Gå til innhold

Jenter : Hvordan liker dere å bli slikka ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker litt fingerpuling mens jeg blir slikket.

Slikk gjerne sakte med stor tunge først, så litt sirkler, og så mer intenst på klitten. Når du merker at det nesten går for meg er det viktig at du gjør det veldig rytmisk uten å sakke ned på tempoet. Fortsett å slikke mens kroppen rister, og gjerne avslutt med å suge på klitten. <3

Anonymous poster hash: 687e8...78c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitten, ja. Det er det beste. Spiss gjerne tungen, sånn at det blir ekstra hardt :)



Anonymous poster hash: f475f...d2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det at all. Kan ikke fordra å bli slikket.

Da er det neppe deg TS ønsker svar fra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fasit som du ser på svarene her.

Noen vil bli slikket på klitoris og noen vil ikke bli slikket der, og noen vil ikke bli slikket i det hele tatt. Håpløst å spørre om hva "vi". Kvinner er individer, ikke en felles ting.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er godt at hele området får oppmerksomhet før det slikkes løs mot klitoris. Gjerne en finger som vipper litt inni, men ikke hard fingerpuling (jo jøss det er godt, men jeg blir av en eller annen grunn litt nummen og da sliter jeg med å komme godt). Det er en spesiell ting han gjør med tunga som får meg til å komme så det gnistrer, men han smiler bare lurt når jeg spør om han kan vise meg/forklare så jeg vet.



Anonymous poster hash: c6fab...329
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en spesiell ting han gjør med tunga som får meg til å komme så det gnistrer, men han smiler bare lurt når jeg spør om han kan vise meg/forklare så jeg vet.

Anonymous poster hash: c6fab...329

Så bra! Da har han sikret seg at du ikke drar til noen av konkurrentene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Da er det neppe deg TS ønsker svar fra.

Neivel? Har du spurt TS om det?

Har du lest overskriften i tråden? Les den en gang til også sjekker du om Pompom er kvinne eller ikke ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke slikk klitten, ikke godt.

Anonymous poster hash: b9db4...611

Du kan ikke si at han ikke skal slikke klitten fordi DU ikke synes det er godt? Er tydelig at mange her elsker det.

Her må TS finne ut av hva jenta liker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel? Har du spurt TS om det?

Har du lest overskriften i tråden? Les den en gang til også sjekker du om Pompom er kvinne eller ikke ;)

Han spør HVORDAN jenter liker å bli slikka, hvilket trolig betyr at han selv liker å slikke. Da er han neppe interessert i svar fra jenter som ikke liker det i det hele tatt. Det er ikke et konstruktivt svar (Pompom) i forhold til hans problemstilling. Det er like konstruktivt som å skrive "jeg liker ikke pizza" i en tråd som handler om pizzaoppskrifter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si at han ikke skal slikke klitten fordi DU ikke synes det er godt? Er tydelig at mange her elsker det.

Her må TS finne ut av hva jenta liker selv.

Jeg kan ikke si han ikke skal slikke klitten fordi jeg ikke syns det er godt, men de andre kan helt fint skrive at de liker å bli slikket på klitten fordi de synes det er godt?

Null logikk. Skal bare de som liker det svare?

Anonymous poster hash: b9db4...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke si han ikke skal slikke klitten fordi jeg ikke syns det er godt, men de andre kan helt fint skrive at de liker å bli slikket på klitten fordi de synes det er godt?

Null logikk. Skal bare de som liker det svare?

Anonymous poster hash: b9db4...611

Ja nettopp, det er forskjell på å skrive "NEI, du kan ikke slikke jenter på klitten fordi det hater jeg" og å skrive, "dette er veldig individuelt, men JEG liker å bli slikket på klitten".. Skjønner ikke helt hva du ikke forstår med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne litt rett på selve klitten/klitthodet, i runde, ømme bevegelser. Etterhvert litt sånn "rett opp og ned" bevegelser med tunga over klitten. Leke litt med leppene og ikke minst pirre og friste med en finger eller to! Da svever jeg på en rosa sky.. En stor rosa sky :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spør HVORDAN jenter liker å bli slikka, hvilket trolig betyr at han selv liker å slikke. Da er han neppe interessert i svar fra jenter som ikke liker det i det hele tatt. Det er ikke et konstruktivt svar (Pompom) i forhold til hans problemstilling. Det er like konstruktivt som å skrive "jeg liker ikke pizza" i en tråd som handler om pizzaoppskrifter.

Hahahaha dauer!:P Hehe slapp av er bare overtrøtt;) Bare flirte godt av denne.:)

Anonymous poster hash: 771c7...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Han spør HVORDAN jenter liker å bli slikka, hvilket trolig betyr at han selv liker å slikke. Da er han neppe interessert i svar fra jenter som ikke liker det i det hele tatt. Det er ikke et konstruktivt svar (Pompom) i forhold til hans problemstilling. Det er like konstruktivt som å skrive "jeg liker ikke pizza" i en tråd som handler om pizzaoppskrifter.

Det finnes tre alternativer som svar til spørsmålet "hvordan liker du å bli slikket"

1-direkte og hard stimuli rett på.

2-myk sensuell forsiktig stimuli

3-man liker ikke å bli slikket.

jeg syntes alle disse alternativene duger som svar til dette spørsmålet jeg da.

du virket så bastant på at TS ikke ville høre svaret fra henne tenkte jeg...mulig jeg missforstod

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...