Gå til innhold

hvor mange ons har du hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Andrea93

2. Samboeren begynte også som en one night stand, men siden vi er sammen fremdeles tre år senere, teller det vel knapt nok som en ONS - selv om det var intensjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ooooff... 20? 30?

Sånn som startet på ei natt, men som blir resirkulert etter ei tid, men er ikke kjærester, regnes det? (Personen regnes uansett som en. Har man hatt Siri i august, så Helene og Grete i september, Linda, Kari og Bernhardine i oktober, før Siri igjen i november, så er det seks partnere, men er det fem, seks eller sju ennattsopplegg?)

Problemet mitt med ennattsopplegg, er at enten var det flott, og da vil man helst ha mer, eller så var det sånn at det var helt greit å ikke gjøre det med samme igjen, og da kunne det jo egentlig være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 9 rene ons'er. Hvis vi teller med de gangene man gjentok moroa med samme person, blir det 11. To stykker utviklet seg nemlig til å bli pulevennforhold, selv om det i utgangspunktet var ment å være bare én natt. Angrer ikke på noe, livet er til for å leves :)

- Kvinne 24



Anonymous poster hash: 196ec...642
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UngMann1986

Måtte tenke litt nå... Det har blitt 5 rene ONS, og 10 sexpartnere hvor det ble 2-3 night stand (hvis det er et ord...) :P

...og heldigvis ingen utilsiktede graviditeter :)

Endret av UngMann1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I underkant av 50. Da har jeg tatt med de jeg kun har hatt sex med en gang, altså ikke de som skulle vært ONS men som ble til to eller flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 13 sex-partnere på 8 år. 3 av de var jeg i ett forhold med og resten er ons's.. Dog startet egentlig alle som en ons, bare at tre av forholdene utviklet seg..

Anonymous poster hash: d4774...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...