Gå til innhold

Anbefalinger: Koreasminke


Gjest Cevita

Anbefalte innlegg

Er det lov å spørre om andre gode produkter som ikke er koreanske? F.eks. Japanske? Hvis noen har noen tips der?

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Hvis du ikke får svar her, kan du sjekke ut youtube. Det er mange som har "asian haul" og har vel sett at det har dukket opp noen japanske merker der.

Anonymous poster hash: 87b98...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke får svar her, kan du sjekke ut youtube. Det er mange som har "asian haul" og har vel sett at det har dukket opp noen japanske merker der.

Anonymous poster hash: 87b98...3ab

Tusen takk!!

Anonymous poster hash: 6441c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vet om det er noen av merkene, eller spesifikke produkter, man burde holde seg unna som gravid?

Anonymous poster hash: c64d4...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette for de som er fra korea/asia? 



Anonymous poster hash: c9c88...21a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er dette for de som er fra korea/asia? 

Anonymous poster hash: c9c88...21a

 

Dersom det du lurer på er om koreansk sminke/hudpleieie bare er for asiatere...? I så fall; nei.

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dersom det du lurer på er om koreansk sminke/hudpleieie bare er for asiatere...? I så fall; nei.

Anonymous poster hash: c5a9d...9d7

 

Ja leser sånn snarest ofte om koreasminke uten å ha satt meg inn det. Lurte bare på om det gjelder sminke som passer best for deres hud e.l eller om det er en måte å sminke seg på som passer alle.

Anonymous poster hash: c9c88...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja leser sånn snarest ofte om koreasminke uten å ha satt meg inn det. Lurte bare på om det gjelder sminke som passer best for deres hud e.l eller om det er en måte å sminke seg på som passer alle.

Anonymous poster hash: c9c88...21a

Altså... Vi er alle mennesker...

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Vi er alle mennesker...

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Det passer alle ja. Hvis du leser tråden her så er det mange gode råd. Eller Facebook-gruppa hvis du klarer å se forbi all svada og samme spørsmål som er stilt tusen ganger før.

Acne er acne, uansett hvordan farge du har på huden :-)

Anonymous poster hash: 87b98...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Vi er alle mennesker...

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Nå sminker koreanere/asiatere seg annerledes enn oss. For de er det om å gjøre å være hvitest i huden, her i vesten solbrun. Øynene er annerledes og de sminker seg deretter. Så den kommentaren der var bare tull fra deg!

Anonymous poster hash: c9c88...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå sminker koreanere/asiatere seg annerledes enn oss. For de er det om å gjøre å være hvitest i huden, her i vesten solbrun. Øynene er annerledes og de sminker seg deretter. Så den kommentaren der var bare tull fra deg!

Anonymous poster hash: c9c88...21a

 

Veldig mye av korea-sminken gjør huden hvitere. Målet er å være så lys som mulig, og det er svært mye som ser rett og slett helt jævlig ut på meg som har alminnelig norsk, solbrun hud. Undertonene er også veldig forskjellig, om en har varm eller kald undertone.  

 

Jeg har kjøpt flere kremer og en CCkrem som jeg ikke får brukt, fordi det har "whitening effect" og jeg ser ut som et lik.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye av korea-sminken gjør huden hvitere. Målet er å være så lys som mulig, og det er svært mye som ser rett og slett helt jævlig ut på meg som har alminnelig norsk, solbrun hud. Undertonene er også veldig forskjellig, om en har varm eller kald undertone.  

 

Jeg har kjøpt flere kremer og en CCkrem som jeg ikke får brukt, fordi det har "whitening effect" og jeg ser ut som et lik.... 

Ja tror asiater har en gylden undertone selv om de er hvit og de kler det ganske godt. Jeg ser syk og utslitt ut med lys/hvit foundation. Ender alltid opp med å varme opp ansiktet med bronzer hver gang. Men gjør som så mange andre i vesten, selvbruner :)

Anonymous poster hash: c9c88...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå sminker koreanere/asiatere seg annerledes enn oss. For de er det om å gjøre å være hvitest i huden, her i vesten solbrun. Øynene er annerledes og de sminker seg deretter. Så den kommentaren der var bare tull fra deg!

Anonymous poster hash: c9c88...21a

 

Rephrase...:

 

Selvfølgelig passer deres produkter alle sammen, så lenge man ikke reagerer på noen av ingredisensene, men det gjelder forøvrig all slags kosmetikk. TRENDER i "beauty verdenen" derimot, det er noe helt annet, og handler mer om smak og behag enn om det passer. Å finne riktige farger osv. gjelder jo ikke utelukkende koreansk kosmetikk.

 

Jeg kan love deg at det ikke var tullekommentar, selv om du desverre kanskje følte det. Jeg syns bare det var et for åpenbart spørsmål. 

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Rephrase...:

 

Selvfølgelig passer deres produkter alle sammen, så lenge man ikke reagerer på noen av ingredisensene, men det gjelder forøvrig all slags kosmetikk. TRENDER i "beauty verdenen" derimot, det er noe helt annet, og handler mer om smak og behag enn om det passer. Å finne riktige farger osv. gjelder jo ikke utelukkende koreansk kosmetikk.

 

Jeg kan love deg at det ikke var tullekommentar, selv om du desverre kanskje følte det. Jeg syns bare det var et for åpenbart spørsmål. 

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

 

Tråden heter "anbefalinger koreasminke", synes ikke det var et åpenbart spørsmål om dette var en tråd for asiatiske kvinner eller rett og slett sminke fra korea.

Anonymous poster hash: c9c88...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden heter "anbefalinger koreasminke", synes ikke det var et åpenbart spørsmål om dette var en tråd for asiatiske kvinner eller rett og slett sminke fra korea.

Anonymous poster hash: c9c88...21a

Vel da er det tydelig du ikke har lest like mye i denne tråden som det jeg har gjort. Beklager.

Anonymous poster hash: c84b3...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prøvd Holika Holika One shot foot peeling mask, det er 3-4 dager siden. Tok et fotbad ikveld og smurte inn føttene med fuktighetskrem fordi de er litt tørre. Ingen flassing til nå.

Har jeg ødelagt prosessen tror dere? :( Har nok av hud som kan flasse vekk altså, første gang jeg prøver en baby foot-maske. Hjelp😂

Anonymous poster hash: a2aa0...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har nå prøvd Holika Holika One shot foot peeling mask, det er 3-4 dager siden. Tok et fotbad ikveld og smurte inn føttene med fuktighetskrem fordi de er litt tørre. Ingen flassing til nå.

Har jeg ødelagt prosessen tror dere? :( Har nok av hud som kan flasse vekk altså, første gang jeg prøver en baby foot-maske. HjelpAnonymous poster hash: a2aa0...9ab

Hudkrem er etter min erfaring egnet til å fremskynde prosessen.så du har nok ikke ødelagt noe. Det tar som regel en uke til ti dager med meg Endret av Que_pasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudkrem er etter min erfaring egnet til å fremskrittet fremskynde prosessen.så du har nok ikke ødelagt noe. Det tar som regel en uke til ti dager med meg

Takk:) Skal man file vekk død hud?

Anonymous poster hash: a2aa0...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Skal man file vekk død hud?

Anonymous poster hash: a2aa0...9ab

Den detter av. Ingen filing nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en selger som leverer den lilla holika holika bb-kremen riktig raskt?

Anonymous poster hash: 134b6...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...