Gå til innhold

Hvem av dere gutter får ståpikk av å se rumpa og puppene til Kim Kardishan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg lurer på om det er mange gutter/menn som kunne tenke seg å drille rumpehullet til Kim Kardishan?

Er hun virkelig så vakker/sexy, slik at de fleste menn får ståpikk av å se hennes vakre rumpe?

Blir jenter misunnelige på henne?



Anonymous poster hash: 9ef97...78d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eheheh, synes hun er heldig som har stor rumpe :) MEN når det er sagt etter å ha sett dette fikk jeg et litt annet syn på bildet hahaha (fikk ikke til å hente det orginale bildet, men haha pewdiepie :P )



Anonymous poster hash: 3acbe...303
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de fleste gutter ikke syns hun har en attraktiv kropp i det hele tatt. Men er sikkert noen få som liker den!



Anonymous poster hash: c1329...b15
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg lurer på om det er mange gutter/menn som kunne tenke seg å drille rumpehullet til Kim Kardishan?

Er hun virkelig så vakker/sexy, slik at de fleste menn får ståpikk av å se hennes vakre rumpe?

Blir jenter misunnelige på henne?

Jeg hadde gledelig stukket tunga inni rumpa hennes for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gledelig stukket tunga inni rumpa hennes for å si det sånn.

Hvis du hadde fått plass :laugh:

Anonymous poster hash: c1329...b15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes for all del Kim Kardashian har fin kropp/rumpe etc., det som irriterer meg personlig med henne er det at hun så altfor ofte overdramatiserer og overproblematiserer valg hun selv har tatt (og fortsetter å ta) i den der realityserien sin.

Har sett noen episoder, blant annet der hun har vært med på å ta noen nakenbilder, hvorpå hun griner og kaster lekene sine rundt i ettertid over hvordan hun har blitt "utnyttet".

"Aldri mer nakenbilder" sier hun, HVER gang, og så går det 5-6 mnd før hun føler seg glemt eller ikke får nok oppmerksomhet eller hvafaendetersomerfeilmedhenne, og så gjør hun det SAMME igjen.

Hun kan umulig være så idiot at hun lar seg "utnytte" og "bruke" så ofte, SÅ mange ganger om igjen, så jeg regner med det er fullstendig selvvalgt og da må hun faen meg spare seg for all grininga i ettertid.



Anonymous poster hash: 08348...46e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eheheh, synes hun er heldig som har stor rumpe :) MEN når det er sagt etter å ha sett dette fikk jeg et litt annet syn på bildet hahaha (fikk ikke til å hente det orginale bildet, men haha pewdiepie :P )

Anonymous poster hash: 3acbe...303

:laugh::laugh: pølse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner mange kjedisdamer for kroppene sine, men jeg føler meg ikke spesielt sjalu over Kim sin.

Er litt sjalu på håret og hudfargen, kanskje! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt gikk dama en omgang, men det er andre personer som frister mer. Må grovere ting til enn et bilde for å tenne pluggene mine i dag, dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg hadde gledelig stukket tunga inni rumpa hennes for å si det sånn.

Ja, og sånn skal man jo si det. "Menn" med slike utsagn som du kommer med her, legger seg stort sett på øverste hylle hos norske damer! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunner hun ikke for å si det slik, er mange som har mye penere og mer sexy kropp. Personlig synes jeg hun begynner å se latterlig ut, når rumpen er så stor og falsk og resten blir mer og mer plastik.. Stakkars datteren som en dag kommer til å google sin mor.. :S



Anonymous poster hash: ad396...77a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Som jente er jeg ikke misunnelig. Jeg syns det blir litt too much av alt egentlig. Hun har verken utseende eller livsstil som jeg ønsker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Kim har et pent ansikt, hår, hudfarge osv. Men synes formene hennes blir litt for ekstreme for min del, så jeg er ikke misunnelig på henne nei. Men synes hun er ganske festlig.

Hadde jeg vært mann hadde jeg nok ikke sagt nei til å ha sex med henne akkurat

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange norske sjalu damer :)

Hun har timeglassfasongen, den optimalt fineste kroppsformen en dame kan ha. Enig i at rompa hennes har blitt litt for stor, men kun fra siden den ser "falsk" ut.
Hun har en midje-hofte ratio de fleste norske jenter kan drømme om. Ytterst få av dere som har den fasongen. Kim K er nydelig!



Anonymous poster hash: da766...31e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for all del Kim Kardashian har fin kropp/rumpe etc., det som irriterer meg personlig med henne er det at hun så altfor ofte overdramatiserer og overproblematiserer valg hun selv har tatt (og fortsetter å ta) i den der realityserien sin.

Har sett noen episoder, blant annet der hun har vært med på å ta noen nakenbilder, hvorpå hun griner og kaster lekene sine rundt i ettertid over hvordan hun har blitt "utnyttet".

"Aldri mer nakenbilder" sier hun, HVER gang, og så går det 5-6 mnd før hun føler seg glemt eller ikke får nok oppmerksomhet eller hvafaendetersomerfeilmedhenne, og så gjør hun det SAMME igjen.

Hun kan umulig være så idiot at hun lar seg "utnytte" og "bruke" så ofte, SÅ mange ganger om igjen, så jeg regner med det er fullstendig selvvalgt og da må hun faen meg spare seg for all grininga i ettertid.

Anonymous poster hash: 08348...46e

Enig hun virker som en skikkelig dramaqueem spør du meg.

Å nei jeg blir ikke kåt av henne. Den rumpa ser helt latterlig ut. Tenk at noen vil ha sånn rumpe?

Hilsen mann 30

Anonymous poster hash: 7becc...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange norske sjalu damer :)

Hun har timeglassfasongen, den optimalt fineste kroppsformen en dame kan ha. Enig i at rompa hennes har blitt litt for stor, men kun fra siden den ser "falsk" ut.

Hun har en midje-hofte ratio de fleste norske jenter kan drømme om. Ytterst få av dere som har den fasongen. Kim K er nydelig!

Anonymous poster hash: da766...31e

Alle har forskjellig menig og blir bare for dumt å kalle andre for sjalu når de ikke er enig med din mening! Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 7becc...29d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...