Gå til innhold

Hvordan har ditt kjæledyr gledet deg i dag?


ninuska_

Anbefalte innlegg

Jeg ligger her og ler av lillepus. Det har vært en slitsom dag som har gått i ett, og jeg har ikke fått tilbrakt så mye tid som jeg ønsker med han. Allikevel kommer den lille lodne, varmeflasken og gjør slutten på dagen herlig.

Han legger seg inntil meg, snute til nese, åpner øynene og sukker dypt som om han sier "Jeg skal ikke mase om lek i dag, matmor, jeg vet du er sliten". Også slikker han meg med den ru tunga på nesa før han kaster poten på halsen min. Og maler som en liten motor.

Så... som overskriften sier: hvordan har ditt kjæledyr gledet deg i dag? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine to gleder meg hver dag, bare ved å være akkurat de pusene de er :rodmer:

Lille prinsesse har som vanlig sussa meg med den ru lille tunga si opptil flere ganger, og lille lurv har imponert med sine evner til å underholde seg med den minste lille ting, i og med at han har lekt med en puffet havre i hele dag :fnise: De er fantastiske disse dyrene :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkner med pus hver dag, det er koslig. Noen ganger ligger hun med hodet på puten ved siden av meg :D

Idag har hun vært litt sur fordi hun vil ut, og når hun går ut oppdager hun at det er for kaldt for henes smak og går inn igjen. Har derfor hatt en rastløs pus som setter seg på tastaturet mitt imens jeg prøver å skrive skoleoppg. Men søt er hun :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww!!

Min hund forsvant akkurat så gikk jeg for å se etter han, så sitter han og titter frem fra bordet og bykser mot meg og legger seg på fanget og vil ha kos og sleiker meg på haken. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gleder meg hver morgen ved at hun strekker seg mot meg og susser meg på munnen med en ru tunge.. Når vi har kost litt, fyker hun ned til fotenden og begynner å vaske tærne mine energisk som tegn til at jeg skal stå opp. Det er en litt delt opplevelse kan man si, men nå er jeg så vant til det at hvis det ikke skjer en morgen, så blir jeg helt forvirret. :klo:

Idag gledet hun meg ekstra ved å være kjempeflink hos veterinæren. Hun var riktignok ikke god å få igang. Hun vet så alt for godt hva "doktoren" er, og når buret står parat er det ingen tvil om hva som skal skje. Så hun trasset litt når vi skulle til å dra, men jeg tror det var mest for syns skyld.. :fnise:

Vel framme var hun kjempeflink, sto helt i ro og lot seg invadere av fremmede hender og skumle nåler. Etter å ha blitt rost opp i skyene av en veterinær som kjenner menneskesinnet godt, gikk hun frivillig opp på vekta. Den viste idealvekt for første gang på en tid, noe som betyr at den lille innstrammingen vi har satt i gang på matfronten, virker. :)

Alt i alt, en god dag å være puseslave på. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAhaha nååw må bare fortelle en ting til!! Jeg hadde vært inne på boden nettopp og på veien lagt fra meg en blokk med huskeliste over ting jeg skulle gjøre i kveld, så glemte jeg den så går hunden rundt og kretser rundt der den lå og så tar han den ned på gulvet med labben og skyver den bort til meg. Hahaha så søt han er!!! :rodmer: :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Når jeg kom hjem i dag og åpna ytterdøra, kom det løpende en lodden liten skapning mot meg, logrende og overlykkelig. Overfaller meg og koser! Sånn som hver dag jeg kommer hjem. Det er en fryd :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, søte kattepuser :) katten min vekker meg tidlig hver morgen med den søte mjauingen sin og krever å få kos :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene pusejenta mi stod og mala som en motor i dag morges og pirket med ene labben i fjeset mitt. Da matmor endelig gadd og åpne øyene så var det en som rigga seg godt til i armkroken og forlangte KOS. Det er en god start på dagen. Den andre pusen min er ikke så sosial men elsker dem begge for det :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver morgen kommer jeg ned til "morgenkonsert" med husky-gutten min. Det starter når han hører at jeg kommer ut fra badet, og øker i intensitet når jeg kommer ned trappen. Syngingen går gjerne over i litt dans. Vet jo at det er morgenturen han er gira på, men later som om det er meg han er mest glad for å se! :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger hjemme med bronkitt og min lille pus har passet på meg de siste dagene ved å ligge rundt halsen min for å holde meg varm. Han passer også på og følger meg til badet og venter tålmodig utenfor for så å følge meg fint tilbake til sofaen :) Han har også idag passet på å underholde meg ved å leke med en tom eske han har hoppet ut og inn av! :) Søte pus :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dyr dere har!

Jeg ble møtt på gårdsplassen hjemme av en overlykkelig gammel golden retriever før jeg ble hilset velkommen av to loddene ponnier i innhegninga utenfor stallen : ) Godt å endelig komme hjem til dyrene etter to uker borte fra dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med litt diverse for tiden og selv om ting kan være vanskelige eller jeg kommer hjem etter en slitsom dag så får de meg alltid til å smile.

I dag har lillegutt fått meg til å smile med den søte og morsomme lekingen sin.Han har et lekeekorn som han springer rundt med,ruller rundt og tygger ihjel.Ser så morsom ut :)

Han pleier også å løpe etter meg om han vil ha kos,oppå møbler eller etter meg på gulvet helt til jeg løfter han opp og da maler han og gnir seg inntil meg.Det gjorde han i dag også :rodmer:

Lillejenta har gledet meg ved å ligge ved siden av meg i sofaen mens vi har sett på idol.Utrolig koselig med kosekatt ved siden av seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest happy_me

Jeg var syk og svak i dag tidlig, det var mørkt ute, og jeg så egentlig svart på å starte en ny dag, trøtt som jeg var. Men så kommer pusen og setter seg ved siden av meg mens jeg spiser frokosten min, og koser seg inntil meg. Og da ble det litt lysere med en gang :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pus lå på fanget mitt og fikk kos. Han sikler en del når han koser seg, og hadde lagd en svær vanndam på brystet mitt. Når han skulle gå, så oppdaget han vanndammen og så forskrekket på meg, før han gnei trynet sitt i det. Måtte le litt :fnise:

Ble også utrolig glad av å se hvor glad bikkja blei idag på tur. Økte vekten i kløven hans, og han begynner å merke det, og ble stolt som en hane. Han så opp på meg hele tiden, med et blikk som sa " Er jeg flink nå, mamma? Er jeg? Er jeg? :hoppe: "

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Har to dyr som kan kjenne hvor smertene mine er verst, og når jeg slapp dem ut av buret i dag så la den ene seg over nedre del av magen/hoftene, mens den andre la seg over skuldrene mine.

Og hunden min lå ved siden av meg.

Da følte jeg meg utrolig heldig som har så flotte dyr :)

(og de to småttisene mine legger seg alltid på det stedet som er vondest, og smertene flytter ofte på seg så har jo ikke alltid vondt på samme sted)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vofsen min gleder meg hver eneste dag, med å alltid få meg til å smile! Hun er så god å snill, å bare med at hun er der, koser med meg, leker med meg, å ønsker meg alltid velkommen hjem gjør at humøret mitt stiger ti hakk med en gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...