Gå til innhold

Burde jeg engste meg?! Fortell din erfaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei kjære prøvere og dere som har lyktes.

Jeg har vært prøver en stund nå, og nå må jeg bare spørre.

Burde jeg begynne å engste meg når jeg og min mann ikke har klart å bli gravid igjen etter 8 måneder?

Anonymous poster hash: b2aff...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er vel normalt at det tar 1 år.

Anonymous poster hash: a00d7...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en solskinnshistorie..

Anonymous poster hash: b2aff...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei kjære prøvere og dere som har lyktes.

Jeg har vært prøver en stund nå, og nå må jeg bare spørre.

Burde jeg begynne å engste meg når jeg og min mann ikke har klart å bli gravid igjen etter 8 måneder?

Anonymous poster hash: b2aff...904

At din mann ikke er blitt gravid, behøver du ikke å engste for. Det ville vært en sensasjon :fnise:

Anonymous poster hash: 3d8dd...6b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At din mann ikke er blitt gravid, behøver du ikke å engste for. Det ville vært en sensasjon :fnise:Anonymous poster hash: 3d8dd...6b7

Hmm... Det står virkelig ikke at min mann ikke har klart å bli gravid..

Anonymous poster hash: b2aff...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei kjære prøvere og dere som har lyktes.

Jeg har vært prøver en stund nå, og nå må jeg bare spørre.

Burde jeg begynne å engste meg når jeg og min mann ikke har klart å bli gravid igjen etter 8 måneder?

Anonymous poster hash: b2aff...904

Sikkert den som var kommentert. Og den kan misforstås om man vil :)

Men "igjen"? Har dere barn sammen fra før? Etter 8 mnd er det siden (evt) fødsel eller 8 mnd prøving?

Uansett så trenger du nok ikke å bekymre deg, Kroppen er en finurlig ting. Folk blir gravide på første forsøk, folk blir gravide etter mange års prøving.

Forutsett at du har barn fra før, kan det tenkes at noe har skjedd (feks livmorsfremfall (eller hva det kalles)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert den som var kommentert. Og den kan misforstås om man vil :)

Men "igjen"? Har dere barn sammen fra før? Etter 8 mnd er det siden (evt) fødsel eller 8 mnd prøving?

Uansett så trenger du nok ikke å bekymre deg, Kroppen er en finurlig ting. Folk blir gravide på første forsøk, folk blir gravide etter mange års prøving.

Forutsett at du har barn fra før, kan det tenkes at noe har skjedd (feks livmorsfremfall (eller hva det kalles)

Det skulle jeg gjerne sagt noe om ja, nei har ikke barn fra før, men var gravid for 1 år siden som måtte ende i MA i uke 8. Og siden har jeg ikke klart å bli gravid.

Er dette noe som kan finnes ut av ved å få henvisning til gynekolog eller må det mer til ?

Anonymous poster hash: b2aff...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jeg gjerne sagt noe om ja, nei har ikke barn fra før, men var gravid for 1 år siden som måtte ende i MA i uke 8. Og siden har jeg ikke klart å bli gravid.

Er dette noe som kan finnes ut av ved å få henvisning til gynekolog eller må det mer til ?

Anonymous poster hash: b2aff...904

Når det har gått et år, så kan du vel få henvisning. Hvis ikke kan du jo gå til privat lege, og få time på uken omtrent. Om du bekymrer deg, så kan du betale 1000-1500 for time hos privat gynekolog, og få en innvendig ultralyd ++

Jeg er litt hypokonder innimellom, så betaler gjerne litt ekstra for å vite at alt er greit med meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...