Gå til innhold

Tips til hverdagsparfyme!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som kan tipse om noen gode hverdagsparfymer jeg kan sjekke ut? Har gått litt lei alt jeg har og syns det er håpløst å lete helt på måfå. Jeg er på utkikk etter noe som er ganske lett og friskt, gjerne med litt "pudderaktig" duft om det er logisk. For tiden bruker jeg Clean Skin og Burberry The beat til hverdags. Til kveld/fest liker jeg flowerbomb godt og kan også bruke tøyler swift enchanted wonderstruck (litt flaut, er 27 år). Brukte lady million en periode men den er for tung for meg. Jeg er ganske lys så kan ikke ha for tunge dufter føler jeg. Kort oppsummert liker jeg "pudder", blomster og rene dufter.

Forslag til noe jeg kan sjekke ut?

Anonymous poster hash: 66570...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med denne fra Body shop. Er veldig kresen på parfyme, synes denne er frisk og mild til hverdags.

Anonymous poster hash: 688be...5ac

post-37809-0-93356500-1438033351_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye favoritt: Roberto Cavalli - Paradiso. Helt NYDELIG!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er fantastisk god!

Anonymous poster hash: 45229...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke droppe parfyme, til hverdags?

Lukter ikke godt og er fullt av helseskadelige kjemikalier.

Anonymous poster hash: a6cc2...14f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle befinne deg i ett land hvor de selger Jo Malone, så kan det anbefalles å ta en liten sniff på de forskjellige luktene derfra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke droppe parfyme, til hverdags?

Lukter ikke godt og er fullt av helseskadelige kjemikalier.

Anonymous poster hash: a6cc2...14f

Hvis man bruker parfyme riktig skal det ikke plage andre. Jeg bruker skjelden parfyme på jobb, men liker å ha noe hvis jeg føler for å pynte meg litt en dag. Som du ser ber jeg om en nøytral og lett duft. Merkelig hvordan noe alltid må spre litt kvalm samme hva tema er, hehe

Anonymous poster hash: 66570...946

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen takk for mange fine tips! Fant en side det man kan bestille små prøver så skal klikke hjem litt av hvert :)

Anonymous poster hash: 66570...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen takk for mange fine tips! Fant en side det man kan bestille små prøver så skal klikke hjem litt av hvert :)

Anonymous poster hash: 66570...946

Vil du dele siden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat kjøpt Turquoise Summer fra Escada og er veldig fornøyd. Jeg tror den er limited edition nå i sommer, noe som er litt kjipt.

Her er forklaring på hvordan den er på engelsk:

e New ESCADA Turquoise Summer is a playful fruity sorbet of wild red fruits – a fragrance that will open the world to summer. The edible fruity sensation provided by the Tutti Frutti note is intensified by a joyful cocktail of berries in the fragrance - strawberry combined with juicy raspberry and acidulous blackcurrant. The intense fruitiness is balanced by the sensual creaminess of vanilla and smooth sandalwood.

Og her er nettsiden: http://www.escada.com/designermode/turquoise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg J´adore av Dior, men vet at Miss Dior og Addict har noen veldig lette og gode dufter. Dermed så vil jeg anbefale Dior :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Noen som kan tipse om noen gode hverdagsparfymer jeg kan sjekke ut? Har gått litt lei alt jeg har og syns det er håpløst å lete helt på måfå. Jeg er på utkikk etter noe som er ganske lett og friskt, gjerne med litt "pudderaktig" duft om det er logisk. For tiden bruker jeg Clean Skin og Burberry The beat til hverdags. Til kveld/fest liker jeg flowerbomb godt og kan også bruke tøyler swift enchanted wonderstruck (litt flaut, er 27 år). Brukte lady million en periode men den er for tung for meg. Jeg er ganske lys så kan ikke ha for tunge dufter føler jeg. Kort oppsummert liker jeg "pudder", blomster og rene dufter.

Forslag til noe jeg kan sjekke ut?

Anonymous poster hash: 66570...946

 

 

Tror du vil like denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å teste denne siden: http://www.myperfumesamples.com

Legger inn en bestilling etterpå så kan oppdatere da om alt gikk greit :)

Anonymous poster hash: 66570...946

 

Har handlet derfra flere ganger, fungerer fint. Bare husk å holde totalprisen (inkludert frakt) under 350 kr så du slipper tollavgift og moms. 

 

Her et et tips fra meg: Viva la Juicy Gold Couture

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet derfra flere ganger, fungerer fint. Bare husk å holde totalprisen (inkludert frakt) under 350 kr så du slipper tollavgift og moms.

Her et et tips fra meg: Viva la Juicy Gold Couture

Supert med erfaring! Sitter å koser meg nå med å velge ut diverse! Og takk for tips!

Anonymous poster hash: 66570...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lys kvinne med sans for lette pudderdufter.... Skal vi se...

 

Mulig denne er verd å teste ?

Beskrivelse finnes her

 

Edit: 

Legger til denne. Den kjenner jeg ikke, men fikk lyst til å bli kjent med den basert på beskrivelsen av duften.

Endret av Mis(s)Understood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...