Gå til innhold

Gravid etter fylte 37 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har blitt gravide på naturlig vis etter fylte 37 år og oppover, og hvis ja; hvor lang tid tok det?



Anonymous poster hash: df748...bb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger denne tråden. Er 34 år selv og har ikke barn enda.



Anonymous poster hash: 9de9e...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tok en natt og et nummer, alder 38,5 år



Anonymous poster hash: 001ad...95c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere. Hun ene hadde fire barn fra før da, og så kom det en til. Hun andre hadde også flere barn, og tok abort da hun ble gravid i førtiårene (de ville ikke ha flere). Hun tredje hadde prøvd i nesten tjue år, uten å få barn. Og plutselig så ble de gravide likevel... de fikk to friske barn i løpet av noen få år. Hun var over førti, og det var med samme mann hele veien - plutselig løsnet det. Ikke noe prøverørsbehandling eller noe.



Anonymous poster hash: 016e8...436
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min var 37 når hun ble gravid med broren min, det var naturlig :)



Anonymous poster hash: ad5e1...e49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min fikk broren min da hun var 42. Det var naturlig og hun sa hun ble overrasket over hvor fort hun ble gravid. Jeg har ikke spurt hvor lenge de måtte prøve da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid på første forsøk to mnd før jeg ble 38. Gikk dessverre galt i uke 11 (MA).

4 mnd siden nå og vi prøver igjen. Hatt litt kluss med syklusen i ettertid, så sjansene for graviditet har nok ikke vært så store. Men det ser ut til å gradvis normalisere seg, så gir ikke opp prøvingen enda.

Har hatt samme type syklustull før og blitt gravid da(etter 10 mnd prøving), da var jeg riktignok noe yngre(ca 7 år siden), men tror nok ikke det er umulig denne gangen heller( ble nå tross alt gravid på første forsøk for bare 6 mnd siden.)



Anonymous poster hash: bb69e...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv snart 36 og i pp9 ( tror jeg) og skal bli vårt første barn. Har vært gravid tidligere men tok abort, i yngre dager. Nå som jeg endelig vil ha barn tar det sin tid. Har faktisk vært å sjekket oss, og alt skal være normalt. Kjenner jeg er utålmodig, siden jeg har vært gravid på null komma niks tidligere, og hva er det som tar så tid denne gangen? Kroppen er rar...

Anonymous poster hash: 67d23...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv snart 36 og i pp9 ( tror jeg) og skal bli vårt første barn. Har vært gravid tidligere men tok abort, i yngre dager. Nå som jeg endelig vil ha barn tar det sin tid. Har faktisk vært å sjekket oss, og alt skal være normalt. Kjenner jeg er utålmodig, siden jeg har vært gravid på null komma niks tidligere, og hva er det som tar så tid denne gangen? Kroppen er rar...

Anonymous poster hash: 67d23...309

Hvis alt er normalt, så går det nok bra. :) Men selv om du ble raskt gravid som ung, så daler jo sjansene i trettiårene. Mulighetene er ikke borte, men de fleste må være mer tålmodige. Kroppen er bare blitt litt eldre.

Anonymous poster hash: 016e8...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på første forsøk som 38-åring. :)



Anonymous poster hash: ca9f1...9d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dere noen fra før da? Og fikk dere mer enn ett barn?



Anonymous poster hash: 9de9e...f85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere noen fra før da? Og fikk dere mer enn ett barn?

Anonymous poster hash: 9de9e...f85

ingen fra før og ingen etter

Anonymous poster hash: 001ad...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke gravid da vi prøvde i 20-årene, heller ikke med IVF. Spontant gravid som 34-åring (uten at vi egentlig prøvde) og deretter igjen da jeg var 37 (pp 5 eller deromkring). Vurderer nå å prøve igjen. Blir 40 snart.

Anonymous poster hash: 8b18b...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært gravid fire ganger etter fylte 35; hvorav to graviditeter endte i MA og SA, en i et nydelig barn og en som er i magen akkurat nå :)

Tatt ca 7-12 mnd å bli gravid på naturlig måte, jeg er 39 snart.

Anonymous poster hash: eafff...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...