Gå til innhold

Jenter : Hvordan liker dere å bli slikka ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes tre alternativer som svar til spørsmålet "hvordan liker du å bli slikket"

1-direkte og hard stimuli rett på.

2-myk sensuell forsiktig stimuli

3-man liker ikke å bli slikket.

jeg syntes alle disse alternativene duger som svar til dette spørsmålet jeg da.

du virket så bastant på at TS ikke ville høre svaret fra henne tenkte jeg...mulig jeg missforstod

Det er dette jeg også mener.

- Hvordan liker du det?

- Jeg liker det ikke.

Det er da et helt kurant svar, selv om det kanskje ikke passer inn i en runketråd-situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes tre alternativer som svar til spørsmålet "hvordan liker du å bli slikket"

1-direkte og hard stimuli rett på.

2-myk sensuell forsiktig stimuli

3-man liker ikke å bli slikket.

jeg syntes alle disse alternativene duger som svar til dette spørsmålet jeg da.

du virket så bastant på at TS ikke ville høre svaret fra henne tenkte jeg...mulig jeg missforstod

Nei, for hvordan man -liker- å bli slikket, har ingenting med "Jeg liker ikke" å gjøre. Så er faktisk enig med gutt_86; de som ikke liker å bli slikket, bidrar ingenting til en tråd som heter "Jenter: Hvordan liker dere å bli slikka?" Endret av Dreamdrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Det finnes tre alternativer som svar til spørsmålet "hvordan liker du å bli slikket"

1-direkte og hard stimuli rett på.

2-myk sensuell forsiktig stimuli

3-man liker ikke å bli slikket.

jeg syntes alle disse alternativene duger som svar til dette spørsmålet jeg da.

du virket så bastant på at TS ikke ville høre svaret fra henne tenkte jeg...mulig jeg missforstod

Uenig. I en tråd hvor noen spør etter forslag til hvordan man skal tilberede torsken til middag, hjelper det nada å få svar som "jeg liker ikke torsk".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. I en tråd hvor noen spør etter forslag til hvordan man skal tilberede torsken til middag, hjelper det nada å få svar som "jeg liker ikke torsk".

Tja, han sa ikke "hvordan kan jeg slikke deg?" Han sa "Jenter: hvordan liker dere å bli slikka?" Så det kan vel sidestilles med: "Hvordan liker du torsken din". Da er vel "Jeg liker ikke torsk" et helt relevant svar.

Anonymous poster hash: 38518...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Tja, han sa ikke "hvordan kan jeg slikke deg?" Han sa "Jenter: hvordan liker dere å bli slikka?" Så det kan vel sidestilles med: "Hvordan liker du torsken din". Da er vel "Jeg liker ikke torsk" et helt relevant svar.

Anonymous poster hash: 38518...265

Hadde ts lurt på om jenter liker å bli slikket, hadde h*n spurt om det. Slik jeg leser det etterspør ts etter hvilke teknikker jenter liker å bli slikket med, og da er "liker ikke" helt urelevant Endret av RompeRusk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Gjerne litt rett på selve klitten/klitthodet, i runde, ømme bevegelser. Etterhvert litt sånn "rett opp og ned" bevegelser med tunga over klitten. Leke litt med leppene og ikke minst pirre og friste med en finger eller to! Da svever jeg på en rosa sky.. En stor rosa sky :fnise:

Det går mye i det lavfrekvente spekteret hos deg, skjønner jeg.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker når gutten bruker tid på forspillet, å angripe klitten direkte er IKKE til å anbefale.

Med forspillet mener jeg kysser/slikker rundt selve vagina før han sakt men sikkert stryker tungen opp og ned langs de ytre kjønnslepper.

Når jeg er blitt tent liker jeg at klitoris stimuleres med finger samtidig som tungen hans går inn og ut så dypt inni meg som mulig. Det siste punktet der burde du imidlertid forhøre deg om, av en eller annen grunn er det ikke alle som liker det.



Anonymous poster hash: bec12...2f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei, for hvordan man -liker- å bli slikket, har ingenting med "Jeg liker ikke" å gjøre. Så er faktisk enig med gutt_86; de som ikke liker å bli slikket, bidrar ingenting til en tråd som heter "Jenter: Hvordan liker dere å bli slikka?"

Uenig. I en tråd hvor noen spør etter forslag til hvordan man skal tilberede torsken til middag, hjelper det nada å få svar som "jeg liker ikke torsk".

Tja...jeg bare ser for meg en Diskusjon som dette blandt en veninnegjeng IRL hvor en hadde spurt samme spørsmål. Tror dere noen av dere hadde himla med øynene og reagert dersom en plutselig sa "åååhhnei jeg hater å bli slikket!" ...?? Jeg tipper dere ikke hadde hevet et øyebryn engang :) Skal man ta det helt 100% politisk korrekt, så hjalp nok ikke svaret TS...Men noe sier meg at han overlevde...hehe

Jeg klarer ikke se for meg det egentlig ;) jeg syntes det var greit innenfor sjangeren for et slikt spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Tja...jeg bare ser for meg en Diskusjon som dette blandt en veninnegjeng IRL hvor en hadde spurt samme spørsmål. Tror dere noen av dere hadde himla med øynene og reagert dersom en plutselig sa "åååhhnei jeg hater å bli slikket!" ...?? Jeg tipper dere ikke hadde hevet et øyebryn engang :) Skal man ta det helt 100% politisk korrekt, så hjalp nok ikke svaret TS...Men noe sier meg at han overlevde...hehe

Jeg klarer ikke se for meg det egentlig ;) jeg syntes det var greit innenfor sjangeren for et slikt spørsmål

For å være 200% korrekt, hvem har sagt at TS er mann? ;) :belærende: Endret av RompeRusk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

For å være 200% korrekt, hvem har sagt at TS er mann? ;) :belærende:

det finnes nok flere lesbiske her ja....men jeg bare anså sansynligheten for at det var mann som svært stor ;)

Kan hende det var meg som laget tråden vetu ;)

Ellers svært masse bra tips her damer. Lærerikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke signaler gir dere når dere er med en ny fyr for å få det som dere vil? De damene jeg har fatt noe på gang med over tid har alle likt ganske kraftig og direkte stimulering av klitoris når hun har blitt skikkelig kåt. Men det er jo dumt hvis jeg møter en som ikke liker det i det hele tatt, og gjør den vante rutinen. Sier dere ifra hvis det blir for voldsomt? Enkelte jenter gir jo null feedback, og man må dra det ut av dere hvis man vil vite hva dere foretrekker. Likevel er det liksom mannens feil hvis han ikke gjorde det akkurat slik dere liker det. Da er det ikke så greit.



Anonymous poster hash: 0b596...42a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...