Gå til innhold

Gratis fitte kontra kjøpefitte


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Hva mener du med det?

Er ikke du, som alle andre ansvarlig for dine egne meninger?

Hadde ikke kvinner vært så "horete" så hadde nok menn respektert de mer. Men siden jenter fortsatt spiller på det søte og dum/deilig- greiene, så hadde kanskje menn hatt et bedre kvinnesyn.:) Dere kan jo heller dra til de arabiske emirater å finne en flott mann.:) Mye fine folk der med gode verdier.:)

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dyreste av de alle er jo den du flytter sammen med eller gifter deg med :ler:. Alt annet er jo billig i forhold, for da skal det plutselig bygges hus, ny bil unger, dyre ferier, nye møbler, diamantringer til jul og bursdager, flotte middager ute, barnebidrag etterhvert osv...

Anonymous poster hash: 74b06...9f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kvinner vært så "horete" så hadde nok menn respektert de mer. Men siden jenter fortsatt spiller på det søte og dum/deilig- greiene, så hadde kanskje menn hatt et bedre kvinnesyn. :) Dere kan jo heller dra til de arabiske emirater å finne en flott mann. :) Mye fine folk der med gode verdier. :)

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Menn har da vært "horete" i alle år.

Ellers henger ikke resten av innlegget ditt på greip i det hele tatt!

Se heller til at du feier for din egen dør og ikke kall kvinner for horer.

Det er innlysende at slike kommentarer kommer fra usikre menn, som er bitre da de ikke får dyppet tissen sin-

At du er en av de som blir valgt bort er ikke akkurat vanskelig å se.

Reise ned til midtøsten kan du gjøre selv.

Holdningene dine samt kvinnesynet ditt vil gli rett inn med lokalbefolkningen!

La oss andre mennesker sleppe å bli et offer for ditt elendige kvinnesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Dette tenker jeg også.

Er bare å fortsette å være ekstra kritisk. Jeg holder meg i alle fall langt unna menn som ikke klarer å se kvinner for mer enn bare "fitter".

Men når ble det snakk om sånne menn i denne tråden? Er det slik at når man kjøper sex av noen damer, så ser man automatisk på alle andre damer som bare fitte, og ingenting annet interessant? Hvis du går på byen og ONSer, så er alle menn bare kølle og neandertalerfakter for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg alltid så på dette som litt ekkelt. Første gangene så er det ukomfortabelt, det gjelder uansett. Men ONSer er mer variable og ofte kan det oppstå litt klein stemning. Det jeg liker med prostituerte, er at man kan ha seg med runde og godt voksne damer, uten at andre finner ut av det. Da ødelegger man ikke ryktet sitt, og trenger ikke bli flau. Jeg snakker ikke her om billigfitte fra rennesteinen, men om skikkelige sexarbeidere fra innemarkedet. Spandere-drink-fitte fra byen er i mine øyne dårligere enn sexarbeidersker som er erfarne og som du har en fast avtale med/ikke ruser seg, ikke holder til på steder hvor du er bekymret for vold og mafia.

Ødelegger man ryktet sitt hvis man har sex med runde og voksne kvinner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Hadde ikke kvinner vært så "horete" så hadde nok menn respektert de mer. Men siden jenter fortsatt spiller på det søte og dum/deilig- greiene, så hadde kanskje menn hatt et bedre kvinnesyn.:) Dere kan jo heller dra til de arabiske emirater å finne en flott mann.:) Mye fine folk der med gode verdier.:)

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Ellers takk, det finnes en god del menn her i Norge som ser på kvinner som likeverdige ig ikke føler seg så lite mandige at de må se ned på kvinner.

Jeg håper for din del at du vokser av deg disse guttefaktene dine etterhvert. Jeg vil ikke akkurat tro du er førstevalget blandt damer med slike holdninger.

Dessuten er det veldig rart at du bare ser ned på kvinner som ikke er jomfru til de er gift. Kanskje du bør se litt både på deg selv og veldig mange andre menn også? :) For det er noen som ligger med disse jentene vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Ødelegger man ryktet sitt hvis man har sex med runde og voksne kvinner??

Verdien som mann er linket til hva slags partner man klarer å få. Det gjelder både hvor attraktiv du er i andre kvinners øyne, og hvor mye respekt en får av andre menn. Hvis du er 30 og ligger med en 50 åring, så tenker andre at dere er sammen fordi du egentlig er homo, eller at du er en taper som ikke klarer å få deg noe annet. Videre er du ekkel. Sexarbeidersker gjør en viktig samfunnsjobb for å skaffe attraktive menn lykke, som de kanskje ikke får av trofe-kona si.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdien som mann er linket til hva slags partner man klarer å få. Det gjelder både hvor attraktiv du er i andre kvinners øyne, og hvor mye respekt en får av andre menn. Hvis du er 30 og ligger med en 50 åring, så tenker andre at dere er sammen fordi du egentlig er homo, eller at du er en taper som ikke klarer å få deg noe annet. Videre er du ekkel. Sexarbeidersker gjør en viktig samfunnsjobb for å skaffe attraktive menn lykke, som de kanskje ikke får av trofe-kona si.

