Gå til innhold

Glattet hår som ikke holder seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tykt hår til skuldrene med fall. Jeg pleier innimellom å glatte det, men det holder seg ikke glatt. Stedet jeg startet å glatte er begynt å bli bølgete igjen innen jeg er ferdig med resten. Har prøvd å ha hårspray med sterk hold i sånn etter hvert som jeg glatter, men det hjelper heller ikke.

 

Har ikke verdens beste tang, men det blir jo rett så lenge håret er varmt, men straks det blir kaldt så bølger det seg.

 

Noen råd? Eller er jeg dømt til å irritere meg over dette?:P Er litt kjipt å bruke 30 minutter på å få pinne-rett hår, for så å ta på seg skoa og så er det som om jeg aldri har rørt det. :rolleyes:



Anonymous poster hash: cd07b...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme "problemet"!

Anonymous poster hash: 09677...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også samme problemet, helt til jeg ble tipset om Freeshape stylingspray fra KMS. Sprayer den i håret før jeg føner og så sletter, og det holder seg slett faktisk til jeg vasker det neste gang. Kan også brukes på samme måte om man ønsker krøller, de holder seg også. Det er virkelig verdt å prøve, jeg ble superfornøyd! Her er link til den fra blivakker, du finner den sikkert mange andre steder også:

https://www.blivakker.no/product/kms-california/KMS0090/kms-california-freeshape-hot-flex-spray-200ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk GHD rettetang. Er mye dyrere en andre, men tro meg, verdt alle pengene :) Helt usammenligbar med andre. Har også hår som blir krøllete så fort som det er litt fuktighet i luften eller når jeg svetter litt. Med GHD blir hår KJEMPEglatt og myk og fin, helt annerledes, og det holder seg rett til neste vask :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme problem,men etter at jeg kjøpte Steampod (en rettetang fra L'Oreal som går på varme og vanndamp) kan jeg gå i flere dager uten å få antydning til fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Invester i en god rettetang som GHD.

 

Og pass på å dele opp håret i små biter når du retter det, jo mindre biter, jo rettere blir det og holder seg lenger. Hvertfall slik for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har GHD-rettetang, samt varmebeskyttende som skal holde på det stritte håret. Det hjelper lite. Jeg har bølger i håret, og tuppene bøyer seg med en gang jeg går ut døren hvor det er mer luftfuktighet i luften.

Anonymous poster hash: 4d00c...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingspray før retting og hårolje etter.

Anonymous poster hash: 7ea46...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også GHD, har prøvd varmebeskyttende spray og olje etterpå. Funker like bra uten produkter i håret. Det skal sies at GHD gjør håret veldig mykt og fint. Men det holder seg ikke rett særlig lenge.

Anonymous poster hash: 09677...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...