Gå til innhold

Eyeliner til våtkant- tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd noen eyeliner igjennom årene, husker ikke type nå, men de fleste holder seg bare en time eller to. Tenker svart/svartbrun?

Litt holdbar, uten å være umulig å få vekk til kvelden :)

Anonymous poster hash: 3a1e4...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mac Technakohl Liner er den jeg sverger til. Det er den eneste som sitter, og som ikke får meg til å se ut som en vaskebjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Benefit sin rosa. Ellers så har du Nyx Milk, men synes den setter seg litt på vippene. Jeg liker også å bruke øyeskygge blyantene fra Gosh, hvis jeg vil ha en metallic effekt, har brukt i gull og bronze. Jeg liker og Urban Decay sine glide on pencils for farge, har i blå, grønn og lilla. 



Anonymous poster hash: a2efc...a47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancome sin! Jeg har den på våtkanten både oppe og nede, og den sitter hele dagen. Og enda bedre: Blyanten er helt utrolig drøy. Jeg har hatt min sorte i tre år, og den brune i halvannet år. Den brune er jeg ikke halvveis ned på engang, og den sorte er ca 1/3 igjen av. Koster rundt 150kr tror jeg.

 

Den smudger litt ytterst i øyekroken på meg, men det er hovedsaklig fordi øynene mine renner fort og drar eyelineren med seg. Jeg har opplevd det uansett type eyeliner jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac Technakohl Liner er den jeg sverger til. Det er den eneste som sitter, og som ikke får meg til å se ut som en vaskebjørn.

 

 

 

Liker Benefit sin rosa. Ellers så har du Nyx Milk, men synes den setter seg litt på vippene. Jeg liker også å bruke øyeskygge blyantene fra Gosh, hvis jeg vil ha en metallic effekt, har brukt i gull og bronze. Jeg liker og Urban Decay sine glide on pencils for farge, har i blå, grønn og lilla. 

Anonymous poster hash: a2efc...a47

 

 

 

Lancome sin! Jeg har den på våtkanten både oppe og nede, og den sitter hele dagen. Og enda bedre: Blyanten er helt utrolig drøy. Jeg har hatt min sorte i tre år, og den brune i halvannet år. Den brune er jeg ikke halvveis ned på engang, og den sorte er ca 1/3 igjen av. Koster rundt 150kr tror jeg.

 

Den smudger litt ytterst i øyekroken på meg, men det er hovedsaklig fordi øynene mine renner fort og drar eyelineren med seg. Jeg har opplevd det uansett type eyeliner jeg bruker.

Takk for svar, dere :) Da kjøper jeg den første jeg ser av disse 3 tipsene, håper jeg finner de på en butikk i byen. Den jeg vanligvis bruker kjøper jeg fra internett, men plutselig var jeg nesten tom. Nå er jeg HELT tom. Takk igjen :blomst:  :blomst:

Anonymous poster hash: 3a1e4...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancome har de på alle Kicks og Estthique, og de fleste steder utenom Vita og klesbutikkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...