Gå til innhold

Lykkelige i forholdet, men ingen regelmessig sex på 5 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en fantastisk mann, vi har vært ilag i 7 år nå. Vi er 26 og 27 år. Gift, barn og et godt samliv. UTEN sex, omtrent. Slik har det vært i 5 år. Først nå jeg merker dette virkelig tærer på meg. Jeg har lyst på ham hele tiden, onanerer ofte og mye når jeg er alene, blir som smør når vi koser. Men all lyst forsvinner når jeg tenker på å ta initiativ, eller når han tar initiativ. Det går andre veien også, han har ikke like lyst på meg for tiden. Dette bytter vi litt på, men ingen av oss klarer å ta et seriøst initiativ. Nesten så vi er beskjedne og tenker for mye på utseende eller det under her.......

Problemet ligger i presentasjonsangst. Nå er det så lenge siden vi hadde regelmessig sex, at vi kjenner ikke hverandres kropper like godt som før. Jeg har ikke gått opp i vekt, selv om vi begge kunne trent litt mer for å ha mer energi i hverdagen, så har vi begge over tid fått dårligere selvbilde. Han har gått opp i vekt, tror det påvirker ham litt. Det er bare snakk om 5kg, men jeg vet selv at jeg kan bli litt påvirket om jeg går opp i vekt fra tidligere erfaringer.

Så.

Hvor i .....starter vi for å komme ut av dette? Vi er forelsket i hverandre nå og da, gir hverandre komplimenter, har et godt samliv i form av nærhet, dater og vi samarbeider godt som foreldre. Vi er gode venner, litt slitne i hverdagen etter en lang dag, men alt i alt skulle vi egentlig hatt et fantastisk sexliv. Vi hadde regelmessig sex i en uke tidligere i år, og den var fantastisk. Så fikk jeg mensen, og da ble det stopp igjen.

Vær så snill! Noen som har en idé eller erfaring å dele :( ?





Anonymous poster hash: 2fccf...a18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hopp i det! Ta på han, runk han litt, sug han litt. Bare for å starte et sted :)

Anonymous poster hash: b3730...c30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hopp i det! Ta på han, runk han litt, sug han litt. Bare for å starte et sted :)

Anonymous poster hash: b3730...c30

Så enkelt, men så vanskelig. Kanskje det er akkurat det jeg trenger å lese :)

Får kvinne meg opp til ikveld... Hvorfor skal noe så godt være så skummelt? :rodme:

Anonymous poster hash: 2fccf...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som menn mister sexlysten etter en god stund i ett fast forhold...



Anonymous poster hash: 9d2c5...b3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en fantastisk mann, vi har vært ilag i 7 år nå. Vi er 26 og 27 år. Gift, barn og et godt samliv. UTEN sex, omtrent. Slik har det vært i 5 år. Først nå jeg merker dette virkelig tærer på meg. Jeg har lyst på ham hele tiden, onanerer ofte og mye når jeg er alene, blir som smør når vi koser. Men all lyst forsvinner når jeg tenker på å ta initiativ, eller når han tar initiativ. Det går andre veien også, han har ikke like lyst på meg for tiden. Dette bytter vi litt på, men ingen av oss klarer å ta et seriøst initiativ. Nesten så vi er beskjedne og tenker for mye på utseende eller det under her.......

Problemet ligger i presentasjonsangst. Nå er det så lenge siden vi hadde regelmessig sex, at vi kjenner ikke hverandres kropper like godt som før. Jeg har ikke gått opp i vekt, selv om vi begge kunne trent litt mer for å ha mer energi i hverdagen, så har vi begge over tid fått dårligere selvbilde. Han har gått opp i vekt, tror det påvirker ham litt. Det er bare snakk om 5kg, men jeg vet selv at jeg kan bli litt påvirket om jeg går opp i vekt fra tidligere erfaringer.

Så.

Hvor i .....starter vi for å komme ut av dette? Vi er forelsket i hverandre nå og da, gir hverandre komplimenter, har et godt samliv i form av nærhet, dater og vi samarbeider godt som foreldre. Vi er gode venner, litt slitne i hverdagen etter en lang dag, men alt i alt skulle vi egentlig hatt et fantastisk sexliv. Vi hadde regelmessig sex i en uke tidligere i år, og den var fantastisk. Så fikk jeg mensen, og da ble det stopp igjen.

Vær så snill! Noen som har en idé eller erfaring å dele :( ?

