Gå til innhold

Hvordan har ditt kjæledyr gledet deg i dag?


ninuska_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har synsskade etter å ha blitt holdt etter bakbena og slengt i en murvegg.

Harde slag mot hodet gir ofte synsskader (her er linsene løse i overkant, og faller bakover inn i øyelegemet). Og et annet resultat av å møte veggen med hodet først er grå stær.

Men, ennå kan han se, og han har ikke vondt.

Øyespesialist en gang i året hører med.

Kort sagt; han blir aldri noen skarpskytter i forsvaret, men hjeme i kjente omgivelser "durer" han rundt.

Springer ikke i trapper grunnet et "ikke helt ok" hofteledd (ref. skadeårsaken), han går trapper.

Leker i sterke kontrastfarger er det p.t. greit å få øye på, så da velger jeg det :)

Jævler!! :kjempesinna:

Godt at pus kom til deg :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

stakkars katt! =(

godt å høre at han ikke har det vondt hvertfall. :)

Puuuuuuus!! :grine:

Jeg er så fjernglad i den lille funksjonshemmede pusen din lille-pus! Om man bare kunne hjelpe alle de stakkarene som trenger et godt hjem :sukk:

Jævler!! :kjempesinna:

Godt at pus kom til deg :klemmer:

Å det står da til liv, alt tatt i betraktning :rodmer:

En riktig tøffing om du gir ham en papirpose å søke dekning i, og lar noe bevege på seg på utsiden av posen :rodmer:

Akkurat nå har han "lånt" min plass i sofaen, min sorte venn ligger på sofaryggen og "Frøken Fryd" nyter roen i 3-seteren helt alene (alle vi andre er i 2-seteren) :fnise:

Edit: Verdens koseligste tråd :)

Tusen takk til ninuska_ for å starte en slik tråd :)

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig er han, Lille-pus! :strix:

I dag har lille frøken vært sitt vanlige, småsky seg, men dagen hadde virkelig ikke vært den samme uten hennes raske, små kyss, kos og dur.

Lillemann ga oss en god latter da vi endevendte leiligheten etter ham, og det viste seg at han lå og sov søtt under, INNI sofaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte kattepusene på bildene er, Lille-pus & Bobler! :blomst:

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Kom opp på rommet i dårlig humor, også lå godgutten og sov i senga mi :rodmer: Eeelsker det slappe blikket til katter med en gang de våkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i flytteprosess, så det er litt rotete her. Og det er så slitsomt å bo i rot og pakke :sukk:

Jeg hadde satt opp en pappeske som jeg skulle fylle, men jeg glemte det av et par timer. Når jeg skal legge paiformen i esken, hører jeg et lite "mrrrr" i rommet. Hvor kommer det fra? Så titter det et par ører fra boksen. Og når jeg ser nedi, så har han flyttet med seg alle favorittlekene sine i esken. Klar til å flytte :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i flytteprosess, så det er litt rotete her. Og det er så slitsomt å bo i rot og pakke :sukk:

Jeg hadde satt opp en pappeske som jeg skulle fylle, men jeg glemte det av et par timer. Når jeg skal legge paiformen i esken, hører jeg et lite "mrrrr" i rommet. Hvor kommer det fra? Så titter det et par ører fra boksen. Og når jeg ser nedi, så har han flyttet med seg alle favorittlekene sine i esken. Klar til å flytte :fnise:

ÅH! Fantastisk! :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen aldeles skjønne puser dere har bilder av! :rodmer: Og han karen din Lille-pus, har det kloke og snille, men samtidig det litt rampete uttrykket i ansiktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pus gledet meg med å nok en gang ta imot en fremmed fosterpus med åpne labber og en litt forsiktig trøstende kurring. For så å senere invitere til lek. :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg savner kjæledyrene mine :( hunden min har gledet meg i dag uansett, mamma sa hun reagerte da jeg sa navnet hennes gjennom telefonen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har gledet meg med å gjøre som han gjør hver morgen; sitte på fanget og forlange kos når jeg får på do(er jo litt sjarmerende selv om det hadde vært hyggelig å gå på do alene noen ganger) og sitte utenfor dusjen til jeg er ferdig for deretter å smyge seg rundt beina mine og tusle inn i dusjen for å drikke litt. Ellers gleder han meg mye når han kommer smygende opp på fanget eller vi leker sammen. Er innekatt så vi leker endel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt Lillegutt så lenge,men idag etter at jeg og samboer hadde vært ute en tur så kom han løpende mot meg mens han mjauet og malte da vi kom inn.Koselig :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Puma; Jeg "ser deg". Takk :helen:

