Gå til innhold

11 dager forsinket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sluttet på p-pillen i slutten av Oktober, og fikk ikke mensen før 19 Desember (kraftig blødning, trodde jeg skulle blø ihel, bokstavelig talt.....) :hakeslepp:

Har hatt ubeskyttet samleie (med fast partner) siden Oktober, og nå er mensen forsinket, igjen... Har tatt en graviditetstest, viste negativ. Men enda har jeg flere symptomer på graviditet (jeg vet dette også er normalt etter pilleslutt, men det er da måte på....) :

- Svimmelhet

- OPPBLÅST

- Tett nese

- Ømme pupper

- Infeksjoner i underlivet.......... :frustrert:

- Kviser (pleier aldri ha dette)

- Vondt i ledd

- Menssmerter

- Fryser lett

- "Sting" i magen

- Trøøøøtt

Jeg skjønner ingenting.... Er det flere som har opplevd dette? Er sikkert flere tråder på akkurat dette, men fant ingen :snurt:

Hvor lang tid tok det før syklusen var normal igjen? Hadde regelmessig før p-pillene.

Fortell din historie :biggrin:


Anonymous poster hash: 9d3ca...c6a



Anonymous poster hash: 9d3ca...c6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hadde ikke en spontanabort eller noe da, siden du blødde så mye, og siden du ikke har hatt mensen etter at du sluttet på pillen? Og at hormonene bare sank så rask at du ikke fikk registrert at du var gravid? Kan jo ta tid å komme tilbake i syklus etter abort.... og siden du ikke fikk mensen etter at du hoppet av pillene, så kan du jo ha blitt gravid ganske umiddelbart?

Jeg vet ikke altså. Bare tenker at ubeskyttet sex siden oktober og uteblitt mens henger sammen med graviditet. :P



Anonymous poster hash: 49a0b...272
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke en spontanabort eller noe da, siden du blødde så mye, og siden du ikke har hatt mensen etter at du sluttet på pillen? Og at hormonene bare sank så rask at du ikke fikk registrert at du var gravid? Kan jo ta tid å komme tilbake i syklus etter abort.... og siden du ikke fikk mensen etter at du hoppet av pillene, så kan du jo ha blitt gravid ganske umiddelbart?

Jeg vet ikke altså. Bare tenker at ubeskyttet sex siden oktober og uteblitt mens henger sammen med graviditet. :P

Anonymous poster hash: 49a0b...272

Ja, tanken var der. Jeg hadde ikke noe spesielle smerter. Men jeg ringte til legen og forklarte hele situasjonen, og der sa de at det mest sannsynelig skyldtes pilleslutt. Men de tok ingen prøver eller noe som helst...

Er det normalt å få alle disse symptomene uten å være gravid? Noen andre som har opplevd det? :omg:

Anonymous poster hash: 9d3ca...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...