Anonymous poster hash: 2fccf...a18

Han blir vel voksen snart, og da er 5 kg ingenting. Han vil etterhvert bli mer avslappet i forhold til kropp og vekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 år og usikre på hverandre? Er det flaut å åpne en ny og spennende dialog med fyren om sex, så skriv et brev til han. Fortell om sensuelle fantasier, hva du egentlig tenker på og hva du har lyst til å gjøre med han. Kanskje det er en fin "snarvei" for å få dialogen til å starte å flyte dere i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i ei bok et enkelt tips som kunne få partneren til å tenke mer på sex, uten press.

Si at du drømte om han natta før. At du drømte at dere hadde sex, at du kjente den deilige kuken hans inni deg mens du red han [insert annet sexy explicit snadder] og at du fikk den deiligste orgasmen noensinne.

Skjer det ingenting, kan du dagen etterpå si at du drømte om han igjen mens du sender han et sexy blikk og tar han på rumpa. Eller noe sånt. ;)

Det burde jo vekke han til livs, og invitere til sex på en mindre skummel måte. Ofte hender det at partneren må føle den andres begjær og lyst for å bli tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talk to him - now!!!

På denne tiden igår lå vi i sengen og snakket litt lett om alt mulig, før jeg lurte inn flere flørt-komplimenter :) Har tidligere pratet en del om dette, vi begge har savnet sex men samtidig blitt vant til å ikke ha sex regelmessig, og så har vi ikke gjort ord om til handling.

Han blir vel voksen snart, og da er 5 kg ingenting. Han vil etterhvert bli mer avslappet i forhold til kropp og vekt.

Håper det, han ser ulovlig flott ut ;)

7 år og usikre på hverandre? Er det flaut å åpne en ny og spennende dialog med fyren om sex, så skriv et brev til han. Fortell om sensuelle fantasier, hva du egentlig tenker på og hva du har lyst til å gjøre med han. Kanskje det er en fin "snarvei" for å få dialogen til å starte å flyte dere i mellom.

Både og, vi var sikre på hverandre og oss selv etter en stund i begynnelsen av forholdet, utforsket og koste oss.

Dialog er ikke flaut, det er det å ta tak i situasjonen og bare nyte det. En gang annenhver måned eller en gang i måneden bare smeller det, og vi har himmelsk sex. Men så blir det med det :P

Leste i ei bok et enkelt tips som kunne få partneren til å tenke mer på sex, uten press.

Si at du drømte om han natta før. At du drømte at dere hadde sex, at du kjente den deilige kuken hans inni deg mens du red han [insert annet sexy explicit snadder] og at du fikk den deiligste orgasmen noensinne.

Skjer det ingenting, kan du dagen etterpå si at du drømte om han igjen mens du sender han et sexy blikk og tar han på rumpa. Eller noe sånt. ;)

Det burde jo vekke han til livs, og invitere til sex på en mindre skummel måte. Ofte hender det at partneren må føle den andres begjær og lyst for å bli tent.

Hinting og flørting i hverdagen med seksuelle undertoner høres mindre skummelt ut enn å gjøre direkte fysiske "angrep" :fnise:

Men vi flørter ofte, og komplimenter for hverandres kropper er det ikke så lite av. Takk for tips, får prøve en ny vri og gire litt opp uten at det blir press ;)

Ts.

Anonymous poster hash: 2fccf...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex igår :bolledeig: Startproblemer, litt flaut av en eller annen grunn og utenfor komfortsonen, men det var deilig og absolutt et fremskritt. Sexen vi har fra før er når vi begge eksploderer ut av det blå, men det skjer bare 1 gang i måneden, noen gang annenhver måned mellom disse "MÅ HA DEG NÅ". Så det å ha sex uten denne eksplosive i forkant var interessant :icon_lol:

Glad jeg lagde tråden,ble veldig virkelig og en oppvekker :humpe: Takker for svar, kom gjerne med flere :) Ts.



Anonymous poster hash: 2fccf...a18
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dere i stedet for sex bare ska legge dere i senga for å skravle, mens dere tar på hverandre, stryker, klemmer , koser, og så kan hele greia eskalere og erigere etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dere i stedet for sex bare ska legge dere i senga for å skravle, mens dere tar på hverandre, stryker, klemmer , koser, og så kan hele greia eskalere og erigere etter hvert.

Vi er der nå tror jeg, vi fant ut etter sexen vi hadde sist at det beste for oss begge var å ikke ha sex som mål hele tiden, det i seg selv kan jo drepe litt lyst om det blir et press. Kosen har likevel eskalert litt til mer seksuell kos enn tidligere:) Takk for svar!

Anonymous poster hash: 2fccf...a18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...