Gå til innhold

Style kort hår/pixie - tips, produkter etc?


Gjest Gjest_Idja

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Idja

Dere med kort hår, hvordan styler dere det? Føler at jeg går for den enkle løsningen hver dag ved å føne det helt "normalt" med litt voks i, og at jeg burde gjøre mer gøy ut av det. Men jeg aner ikke hvordan??? Har ganske tynt hår, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få mer liv i det.

 

Hvilke produkter anbefaler dere? Har sett på noen videoer på YouTube, men de bruker så mye forskjellig så jeg får jo ikke med meg noe.

 

Og tips til hvordan jeg bør klippe det for å få en mest mulig "fleksibel" frisyre? Syns denne dama har en kul frisyre, men vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive det for frisøren? https://www.youtube.com/watch?v=LiupC9VBKFw Nå har jeg mer lik lengde "all over" enn hun har. Når jeg er hos frisøren klipper de det liksom bare uten å komme med forslag, så det blir det samme hver gang. 

 

Og må dere vaske håret hver dag? Det må jeg, etter å ha sovet står det til alle kanter og nekter å legge seg pent før jeg har vasket det med sjampo...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Ta en print screen av youtube videoen og ta med bildet til frisøren. Dette er en frisyre de fleste frisører burde kunne klippe, da den har vært inn en stund. Jeg ville byttet salong, de virker lite oppdaterte.

 

Har verken tynt eller kort hår selv, så kan ikke komme med noen produktanbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en print screen av youtube videoen og ta med bildet til frisøren. Dette er en frisyre de fleste frisører burde kunne klippe, da den har vært inn en stund. Jeg ville byttet salong, de virker lite oppdaterte.

 

Har verken tynt eller kort hår selv, så kan ikke komme med noen produktanbefalinger.

 

Har klippet meg flere steder, men norske frisører er nå en gang norske frisører - de er veldig forsiktige, og må ha ganske klar beskjed om hva man vil ha. Funker dårlig når man selv ikke har snøra peiling på hva som er kult. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...