Gå til innhold

Gratis fitte kontra kjøpefitte


YoyoMa

Anbefalte innlegg

Til dere som har kjøpt sex. Hvordan er kjøpefitte sammenlignet med gratis fitte fra f.eks ONS? Er sexen like deilig til tross for at dere vet hun bare puler dere pga. pengene?

Endret av YoyoMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge tingene du nevner er jo kjøpe fitte...

Det er bare billigere å kjøpe sex fra horer enn å finne en ONS.

Tar mye lenger tid å finne en ONS. Først må man finne personen. Masse døtid som man slipper ved å kjøpe direkte. Deretter må jo henne få X' antall drekke som ikke er billig. Så er det transport til han eller henne, som heller ikke er dyrt.

Altså begge er kjøpe sex.



Anonymous poster hash: 0426f...ce9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ofte en grunn til at gutter prostituerer seg er min erfaring etter at gov org shøpte en til meg. da har de som regel noe fint å by på. jeg gjorde ikke dette prost valget bevisst jeg holdt på med noe annet da gov org sendte en GUTTEPROSITUERT inn til meg.



Anonymous poster hash: 8c9f0...a58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må undersøke og finne ut av dette selv.

Ha sex med 10 prostituerte, før logg.

Det kan gjerne være lurt å føre en videologg.

Kommentere underveis!

Gjenta samme prosedyre med 10 gratis "varer"

Sammenlign og post din konklusjon på sosiale medier.

Lykke til og husk kondom!

Det er nok av uønskede farskapssaker på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Jeg husker jeg alltid så på dette som litt ekkelt. Første gangene så er det ukomfortabelt, det gjelder uansett. Men ONSer er mer variable og ofte kan det oppstå litt klein stemning. Det jeg liker med prostituerte, er at man kan ha seg med runde og godt voksne damer, uten at andre finner ut av det. Da ødelegger man ikke ryktet sitt, og trenger ikke bli flau. Jeg snakker ikke her om billigfitte fra rennesteinen, men om skikkelige sexarbeidere fra innemarkedet. Spandere-drink-fitte fra byen er i mine øyne dårligere enn sexarbeidersker som er erfarne og som du har en fast avtale med/ikke ruser seg, ikke holder til på steder hvor du er bekymret for vold og mafia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er store variasjoner hos både prostituerte og ONS. Men generelt hvis du finner en prostituert som kan sakene sine så tror jeg du f.eks får bedre BJ hos en prostituert enn hos ONS. Ulempen med prostituert er jo kjønnssykdommer.

Kjipt å få seg kjæreste så smitter du henne med noe sjelden dritt som bare horer har. Noe du ikke får fra ONS med en vanlig norsk jente for å si det sånn. Da har du litt å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel i grunnen ikke noe forskjell på ons og "kjøpefitte". Begge er like dyre, bortsett fra at "kjøpefitte" tar mindre tid. Tror de som velger å kjøpe sex tenner mere på kicket, og det at hun er så erfaren. Mener helt klart at hvis dama tar på seg rollen som hore på soverommet, kunne flere utroskap- skandaler vært avverget.. Vi "leker" ofte rollespill hjemme, der hun kler seg ut som hore og jeg må kjøpe henne. Da snakker vi latex, håndhjern, pisk, strømper og høye hæler osv. Gir en sinnsykt tenning når dama oppfører seg som "slem pike". Hun elsker å bli begjært, og jeg blir kåt og knuller henne så hardt at hun ikke kan gå normalt dagen etter..;)

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan ons være like dyrt som noen timer hos en hore? Svir dere virkelig av 3000-5000 kr på en kveld ute på byen? Da ser jeg for meg at dere sitter på superekslusive barer på Ibiza der kun inngang koster 600 kr...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel i grunnen ikke noe forskjell på ons og "kjøpefitte". Begge er like dyre, bortsett fra at "kjøpefitte" tar mindre tid. Tror de som velger å kjøpe sex tenner mere på kicket, og det at hun er så erfaren. Mener helt klart at hvis dama tar på seg rollen som hore på soverommet, kunne flere utroskap- skandaler vært avverget.. Vi "leker" ofte rollespill hjemme, der hun kler seg ut som hore og jeg må kjøpe henne. Da snakker vi latex, håndhjern, pisk, strømper og høye hæler osv. Gir en sinnsykt tenning når dama oppfører seg som "slem pike". Hun elsker å bli begjært, og jeg blir kåt og knuller henne så hardt at hun ikke kan gå normalt dagen etter.. ;)

Anonymous poster hash: ad3ce...0fa

Alle deler ikke din fetish for lakk og lær.

