Gå til innhold

IKM januar 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter beregninger på en gjennomsnittlig syklus skulle jeg hatt EL omtrent 27. Des, men jeg hadde EL-slim 25. Dette var da 5 dager etter siste dag i mens, er det vanlig å ha EL så tidlig? Jeg fikk ikke testet med strimmel denne dagen, men har ikke hatt EL slim etter denne dagen, og har hatt negativ EL test hver dag etter. Så håper jeg hadde EL den dagen! Fikk hvertfall "humpa" den dagen, så får håpe det klaffa xD ikke rart vi ikke har fått det til før når jeg kun har rekna etter 14 dg før neste mens! Håpe håpe * er så fryktelig lang ventetid nå!!

Noen andre som har EL så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter beregninger på en gjennomsnittlig syklus skulle jeg hatt EL omtrent 27. Des, men jeg hadde EL-slim 25. Dette var da 5 dager etter siste dag i mens, er det vanlig å ha EL så tidlig? Jeg fikk ikke testet med strimmel denne dagen, men har ikke hatt EL slim etter denne dagen, og har hatt negativ EL test hver dag etter. Så håper jeg hadde EL den dagen! Fikk hvertfall "humpa" den dagen, så får håpe det klaffa xD ikke rart vi ikke har fått det til før når jeg kun har rekna etter 14 dg før neste mens! Håpe håpe * er så fryktelig lang ventetid nå!!

Noen andre som har EL så tidlig?

Jeg er ingen expert her altså, men eggløsningen kan skje på andre dagen enn dag 14. Slik jeg har forstått er dag 14 et gjennomsnitt, men det finnes forskjeller :) Leste faktisk at fleste kvinner vil ha på en annen dag et sted på nettet.

Anonymous poster hash: 5b6eb...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku gjerne holdt ut til ikm jeg også, men bør aller helst finne ut av en evt graviditet tidligst mulig for å få tatt crinone, siden jeg har mistet to ganger på rad nå. Så begynner testingen allerede på mandag, 8 dpo. :) Forrige graviditet fikk jeg svak positiv 9-10 dpo, så håper det slår ut like tidlig denne gangen også hvis det er en ny graviditet på gang.

Du er flink hvis du klarer å vente til ikm!

Hvordan gikk testingen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk testingen? :)

Negativ, som forventet :) Men fortviler ikke, er fortsatt veldig tidlig! Prøver igjen i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter beregninger på en gjennomsnittlig syklus skulle jeg hatt EL omtrent 27. Des, men jeg hadde EL-slim 25. Dette var da 5 dager etter siste dag i mens, er det vanlig å ha EL så tidlig? Jeg fikk ikke testet med strimmel denne dagen, men har ikke hatt EL slim etter denne dagen, og har hatt negativ EL test hver dag etter. Så håper jeg hadde EL den dagen! Fikk hvertfall "humpa" den dagen, så får håpe det klaffa xD ikke rart vi ikke har fått det til før når jeg kun har rekna etter 14 dg før neste mens! Håpe håpe * er så fryktelig lang ventetid nå!!

Noen andre som har EL så tidlig?

Er fullt mulig å ha EL så kort tid etter mens. Høres jo ut som du hadde EL ca. 27 da, for EL slim pleier vel å komme litt i forveien? det gjør det hvertfall på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10 dpo i dag. Siden 6-7 dpo har jeg værthsåå kald. Fryser som et aspeløv hele dagen :( kan dette være symptom mon tro? Er i hvertfall ikke syk.

Anonymous poster hash: 97419...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10 dpo i dag. Siden 6-7 dpo har jeg værthsåå kald. Fryser som et aspeløv hele dagen :( kan dette være symptom mon tro? Er i hvertfall ikke syk.

Anonymous poster hash: 97419...d2d

Elle det kan være at det ble myyyyye kaldere i Norge den siste uka. Jeg måtte skru opp varmeovner. Har du?

Anonymous poster hash: 7a059...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke EL-test, men hadde smerter og slim den 27. Det var dag 16 i syklusen så rekner med jeg har EL i disse dager :) Vi hadde sex tordag (den 25.) og så reiste vi på juleferie hver for oss så jeg tror ikke det blir noe her denne pp :grine: med mindre svømmerene hans er bra overlevningsdyktig da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke EL-test, men hadde smerter og slim den 27. Det var dag 16 i syklusen så rekner med jeg har EL i disse dager :) Vi hadde sex tordag (den 25.) og så reiste vi på juleferie hver for oss så jeg tror ikke det blir noe her denne pp :grine: med mindre svømmerene hans er bra overlevningsdyktig da :fnise:

Men du, det er jo perfekt å ha sex to dager før EL. Det er helt optimalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, det er jo perfekt å ha sex to dager før EL. Det er helt optimalt :)

Men selve EL er vel noen dager etter EL-smerte og slim? Eller mulig det er er inviduelt når EL kommer iforhold til dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selve EL er vel noen dager etter EL-smerte og slim? Eller mulig det er er inviduelt når EL kommer iforhold til dette? :)

Det vet jeg ikke (lurer på det selv faktisk!). Men spermen kan leve i opptil 5 dager, så du har definitivt en god sjanse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke (lurer på det selv faktisk!). Men spermen kan leve i opptil 5 dager, så du har definitivt en god sjanse :)

Om det var i helgen så går det kanskje :) 5. dagen er idag, så man kan jo håpe! Kanskje noen andre her inne vet noe om dette? Når man kan forvente EL etter smerter og EL-slim?

