Gå til innhold

Lukter vondt, hva kan være galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget med samme mannen i litt over 3 mnd. Første gang vi hadde sex, så smittet han meg med kjønnssykdommen klamydia. Vi begge fikk behandling. I ettertid har det lukta vondt av underlivet mitt etter hver gang jeg har sex med han. Det kan fort vare opp mot en uke. Og ja jeg vasker meg etter at jeg har hatt sex. Jeg har tatt tre tester i ettertid for kjønnssykdommer for å være sikker, og alle har vært negative. Forrige uke fikk jeg en melding av han at han fortsatt hadde kjønnssykdom, og han sier han bare har vært med meg.Jeg synes dette er rart og lite troverdig når jeg fikk beskjed om at alt var fint med meg dagen før meldinga fra han kom. Hvis det er sant hvordan er dette da mulig at jeg ikke ble smitta på nytt? hva kan være grunn til at jeg lukter vondt etter hver gang jeg har sex med han når jeg ikke har noen kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: fc864...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Husker vi lærte at begge partnerene har forskjellige bakterier og når de blandes vil det skape lukt. Etter man har hatt sex jevnlig hver dag, bodd i lag osv så deler man disse bakteriene mer og mer og lukten vil derfor ikke være like kraftig. Og man skal ikke vaske seg med mer enn vann

Men hvis han har en ny kjønnssykdom så ville jeg tatt turen til legen igjen. Og sagt at sex uten kondom er uaktuelt til dere begge er friske og kan dokumentere det. Dere smitter hverandre om og om igjen og det er ikke heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi lærte at begge partnerene har forskjellige bakterier og når de blandes vil det skape lukt. Etter man har hatt sex jevnlig hver dag, bodd i lag osv så deler man disse bakteriene mer og mer og lukten vil derfor ikke være like kraftig. Og man skal ikke vaske seg med mer enn vann

Men hvis han har en ny kjønnssykdom så ville jeg tatt turen til legen igjen. Og sagt at sex uten kondom er uaktuelt til dere begge er friske og kan dokumentere det. Dere smitter hverandre om og om igjen og det er ikke heldig.

Vi bor et stykke fra hverandre, så vi ses sånn ca hver andre uke, noen ganger lenger eller kortere. Utifra det han sier virker det som at han mener at han har vært syk siden første gang vi lå sammen, til nå..

Anonymous poster hash: fc864...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor et stykke fra hverandre, så vi ses sånn ca hver andre uke, noen ganger lenger eller kortere. Utifra det han sier virker det som at han mener at han har vært syk siden første gang vi lå sammen, til nå..

Anonymous poster hash: fc864...d21

Lite troverdig. Klamydia behandles enkelt og at han ikke skal ha klart å bli kvitt det helt tyder enten på at han ikke fulgte resepten på kuren eller at hanhar hoppet i høyet med noen andre. Men! Sjansen for at en kvinne smitter en mann er veldig liten men den er der.

Anonymous poster hash: 125fd...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite troverdig. Klamydia behandles enkelt og at han ikke skal ha klart å bli kvitt det helt tyder enten på at han ikke fulgte resepten på kuren eller at hanhar hoppet i høyet med noen andre. Men! Sjansen for at en kvinne smitter en mann er veldig liten men den er der.

Anonymous poster hash: 125fd...4a3

Han var hos meg igår. Det viser seg at det har blitt gjort kluss hos legen og de kikket på den første testen ble tatt. Han er like frisk som meg heldigvis!

Anonymous poster hash: fc864...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at dere rett og slett ikke passer sammen, kjemisk sett. Det vil da stinke høgg og helvete uansett hvor friske dere er, rett og slett fordi dine kjønnsafter og hans sæd sammen lager stinkorama.

Det betyr ikke dermed at dere ikke er kompatible til å lage barn etter hvert altså, har selv et vennepar hvor fruen har fortalt meg at det alltid har vært stinkorama under soveromsaktivitetene hos dem, og de har to velskapte barn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...