Gå til innhold

Nye H&M Beauty


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd de "nye" produktene og kan si noe om hvordan kvaliteten har blitt? De skulle jo visstnok bli bedre, så jeg er nysgjerrig. Har ikke H&M her i nærheten, så jeg får ikke testet selv før jeg bestiller på nett.

 

Så. Noen som har fått testet? Hvilket som helst produkt :) 



Anonymous poster hash: 55a7c...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om den inngår i de "nye" produktene, men jeg har blitt helt forelsket i body lotion som heter Cashmere Haze. Den lukter helt fantastisk!! Jeg har også kjøpt dusjsåpen i samme duft, men den lukter ikke like godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Lurer på det samme, er jo blitt litt dyrere nå så jeg har iallefall ikke råd til å bare prøve ut på måfå :P

 

Men har den body scruben som heter Caribbean Crush da, liker den godt men lukten kunne vært bedre, forventa mer fruktaktig lukt pga navnet men men, den er god likevel ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Noen flere? :)



Anonymous poster hash: b85f2...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om den inngår i de "nye" produktene, men jeg har blitt helt forelsket i body lotion som heter Cashmere Haze. Den lukter helt fantastisk!! Jeg har også kjøpt dusjsåpen i samme duft, men den lukter ikke like godt. 

 

Sikkert meningen man skal smøre seg etter og ha dusjet med den sånn at duftene skal utfylle hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på Trondheim torg i dag og så at all HM sminke var borte. Rydder de plass for nye Beauty? Noen som vet?



Anonymous poster hash: a6390...e04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro det, ja! :)



Anonymous poster hash: b85f2...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, de har vel ikke øyenbrynsblyantene i denne nye serien? Jeg skulle jo hamstre, men var visst for sein.. Har bare en liten stump igjen og jeg er helt avhengig av de! :sjokkert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, de har vel ikke øyenbrynsblyantene i denne nye serien? Jeg skulle jo hamstre, men var visst for sein.. Har bare en liten stump igjen og jeg er helt avhengig av de! :sjokkert:

Joda, de er der enda. Bare litt annet design :)Her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de er der enda. Bare litt annet design :)Her

Guri, der er de jo!   :kyss:

 

Har ikke funnet på noen av H&M-butikken jeg har vært på den siste uka! Phu, da er ikke livet mitt over likevel. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at de har en klar lipliner! Jeg har lett etter en billig slik en lenge, men gav opp for en stund tilbake. Nå kan jeg prøve denne og se om den har riktig effekt på leppestiften min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Si ifra om hvordan den er da :D

 

Jeg har bestilt solpudder og rouge. Synes rougen hadde veldig fin farge, så er spent på å få prøvd den :)



Anonymous poster hash: b85f2...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at de har en klar lipliner! Jeg har lett etter en billig slik en lenge, men gav opp for en stund tilbake. Nå kan jeg prøve denne og se om den har riktig effekt på leppestiften min :)

 

Makeup Mekka har også det hvis du vil teste ut flere. 

Anonymous poster hash: a6390...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

^Si ifra om hvordan den er da :D

 

Jeg har bestilt solpudder og rouge. Synes rougen hadde veldig fin farge, så er spent på å få prøvd den :)

Anonymous poster hash: b85f2...dec

 

 

Skal jeg gjøre! :)

 

 

Makeup Mekka har også det hvis du vil teste ut flere. 

Anonymous poster hash: a6390...e04

 

 

Tusen takk for tips! Har aldri bestilt derfra, det er vel på tide å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser makeup mekka er nevnt her.

Det er virkelig å anbefale! Mascaraen dems er den beste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk bronzer og rouge i posten i dag! Syns de var godt pigmenterte og var enkle å legge, så jeg er fornøyd. Jeg har riktignok ikke brukt noe av den gamle sminken deres, så jeg kan ikke fortelle om noen forskjeller akkurat. 

Jeg fikk også den body lotionen som ble anbefalt her, Cashmere Haze, men jeg syns helt ærlig den luktet skikkelig gammel dame  :fnise:  Så den går nok rett i søpla.

 

Men sminken var jeg hvertfall fornøyd med  :Nikke:  Ikke helt umulig at jeg kjøper mer sminke derfra.



Anonymous poster hash: b85f2...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Jeg vet ikke om den inngår i de "nye" produktene, men jeg har blitt helt forelsket i body lotion som heter Cashmere Haze. Den lukter helt fantastisk!! Jeg har også kjøpt dusjsåpen i samme duft, men den lukter ikke like godt. 

 

Blir litt skeptisk når det ikke er innholdsfortegnelse. Er det bare finere innpakning og like dårlig innhold, eller er det faktisk ok kremer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt skeptisk når det ikke er innholdsfortegnelse. Er det bare finere innpakning og like dårlig innhold, eller er det faktisk ok kremer?

 

 

Mest sannsynlig så inneholder den 90 % paraffinum liquidum som de fleste andre billige kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...