Gå til innhold

Hvem av dere gutter får ståpikk av å se rumpa og puppene til Kim Kardishan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hun virkelig så vakker/sexy, slik at de fleste menn får ståpikk av å se hennes vakre rumpe?

Jeg blar bare fort videre når jeg ser henne, for overdrivelsene gjør henne trashy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mange norske sjalu damer :)

Hun har timeglassfasongen, den optimalt fineste kroppsformen en dame kan ha. Enig i at rompa hennes har blitt litt for stor, men kun fra siden den ser "falsk" ut.

Hun har en midje-hofte ratio de fleste norske jenter kan drømme om. Ytterst få av dere som har den fasongen. Kim K er nydelig!

Anonymous poster hash: da766...31e

Døh, det er ikke så mange damer fra midt-østen med den fasongen heller, altså. :)

Anonymous poster hash: d0107...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ei jeg faller for eller blir særlig tent på. Hun er litt for unaturlig. Hadde hun vert mer naturlig så hadde hun vert sexy. Under alt falskhet er hun nok ei pen dame.

Det er noen andre jeg får ståtiss av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, det er ikke så mange damer fra midt-østen med den fasongen heller, altså. :)

Anonymous poster hash: d0107...4fb

Hahaha what? Bitter norsk dame much? ;)

I følge World Health Organization:

"In particular, those
studies that included a European or Caucasian comparison group indicated a lower waist
circumference for Asians, and some also suggested a lower waist–hip ratio (Diaz et al.,
2007; Huxley et al., 2007; 2008). These data indicate a lower waist circumference and
waist–hip ratio cut‐off point for Asians; for example, waist circumference values of 85 cm
and 80 cm, and waist–hip ratio values of 0.90 and 0.80 for men and women, respectively."
Kim K har sikkert arvet sin veldreide kropp fra kvinnene på farssiden, som er fra Armenia og dermed midtøsten ;)

Anonymous poster hash: da766...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha what? Bitter norsk dame much? ;)

I følge World Health Organization:

"In particular, those
studies that included a European or Caucasian comparison group indicated a lower waist
circumference for Asians, and some also suggested a lower waist–hip ratio (Diaz et al.,
2007; Huxley et al., 2007; 2008). These data indicate a lower waist circumference and
waist–hip ratio cut‐off point for Asians; for example, waist circumference values of 85 cm
and 80 cm, and waist–hip ratio values of 0.90 and 0.80 for men and women, respectively."
Kim K har sikkert arvet sin veldreide kropp fra kvinnene på farssiden, som er fra Armenia og dermed midtøsten ;)

Anonymous poster hash: da766...31e

Hva har studier som indikerer at asiater har høyere helserisiko ved høyt midjemål og liten forskjell på hofte- og midjemål enn hva europeere har, å gjøre med "bitre" norske damer? Eller med Kim Kardashian for den saks skyld. :klo:

Og nei, jeg er ikke misunnelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er veldig pen, og har fin kropp, men synes også at alt er veldig falskt. Det blir for kunstig for meg. Synes naturlige skjønnheter er vakrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Tenner ikke på jenter med slike bavian-rumper. Også et minus at det ser ut som hun stort sett går for afrikanere (afro-am), med unntak av en svær hvit basketballspiller hun var gift med et par mnd. Dvs hun sikkert går for karer med stor kuk, fordi hun er såpass vid i hakket.



Anonymous poster hash: 95bd2...e01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Lurer på hvordan det må være for en normalt utstyrt mann å skulle utføre doggystyle sex med henne altså.....De enorme rumpeballene der må vel stjele 11-13cm av pikken før den får kjilt litt rundt åpningen hennes :sjokkert::klo:

Er skrekkelig glad i damerumper....men hennes er rett og slett vel mye etter min smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha what? Bitter norsk dame much? ;)

I følge World Health Organization:

"In particular, those
studies that included a European or Caucasian comparison group indicated a lower waist
circumference for Asians, and some also suggested a lower waist–hip ratio (Diaz et al.,
2007; Huxley et al., 2007; 2008). These data indicate a lower waist circumference and
waist–hip ratio cut‐off point for Asians; for example, waist circumference values of 85 cm
and 80 cm, and waist–hip ratio values of 0.90 and 0.80 for men and women, respectively."
Kim K har sikkert arvet sin veldreide kropp fra kvinnene på farssiden, som er fra Armenia og dermed midtøsten ;)

Anonymous poster hash: da766...31e

Arvet? Heller kjøpt... og nei jeg er ikke sjalu, heller irritert ved at hennes falske kropp blir sett på som et ideal. Slike operasjoner er like helsefarlig som pinnedyr-tynne modeller.

Anonymous poster hash: ad396...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke Kim Kardashian er attraktiv verken utseendemessig eller hva personlighet angår.. Rett og slett veldig trashy og lite lekkert. De bildene gir meg assosiasjoner til svett hengemage.



Anonymous poster hash: 57d5d...f40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun likner mye på pakistanske og indiske jenter....er hun opprinnelig fra subkontinentet?

Jeg misunner mange kjedisdamer for kroppene sine, men jeg føler meg ikke spesielt sjalu over Kim sin.

Er litt sjalu på håret og hudfargen, kanskje! :)



Anonymous poster hash: 9ef97...78d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hen ser veldig bra ut med klærne på, med klærne av er hun ikke like sexy i mine øyne. selv om puppene er fine. Rumpa er litt for stor etter min mening, men jeg tror de har retusjert midjen til å bli litt smalere enn den er. Mulig hun hadde sett bedre og mer naturlig dersom de ikke hadde gjort dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I tillegg til at hun ikke ser bra ut, er hun også redigert. Jeg har sett henne hundre ganger før,og hun har ikke så smal midje, og ingen som har så mye fett har så glatt hud. Hun er neppe noe finere enn den norske komikerdama som laget parodien.



Anonymous poster hash: 0878f...973
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim er nydelig. Ansiktet hennes er jo drit fint, alle de søstrene er fine. Kunne lett sett ut som henne jeg :-) rompen er litt for stor ja, men ikke på alle bilder.

Anonymous poster hash: 31cad...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun likner mye på pakistanske og indiske jenter....er hun opprinnelig fra subkontinentet?

Anonymous poster hash: 9ef97...78d

Faren er fra Armenia.

Anonymous poster hash: b8658...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun har alt for stor rumpe, er ikke i nærheten av fint. Mann.



Anonymous poster hash: 6caed...52e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...