For vår del hadde vi masse sex på selve EL-dagen, så vet ikke hvordan det har gått enda. Håper det ikke var for sent :(

Ifølge ClearBlue er det størst sannsynlighet for å bli gravid på selve EL-dagen, og deretter dei 5 dagene på forhånd. Så viss vi skal tro det, ligger du bra an :) vi får håpe han har raske svømmere :fnise: det er en liten tabell nede på siden her:

http://no.clearblue.com/planlegger-du-a-fa-barn/fertilitet-og-befruktning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det var i helgen så går det kanskje :) 5. dagen er idag, så man kan jo håpe! Kanskje noen andre her inne vet noe om dette? Når man kan forvente EL etter smerter og EL-slim?

Ifølge ClearBlue er det størst sannsynlighet for å bli gravid på selve EL-dagen, og deretter dei 5 dagene på forhånd. Så viss vi skal tro det, ligger du bra an :) vi får håpe han har raske svømmere :fnise: det er en liten tabell nede på siden her:

http://no.clearblue.com/planlegger-du-a-fa-barn/fertilitet-og-befruktning

Oi! Visste ikke at det var _så_ høy sjanse. Takk for linken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endrer til riktige datoer på meg selv, og legger til Twisted87 i lista :)

IKM= Ikke kommende mens
FTD = Første testdato
NTD = Neste testdato
PP = Prøveperiode
EL = Eggløsning
ET= Embryo Transfer
NT = Negativ test
TR = Tante rød (mensen)
TB = To blå
B1 = Barn nr 1 (osv.)
MA/SA = Mista spiren

Jobber med saken :sengekos:

Netnad: 28 år - PP1 - B2 - EL 18 - IKM 01.01
Grønneglede: 25 år - PP1- -B1- EL 18.12- IKM 02.01
Rilin, 22 år - PP1 - EL 18.12 - IKM 02.01
Glassmanet - 25 år - B1 - PP5 - EL 22.12 - IKM 04.01
Skyblue - 22 år - PP1 etter SA - B1 - EL 21.12 - IKM 05.01
Mammaen1: 20 år - PP2 - B2 - EL. 21.12 - IKM 05.01
Ablaze: 32 år, PP2, B2, EL 22.12, IKM 5.1
​ak89-25år-PP19-B1-EL 24.12-IKM 7.1
Hønsa: 22 år - PP2 - B1 - EL 25.12 - IKM 08.01
Riskrem: 30 år - PP2 - B1 - EL 25.12 - IKM 08.01
Synva: 24 år - PP3 - B1 - EL 28.12 - IKM 09.01
Linn: 26 år - PP1 - B1 - EL 26.12 - IKM 9.01
Linde: 24 år - PP2 - B1 - EL 27.12 - IKM 10.01
Stjerneskudd86: 28år - PP2 - B1 - EL ca 25.12 - IKM ca 12.01
LNM: 31 år - PP2 - B1 - EL 30.12 - IKM 13.01
Enamorada: 30 år - PP1 - B1 - EL 30.12 - IKM 13.01
IreneUtålmodig: 31 år - PP4 - B3 - EL 02.01 - IKM 15.01
Trylle90: 24 år - PP1 etter MA - B1 - EL 03.01 - IKM 17.01
ELuna: 25 år - PP13 - B1 - EL 05.01 - IKM 19.01
Frøkenanonym: 25 år - PP5 - B1 - EL 8.01 - IKM 22.01
Missfebruary: 31 år-PP6-B1-EL 09.01-IKM 23.01
Twisted87: 27 år - PP2 - EL 13.01 - IKM 26.01

Gravid :gravid:



Mensen :kjempesinna:

Endret av Linde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og negativ test, ble skuffet selv om det er tidlig enda. Krysser fingrene for at TR ikke kommer så får jeg bare prøve å vente til IKM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fullt mulig å ha EL så kort tid etter mens. Høres jo ut som du hadde EL ca. 27 da, for EL slim pleier vel å komme litt i forveien? det gjør det hvertfall på meg.

Jo, det tenkte jeg også. Men bare negative (blendahvite) EL-tester hele 4 dager etter dette slimet.:/ Har aldri fått en positiv EL-test, har ikke testet så mye ennå, bare rundt den tiden jeg har trodd jeg skulle hatt EL, så da regner jeg med at EL er tidligere enn antatt, ellers så har jeg vel ikke EL i det hele tatt :S

Har også lest at El slimet kan komme på før, under og faktisk etter EL, selv om det er mest normalt å ha det noen dager før eller på selve dagen.

Skla hvertfall ta EL tester med en gang etter mensen er ferdig om jeg ikke klarer det denne gangen heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og negativ test. Jeg ønsker meg positiv test på nyttårsaften (hvis jeg er gravid) så jeg med sikkerhet vet jeg ikke kan drikke! Blir tøft hvis jeg velger å ikke drikke hvis testen er negativ, da vi skal feire med min bror og dama hans i morra... og de regner jo selvfølgelig med at vi alle skal drikke og sånt. Auch...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange her starter å teste ganske tidlig. Jeg tenker å teste når jeg ser at mensen er mange dager forsinket. Bare håper at jeg holder ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange her starter å teste ganske tidlig. Jeg tenker å teste når jeg ser at mensen er mange dager forsinket. Bare håper at jeg holder ut :)

Du er flink hvis du klarer det :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...