Gå til innhold

Hvordan har ditt kjæledyr gledet deg i dag?


ninuska_

Anbefalte innlegg

Eldste tispa gledet meg enormt ved å ta godt imot valpen :rodmer: Etter en liten snuserunde la hun seg ned og lot valpen "utforske" henne og gjøre seg litt kjent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte jo bare smile da jeg kom over rampeguttene mine i dag. De er som Knoll og Tott noen ganger, de to der. :rodmer:

5417_10151326422331721_1765571075_n.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag har vi samme rutine: Hunden min står og ser på meg når vekkerklokka ringer, jeg gjør plass slik at han kan hoppe oppi og "spoone"/kose i 3 minutter før jeg går på badet. Når jeg er ferdig på badet blir han såååå glad, og løper rundt føttene mine flere ganger før han går bort og "peker" på matposen, frokosttid! :fnise:

Hjem fra jobb møter han meg i døra, lykkelig som få :bond: Mens jeg går på badet for å skifte, rigger han seg til på gulvet med føttene til værs, slik at jeg kan klø på magen når jeg kommer ut derfra. Hvis jeg setter meg i sofaen så hopper han etter og rigger seg til langs kroppen min :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Det er en stund siden denne tråden har vært aktiv, men den er så hyggelig at jeg velger å dytte den opp.

Pus kom inn etter 14 timer ute, kom løpende inn og nærmest hev seg over meg. Det var mye viktigere med kos enn mat og drikke det første kvarteret. Og hele kvelden hadde jeg en fin liten malende pus i fanget :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt pus du har ninuska_ :) Her var også katten veldig glad da vi kom hjem etter noen timer borte i stad. Han kom løpende fra hagen til naboen og skulle ha kos. Og så skal han alltid være først inn døra. Den kan bare ikke åpnes fort nok når vi kommer hjem :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kosestund med shettisen! Lite gjør meg mer lykkelig enn å få ligge sammen med henne i sola og bare kooooose :rodmer: Når hun i tilegg hviler hodet på skulderen min med et lite "sukk", da smelter jeg helt :rodmer:



Anonymous poster hash: 50dc2...a77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...