Gå til innhold

Til menn, om undertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av de menn jeg har vært med som har fokusert mye på lekkert undertøy har en i ettertid stått frem som homofil, nummer to er foreløpig 'kun' bifil og tredjemann hadde en fetisj for silke.

Ingen andre har brydd seg.



Anonymous poster hash: 52cdd...1ab
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Av de menn jeg har vært med som har fokusert mye på lekkert undertøy har en i ettertid stått frem som homofil, nummer to er foreløpig 'kun' bifil og tredjemann hadde en fetisj for silke.

Ingen andre har brydd seg.

Anonymous poster hash: 52cdd...1ab

:skratte:

*host*

I de andre tilfellene enn dem du nevner, så er det slik at dyrt og veldesignet undertøy (gjerne håndsydd etter kunden egne mål og etter hennes figur) er skapt for å fremheve det typisk kvinnelige ved en kvinne.

Det legger fokus på en smal midje, det fremhever brystene i all sin fullkommenhet og gir rumpe/underliv et touch av frekkhet.

Gjerne med den visuelle forlengelsen av bena i form av en søm og 'finishing loop/hole' i toppen av strømpene.

Det er med andre ord skapt for å fremheve en kvinnes kvinnelige figur og hennes femininitet, - i motsetning til hans egen maskulinitet ;)

det er hva undertøyet gjør ved å fremheve og understreke hennes kvinnelighet og femininitet som gjør at han digger det på henne, - det er ikke undertøyet som løse plagg i skuffen.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr dere dere noe om undertøyet til dama?

Er sexy undertøy sexy?

Hva er hot, og hva er not? :-)

Anonymous poster hash: fcc46...851

Skulle tro det...?

Men nei, bryr meg ikke så veldig om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de menn jeg har vært med som har fokusert mye på lekkert undertøy har en i ettertid stått frem som homofil, nummer to er foreløpig 'kun' bifil og tredjemann hadde en fetisj for silke.

Ingen andre har brydd seg.

Anonymous poster hash: 52cdd...1ab

Jaha? Vel. Min erfaring er at mer primitive menn ikke evner å sette pris på slik, mens mer utviklede menn som vet å bruke alle sine sanser og elsker kvinner, de verdsetter også sexy, raffinert undertøy ;).

Anonymous poster hash: bfbf5...e87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt opptatt av undertøy, men har da noen meninger. BH og truse bør være i samme farge som et minimum. Ikke nødvendigvis som et sett, men passe sammen. Syns ikke det er pent når to mønstre skriker om oppmerksomheten. En enkel glatt truse kan f eks gjerne kombineres med en mer livlig BH bare fargen er lik.

Jeg reagerer også på kvinner som åpenbart bruker feil størrelse på BH. Puppene presses ut på sidene, og det er dritstygt. De aller minste trusene ser ikke bra ut på annet enn helt unge kvinner. Jeg synes faktisk at en truse i glatt materiele som dekker hele rumpen er lekkert. Kanskje det som blir kalt bestemorstruse. Retro, sier jeg og har mer sansen for den stilen. Med et retro strømpebelte under retrotruse begynner vi å snakke om lekkert. For ikke å snakke om alle de nydelig strømpekvalitetene som ikke selges i butikker i Norge.

En underkjole eller slip kan også i mine øyne regnes som lekkert undertøy.

Mvh Knut



Anonymous poster hash: 0d449...48c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Vel. Min erfaring er at mer primitive menn ikke evner å sette pris på slik, mens mer utviklede menn som vet å bruke alle sine sanser og elsker kvinner, de verdsetter også sexy, raffinert undertøy ;).

Anonymous poster hash: bfbf5...e87

Homofile menn og menn med silkefetisj sorterer ikke jeg under kategorien "primitive menn". :)

Anonymous poster hash: 52cdd...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.

Hvor skal jeg begynne..?

Når vi kommer ned til undertøyet, så er det på en måte litt seint å snu. Så i det store bildet, er det ikke noen forskjell. Kuken får hun nok oppi seg uansett.

Men: Ja.

(Lille-pus har forresten totalt forandret synet mitt på bestemødre)

Jeg har alltid hatt sans for stil og klasse. Motivasjonen til å virkelig gi henne alt, den kommer bare ikke i møtet med en beige sloggi max. Det er ikke til å komme fra at lysten dras opp et par hakk over litt mer schnasne ting. Og for min del:

Det er en ekstra liten opphisser, la oss si hvis jeg riser henne, å stryke over låret, langs med blondekanten på strømpen, med langfingeren, mens jeg drøyer mot neste smekk. Det er noen helt annet det, enn å forholde seg til den fæle rynka over magen etter strømpebuksestrikken.

OK. Så er jeg hakket mer pervers en de fleste da.

Alt i alt: det er antakelig det synlige beviset på at jeg står der med ei kvinne som er seg sjøl, sin kvinnelige sensualitet og femininitet, bevisst. Som "skamløst" viser at hun er vel med å være der. Jeg tror det er det som i virkeligheten tenner med schnasent undertøy.

Så blandt oss småperverse er undertøy viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig betyr undertøyet mye. Ikke i seg selv, men på kvinnen, og vet da kvinnen i tillegg hvordan hun skal bære dette, posere, fremtre og forføre, er det jo ingenting som trigger mer til lyst, spenning og action enn akkurat det...

Classy undertøy som ikke avsløres på en vulgær måte, som altfor korte skjørt, stringen langt over bukselinninga osv, men som likevel kan anes for et trent øye, som konturen av en stropp under skjørtet, en liten rynke ved ankelen/hælen på et par ekte FF-strømper osv, da føler i allefall jeg at jeg er mann for å si det slik :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...