv. DET er fantastisk sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er litt på villspor, lille du, men greit, du skal få lov til å ha den oppfatningen. :)

Lille du? Kutt ut hersketeknikken da.

Jeg skriver at det finnes unntak, som sære preferanser. Men utover det er det helt innlysende at man får tenning på noen man er tiltrukket av. Hvis ikke er man ikke (fysisk) tiltrukket.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille du? Kutt ut hersketeknikken da.

Jeg skriver at det finnes unntak, som sære preferanser. Men utover det er det helt innlysende at man får tenning på noen man er tiltrukket av. Hvis ikke er man ikke (fysisk) tiltrukket.

Anonymous poster hash: 30b79...f84

Selvsagt finnes det unntak, og det finnes unntak. Og ja, du er liten, når du ikke har skjønt at det er mer mellom himmel og jord enn ekstremer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt finnes det unntak, og det finnes unntak. Og ja, du er liten, når du ikke har skjønt at det er mer mellom himmel og jord enn ekstremer. :)

Det er litt trist at du ikke kan diskutere saklig, Silfen, men jeg er jo vant til det ...

Anonymous poster hash: 30b79...f84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt finnes det unntak, og det finnes unntak. Og ja, du er liten, når du ikke har skjønt at det er mer mellom himmel og jord enn ekstremer. :)

Syns det er så jævlig patetisk med folk som skal bruke hersketeknikker som å kalle folk for liten, eller påstå at folk er liten, bitterpikker, bitterfitter eller hva det måtte være. Er noen brukere som går igjen på dette, uten å nevne navn. Respekter at andre har et annet syn enn dere, selv om det måtte svi noe inni hel...e!

Anonymous poster hash: 810a2...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, jeg har ikke opplevd "fantastisk god sex", og jeg har hatt MYE sex. Det ble bedre da jeg sluttet å ha sex med menn, mesteparten av dere er jo langt utpå jordet uansett, men selv om jeg har møtt personer som er kjempebra i senga og dritpene og hele greia så er ikke sexen bra. Sex er kjedelig, med mindre jeg har den med meg selv. DET er fantastisk sex.

jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tolke av det du skriver her....jeg sitter med en vond følse av at du har hatt noen skikkelig fæle opplevelser med menn :(

du skriver du har hatt masse sex, men at allt har vært dårlig sex...så sier du at du har hatt menn som har vært skikkelig gode i senga og pene, men at sexen da også har vært dårlig...det er kjedelig?!? Men du nyter skikkelig bra sex med deg selv?

Jeg bare tror ikke det er sex i seg selv som er oppskrytt og kjedelig...jeg tror det er opplevelsen/erfaringen man har hatt som er negative som gir en dårlig innstilling til sex.

mener ikke sette deg på plass eller å kritisere deg på noen måte altså....jeg ble bare forfjamset og lei meg når jeg forstod svaret jeg fikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje, ja, hvis jeg tar med i betraktningen hvor utrolig stort fokus det er på sex over alt i filmer, blader, blant venner, på diverse foraer osv osv. Det får en jo til å lure på om det kanskje blir gjort til en større "deal" enn det egentlig er.

Men hvis man ser bort i fra det, så er jo fortsatt sex utrolig deilig, og det blir jo ikke akkurat ødelagt av fokuset. Men om det er så stort at man knapt skal høre om annet i media osv er jeg kanskje ikke så sikker på.

Endret av HeiHade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tolke av det du skriver her....jeg sitter med en vond følse av at du har hatt noen skikkelig fæle opplevelser med menn :(

du skriver du har hatt masse sex, men at allt har vært dårlig sex...så sier du at du har hatt menn som har vært skikkelig gode i senga og pene, men at sexen da også har vært dårlig...det er kjedelig?!? Men du nyter skikkelig bra sex med deg selv?

Jeg bare tror ikke det er sex i seg selv som er oppskrytt og kjedelig...jeg tror det er opplevelsen/erfaringen man har hatt som er negative som gir en dårlig innstilling til sex.

mener ikke sette deg på plass eller å kritisere deg på noen måte altså....jeg ble bare forfjamset og lei meg når jeg forstod svaret jeg fikk

Det er ikke noe å lure på, jeg synes bare ikke sex er deilig. Livet går videre og jeg har det kjempefint uten sex for sexens skyld uansett, ingen grunn til å være lei seg over det.

Det er ikke erfaringene eller innstillingen min det er noe galt med heller, jeg har hatt både "normale" og "unormale" erfaringer, og jeg kan synes sex er gøy med noen jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare lurer på om sex er det viktigste i livet deres? Er det mange som er bekymret for det presset som de unge i dag må vokse opp i?

Jeg personlig er ganske enkel.. Sex er godt, men gidder ikke å analysere i hjel en sexpartner. Har man god kjemi og trives sammen, så har det mere å si enn å telle antall orgasmer eller knull. Er ikke så kravstor når det kommer til sex. Har ikke noen liste der alle pungter må være utfylt for at det skal være god sex. Mange tror jeg sluker opp alle artiklene om sex, og lar seg forme av hva media sier og mener, istedet for å kanskje kjenne selv på hva sine behov er.

Kjør debatt! :)

Anonymous poster hash: 810a2...e71

Jeg synes du har hengt deg opp i helt feil ting. Det handler ikke om å "analysere i hjel" en sexpartner eller "telle orgasmer". Det handler om å velge en partner du har knall seksuell kjemi med og vedlikeholde sexlivet selv etter at forelskelsen har lagt seg.

Og det synes jeg det er for lite fokus på. Det er nok av fokus på diverse tull, eksprimentering og hjelpemidler, men få tar tak i selve vepsebolet når det gjelder sexproblematikk - at mange kvinner ikke gidder etter at sommerfuglene har forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sex er oppskrytt.. Men jeg synes sex er bedre nå enn når jeg var 17, da var både jeg og partneren uerfaren..når jeg traff mannen i mitt liv når jeg var 21, så ble sex mye bedre.. Pga at han ville at jeg også skulle få orgasme.. Det var nytt for meg. Fordi min partner før det gjorde ikke sitt for at jeg skulle få det, trodde sikkert det var umulig. Nå er jeg 36 år og vi har fantastisk sex.. Har vært sammen i 15 år

Anonymous poster hash: 70410...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...