Gå til innhold

Når testet dere positivt?


camillasa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk klart negativ test dagen før IKM, IKM fikk jeg positiv test. Ikke veldig klar strek heller(måtte ta bilde og legge ut her), men det krabber en aktiv kar på stuegulvet as we speak…



Anonymous poster hash: e1d2b...adb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhåpentligvis i morgen tidlig, en dag over ikm :-)

Anonymous poster hash: 2ba17...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis i morgen tidlig, en dag over ikm :-)

Anonymous poster hash: 2ba17...1b8

Spennende!! Lykke til😃😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i veldig tvil på om jeg er gravid... I ettermiddag har jeg spottet litt lyse brunt... Kan dette skje om man er gravid eller er det tr som er på vei! Puppene mine er GIGANTISKE og littegrann ømme! Ingen murringer eller noen andre symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i veldig tvil på om jeg er gravid... I ettermiddag har jeg spottet litt lyse brunt... Kan dette skje om man er gravid eller er det tr som er på vei! Puppene mine er GIGANTISKE og littegrann ømme! Ingen murringer eller noen andre symptomer..

Har du testet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet?

Har bestillt nye tester så håper di kommer i morgen så jeg får testet med morgenurinen på fredag (ikm dagen) med mindre tr kommer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestillt nye tester så håper di kommer i morgen så jeg får testet med morgenurinen på fredag (ikm dagen) med mindre tr kommer da....

Spennende :) du får holde oss oppdatert!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt da mensen var en uke på overtid.

Testet du før det også?

Anonymous poster hash: dda5b...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet du før det også?Anonymous poster hash: dda5b...785

Nei. Tenkte det var lite vits. Men hadde mistanke siden jeg hadde ømme bryster, mensmurringer etc. Det var de 2 siste månedene før jeg ble gravid at EL kom tilbake etter SA 8 mnd før så testet måneden før det igjen og da var det jo negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig kjipt! Jeg og føler heller at mensen er rett rundt hjørne enn at jeg er gravid... Ja vi må bare krysse fingrene og håper på to streker snart!!

Jeg hadde en MA 14. November, kom til uke 9. Så fikk jeg mensen 23.12. Så dette er første pp etter ma'en☺ Så ønsket er veldig stort! Rart å være gravid en dag, så plutselig ikke...

du da? Lykke til du også!!😄

Huff, men hvordan oppdaget du MA? Er vel ikke helt som en SA, var det hos legen du oppdaget det?

Følger forresten spent med - håper du får testene i posten, og tester positivt i morgen! :)

Anonymous poster hash: 9548f...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, men hvordan oppdaget du MA? Er vel ikke helt som en SA, var det hos legen du oppdaget det?

Følger forresten spent med - håper du får testene i posten, og tester positivt i morgen! :)

Anonymous poster hash: 9548f...3fd

Fikk bare en dårlig følelse en dag når jeg var 8+6... Ringte til jordmor og fikk komme på ultralyd, og der var det ikke noe hjerteaktivitet😭

Testet nettopp igjen... negativt! Så siden det er ikm dagen kommer vel tr snart..

Har ingen mensensmerter nå eller noe brunt utflod... åh blir gaaal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare en dårlig følelse en dag når jeg var 8+6... Ringte til jordmor og fikk komme på ultralyd, og der var det ikke noe hjerteaktivitet😭

Testet nettopp igjen... negativt! Så siden det er ikm dagen kommer vel tr snart..

Har ingen mensensmerter nå eller noe brunt utflod... åh blir gaaal!!

Uff, så trist! Når testet du positivt den gangen?

Anonymous poster hash: dda5b...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist! Når testet du positivt den gangen?

Anonymous poster hash: dda5b...785

Da testet jeg positivt i uke. 3+6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da testet jeg positivt i uke. 3+6...

Er ganske ny på dette så det sa meg ikke så mye ;)

Anonymous poster hash: dda5b...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny på dette så det sa meg ikke så mye ;)

Anonymous poster hash: dda5b...785

Ca. 13 dager etter eggløsning i forrige svangerskap☺ prøvde ikke før, så kan godt være jeg hadde testet positiv tidligere også! Nå er jeg på dag 14 etter el, da skal vel egentlig en test bli positiv om du er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca. 13 dager etter eggløsning i forrige svangerskap☺ prøvde ikke før, så kan godt være jeg hadde testet positiv tidligere også! Nå er jeg på dag 14 etter el, da skal vel egentlig en test bli positiv om du er gravid..

Ok, hva slags tester bruker du?

Anonymous poster hash: dda5b...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva slags tester bruker du?

Anonymous poster hash: dda5b...785

Strimler fra Billigtester☺ det brukte jeg sist og, funka bra di.. tok en clearblue for 2 dager siden, den var også negativ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strimler fra Billigtester☺ det brukte jeg sist og, funka bra di.. tok en clearblue for 2 dager siden, den var også negativ....

Ok, lykke til med testingen.

Anonymous poster hash: dda5b...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her inne som har testet negativt 4 dager etter ikm og så testet positivt senere? Eventuelt når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...