Men rollespill er kjekt det, særlig om en kan "leke" ute i det offentlige rom. :sjarmor:

Da tenker jeg rollespill mer som et forspill :lur:

Men er usikker på om dette forhindrer menn og kvinner i å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Aner ikke. Har aldri kjøpt sex og kommer aldri til å gjøre det. Holder meg til gratis! Hvorfor bruke penger på sex når vi får så mye gratis? :P

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har kjøpt sex. Hvordan er kjøpefitte sammenlignet med gratis fitte fra f.eks ONS? Er sexen like deilig til tross for at dere vet hun bare puler dere pga. pengene?

Jeg aner ikke om noe mer kjøpefitte enn slike tråder som det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er også dødens vanskelig å vaske glatte trapper det har jeg selv erfart så ja. det er guselig ogsaa.



Anonymous poster hash: 8c9f0...a58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil jo si at det er de som er slemme som tar altfor bra betalt. Noen forlanger så stiv pris at man skulle tro de var Alex Sushi. Alexia Fitte?

Hadde det vært billigere så hadde de jo bare ligget med flere noe som hadde vært mye eklere. Tenk på hvor mange de russer horene har ligget med bare den dagen. Du betaler jo for en viss eksklusivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort sinnsykt dyrt når du blir tatt for og kjøpe sex , bot og hele pakka... Bruk handa istede du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne som har deltatt på et kjøp av en prostituert en gang, ville mest bare se på han jeg var med og henne, men ble jo litt trekant-aktivitet også.

Ikke veldig stolt over at jeg gjorde det, men.. shit happens når man er ung, dum og full. Jeg må uansett si at jeg ikke ser helt greia med det. Jeg fikk et lite "nå gjør jeg noe ulovlig"-kick, og jeg var supertent på mannen, så det hjalp og det var jo gøy for all del. Men det er ingenting mot den følelsen og kåtheten jeg opplevde sammen med en annen mann da vi selv plukket opp en dame på byn som var så hypp på begge oss at det rant av henne, og vi var like kåte på henne.

En STOR del av sex for meg er nemlig den kåtheten begge opplever før sexen, den sterke tiltrekningen og kjemien. Når man betaler så fjerner man hele det forspillet, og følelsen av at man tenner en annen person så mye at de vil ligge med deg. Jeg vet man liksom skal kjøpe inn i en illusjon her og tro på at hun har veldig lyst å knulle deg. Men jeg er ikke så blank eller har så manglende antenner at jeg klarer å lure meg selv til det når det står en coked up prostituert der og utfører sine oppgaver med et blikk helt tomt for lyst, og som sier mest at hun tenker på hva klokka er og lurer på om det er melk i kjøleskapet hjemme eller om hun bør handle på vei hjem.

Jeg er ikke helt kvalifisert for å svare da, for meg har det aldri holdt med et pent ansikt eller en fin kropp, jeg må bli tatt litt med storm av en enormt bra personlighet og ha en eksplosiv kjemi med en fyr for at jeg skal bli kåt. I tillegg er jeg jo kvinne som foretrekker menn, kan få pult når jeg vil. Men hadde bare en heit kropp og null samtale holdt for meg, så hadde jeg fremdeles gått for ONS i stedet for horer. Ikke bare pga prisen, men fordi jeg liker å ha sex med folk som åpenbart tenner på meg og som ligger med trynet mellom lårene mine i evigheter bare fordi de har sykt lyst til å gjøre akkurat det.



Anonymous poster hash: 33de5...a30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jon blund

Hvordan kan ons være like dyrt som noen timer hos en hore? Svir dere virkelig av 3000-5000 kr på en kveld ute på byen? Da ser jeg for meg at dere sitter på superekslusive barer på Ibiza der kun inngang koster 600 kr...

svir lett av 2000 på en bytur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...