Gå til innhold

Beograd i mai - tips til hotell etc.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer skal til Beograd i midten av mai for å delta i et bryllup. Vi ønsker å bo midt i byen slik at vi bare kan gå ut fra hotellet og shoppe, gå på sightseeing og lignende. Vil bo i nærheten av det meste. Ønsker å bo på 4-5 stjerners. Er det noen som har et godt tips til oss? Det er jo så mye å velge i.

Bryllupet skal være i Sveti Sava, så det hadde også vært kjekt om det ikke var så altfor langt unna det. Men det går greit å ta taxi noen minutter...

Håper på tips fra noen som har vært der:)



Anonymous poster hash: 53d84...1d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg sjekket (har ikke vært der) så var det ikke altfor mange 4-5-stjerners hotell der.. Mener jeg kun fant 3 fem stjerners hotell.. Så da blir kanskje ikke valget så vanskelig;) Men som skrevet så har jeg dessverre ikke vært der, enda!



Anonymous poster hash: 49ade...c9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket (har ikke vært der) så var det ikke altfor mange 4-5-stjerners hotell der.. Mener jeg kun fant 3 fem stjerners hotell.. Så da blir kanskje ikke valget så vanskelig;) Men som skrevet så har jeg dessverre ikke vært der, enda!

Anonymous poster hash: 49ade...c9d

Jeg finner en masse 4-stjerners hotell der som ser fine ut, men er alltid kjekt med tips fra noen som har vært der :)

Anonymous poster hash: 53d84...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med majestic hotell, men husker ikke hvor mange stjerner det er. Ligger midt i sentrum ved gågata :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...