Buuhuuu. I mine øyne er horekunder de største taperne og ganske langt nede på rangstigen. De får ikke noe respekt av meg

Anonymous poster hash: 31586...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Buuhuuu. I mine øyne er horekunder de største taperne og ganske langt nede på rangstigen. De får ikke noe respekt av meg

Anonymous poster hash: 31586...21d

Det er ikke noe problem. Du vet ikke hvem som kjøper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Du vet ikke hvem som kjøper. :)

enda et tegn på at horekunder er usle drittsekker som behandler kvinner som sexobjekter

Anonymous poster hash: 31586...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn har da vært "horete" i alle år.

Ellers henger ikke resten av innlegget ditt på greip i det hele tatt!

Se heller til at du feier for din egen dør og ikke kall kvinner for horer.

Det er innlysende at slike kommentarer kommer fra usikre menn, som er bitre da de ikke får dyppet tissen sin-

At du er en av de som blir valgt bort er ikke akkurat vanskelig å se.

Reise ned til midtøsten kan du gjøre selv.

Holdningene dine samt kvinnesynet ditt vil gli rett inn med lokalbefolkningen!

La oss andre mennesker sleppe å bli et offer for ditt elendige kvinnesyn.

Jeg dypper pikken min i så mye mus at du skulle bare vist.;) Hehe neida holder meg som regel til fast partner. Er ikke noe fan av disse som er mest "slutty". De kan noen andre ta seg av. Kvalitet fremfor kvantitet.:)

Høres ut som du syns mennene her i Norge er så fæle, så derfor jeg tipset om andre land som kanskje hadde et *kremt* bedre kvinnesyn..

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dypper pikken min i så mye mus at du skulle bare vist.;) Hehe neida holder meg som regel til fast partner. Er ikke noe fan av disse som er mest "slutty". De kan noen andre ta seg av. Kvalitet fremfor kvantitet.:)

Høres ut som du syns mennene her i Norge er så fæle, så derfor jeg tipset om andre land som kanskje hadde et *kremt* bedre kvinnesyn..

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Jeg reagerer på ditt kvinnesyn da du omtaler kvinner som horer.

Sist jeg sjekket representerer ikke du med ditt kvinnesyn resten av den mannlige befolkningen i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det har selvsagt kvinner ikke bidratt til på noen måte.

Anonymous poster hash: baf4a...402

Dagens stråmann! Snakk om ansvarsfraskrivelse på høyt plan. Regner med du er en av dem som kun ser på kvinner som et vandrende hull på to bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på ditt kvinnesyn da du omtaler kvinner som horer.

Sist jeg sjekket representerer ikke du med ditt kvinnesyn resten av den mannlige befolkningen i dette landet.

Ja da vet du nok desverre lite om hva MANGE menn tenker om kvinner. Vi kompiser diskuterer stadig vekk om damer man bør styre unna, som har spredt bena til gud og en hver mann. Når skal damer skjønne at dette er turnoff for de fleste menn i et langvarig forhold? Vi har våre pteferanser og det må vi få lov til. Velger jenter med gode ordentlige verdier SOM ikke ligger rundt.. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da vet du nok desverre lite om hva MANGE menn tenker om kvinner. Vi kompiser diskuterer stadig vekk om damer man bør styre unna, som har spredt bena til gud og en hver mann. Når skal damer skjønne at dette er turnoff for de fleste menn i et langvarig forhold? Vi har våre pteferanser og det må vi få lov til. Velger jenter med gode ordentlige verdier SOM ikke ligger rundt.. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Har du og kompisene dine alle "gode ordentlige verdier" og ligger ikke rundt, eller gjelder dette kun kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdien som mann er linket til hva slags partner man klarer å få. Det gjelder både hvor attraktiv du er i andre kvinners øyne, og hvor mye respekt en får av andre menn. Hvis du er 30 og ligger med en 50 åring, så tenker andre at dere er sammen fordi du egentlig er homo, eller at du er en taper som ikke klarer å få deg noe annet. Videre er du ekkel. Sexarbeidersker gjør en viktig samfunnsjobb for å skaffe attraktive menn lykke, som de kanskje ikke får av trofe-kona si.

Attraktive menn er i likhet med andre menn ansvarlig for egen lykke og liker de egentlig ikke pule den der trofekonen sin, så skaff seg en kone av kaliber han liker og pule. Det er en vinn/vinn situasjon for alle sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...