Aurora M. : :Nikke: En skjønnas. Han forundrer meg stadig ved å være 110% tillitsfull mot mennesker. Han fortjener forutsigbarhet, glede og myk omsorg resten av sitt liv :hjerte:

Dagens gleder:

Min sorte gentleman ved sin deltagende hjelp og assistanse under bytting av sengetøy.... Tok litt ekstra tid når det brått skulle vaskes tær midt lakenet :fnise:

- og ved sin totale hengivenhet når tiden for hopp & sprett var over :rodmer:

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min sorte gentleman ved sin deltagende hjelp og assistanse under bytting av sengetøy.... Tok litt ekstra tid når det brått skulle vaskes tær midt lakenet :fnise:

 

:ler: Så søt! De er så flinke til å være i veien, men allikevel små sjarmører.

Dagen har så vidt begynt, og jeg fikk en melding som skjøt pulsen i været - jeg ble så stresset at jeg begynte å rush-snakke med meg selv. Den lille pusens sitt svar til meg: legge seg foran meg i en så aldeles avslappet posisjon, se på meg med "....dere mennesker!"-blikket og strekke mot meg med potene for å gi meg nuss. Da roet matmor seg litt :)

Nå ligger jeg og beundrer han over hvor fredelig han er når han sover: om jeg bare hadde den egenskapen.. :rodmer:

 

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden vår har litt nedsatt syn på det ene øyet og er derfor veldig redd for å hoppe opp og ned fra ting fordi han har gått på noen smeller, så idag syns jeg det var veldig søtt når jeg hoppet over en mur for å ta bilde av han og han først kom seg opp på muren og så ned igjen (var høyt for lille karen) fordi han ville være med meg. Så var han kjempeflink på tur idag!! Kjempeflink!! Vi passerte sikkert 50 hunder og han var løs hele tiden (har hatt problemer med passering pga han er blitt angrepet), så det var supert. Også var han veldig søt når han kom bort og skrapte på sofaen når vi så film fordi han helst vil ta mamma-bussen opp istedenfor å hoppe. Haha :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puma; Jeg "ser deg". Takk :helen:

Aurora M. : :Nikke: En skjønnas. Han forundrer meg stadig ved å være 110% tillitsfull mot mennesker. Han fortjener forutsigbarhet, glede og myk omsorg resten av sitt liv :hjerte:

Dagens gleder:

Min sorte gentleman ved sin deltagende hjelp og assistanse under bytting av sengetøy.... Tok litt ekstra tid når det brått skulle vaskes tær midt lakenet :fnise:

- og ved sin totale hengivenhet når tiden for hopp & sprett var over :rodmer:

Så skjønne :rodmer:

Jeg har også masse "hjelp" når jeg skal skifte på senga :fnise:

:ler: Så søt! De er så flinke til å være i veien, men allikevel små sjarmører.

Dagen har så vidt begynt, og jeg fikk en melding som skjøt pulsen i været - jeg ble så stresset at jeg begynte å rush-snakke med meg selv. Den lille pusens sitt svar til meg: legge seg foran meg i en så aldeles avslappet posisjon, se på meg med "....dere mennesker!"-blikket og strekke mot meg med potene for å gi meg nuss. Da roet matmor seg litt :)

Nå ligger jeg og beundrer han over hvor fredelig han er når han sover: om jeg bare hadde den egenskapen.. :rodmer:

Kjenner meg igjen. Noen ganger blir alle sorger glemt når man sitter med en malende katt på fanget. Man MÅ liksom roe seg ned og ta en pause :)

Dyr er sunt for oss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...