Gå til innhold

1000 kroner gavekort


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har 1000 kroner i universal-gavekort. Har valget mellom blant annet å gå i bokhandler, klesbutikker, coop dagligvarer og mye mer. Hvor ville dere gått? Tenkte på coop stormarked siden de har så mye forskjellig... Tips og råd mottas med takk ;)

Tenker i hvert fall at jeg vil dele det litt utover forskjellige forretninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo gå innom bokhandelen for å få med deg en god bok. Deretter går du innom matbutikken og kjøper med noe godt. Har du fremdeles noe igjen av gavekortet, kan du kjøpe deg noe undertøy eller lignende. Deretter drar du hjem og koser deg.

Har du problemer med å få brukt gavekortet så overtar jeg det gjerne ;). Jeg hadde nok fått tømt det uten noe problem :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har du problemer med å få brukt gavekortet så overtar jeg det gjerne ;). Jeg hadde nok fått tømt det uten noe problem :ler:.

Har nok ikke problemer, bare med at det er så mye å velge i ;)

Tenker meg å kanskje kjøpe meg en dvd, en cd og en bok, og masse godteri. Da er det vel nesten allerede tomt :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke problemer, bare med at det er så mye å velge i ;)

Tenker meg å kanskje kjøpe meg en dvd, en cd og en bok, og masse godteri. Da er det vel nesten allerede tomt :goodbye:

Høres slett ikke dumt ut. Kjøp deg noe du kan kose deg med :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mari_*

Mener å huske at de må brukes i sin helhet.

Hvis du f.eks har en på 100,- skal hele brukes. Du får ikke noe veksel tilbake. Så pass på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at de må brukes i sin helhet.

Hvis du f.eks har en på 100,- skal hele brukes. Du får ikke noe veksel tilbake. Så pass på det.

Man trenger ikke å bruke hele på én gang, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Man trenger ikke å bruke hele på én gang, nei.

Jo,det må man. Jeg har jobbet i butikk og vet det. Vi snakker om Universalkort her og ikke gavekort fra andre steder. Du får ikke noe tilgode tilbake eller penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det må man. Jeg har jobbet i butikk og vet det. Vi snakker om Universalkort her og ikke gavekort fra andre steder. Du får ikke noe tilgode tilbake eller penger.

Jo.

Fra hjemmesidene til Universal Presentkort:

Universal Presentkort er et magnetstripekort som brukes i butikkenes betalingsterminaler. Beløpet blir automatisk trukket i kortet. Gavekortet kan brukes en eller flere ganger, - inntil det er tømt. Mottakeren trenger derfor bare ett kort.

(...)

Det må handles for minimum 100 kr per gang, unntatt når kortet er utstedt på mindre enn 100 kr, eller restverdien skal brukes.

https://www.presentkort.no/produkt.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trodde ikke det gjaldt den nye kortene som man trekker i kortleseren (vet det var sånn på de gamle kortene). Det er hvertfall slik på de fleste andre elektroniske gavekort at det bare trekkes beløp fra kortet ettersom man bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk universal gavekort på 5000,- fra jobben iår da jeg hadde 25 års jubileum. Ikke problem å bruke litt om gangen, og i mange forskjellige butikker. Men du må bruke alt som gavekort, er det litt igjen på kortet får du ikke ut penger i kontant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...