Gå til innhold

Hva i vogna?


Gjest Opa

Anbefalte innlegg

Hva skal dere bruke i vogna? Skinnpose, voksipose, dyne og skinnfell, noe annet?

Og hvor lenge kan man bruke f.eks skinnpose? Når blir den for liten/ungen for stor? Vil jo ha noe man kan bruke neste vinter og... (Helt riktig; jeg er helt grønn på dette! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske grønn jeg også, men jeg syns voksiposene ser veldig praktiske ut. Og så legger jeg kanskje en skinnfell under for å isolere. Med litt klær i tillegg burde ikke babyen fryse da, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har hørt at voksiposer er dyre og at det finnes billigere men like gode alternativ. Men jeg kan for lite om dette. Jeg må prøve å finne mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes de merinoullposene ser kjekke ut jeg. Ull er jo det varmeste og best isolerende som finnes (ikke at voksi er noe dårligere altså!) man får jo de ullpusene som man kan åpne helt med glidelås, så har man to skinnfeller. Kjekt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jobber i barnehage, så jeg har møtt på mye forskjellige løsninger. Jeg må innrømme at voksi posene er gode altså. De vokser med barnet, så det at den er dyr burde ikke være noe hindring. Trekket og innholdet kan vaskes, de fleste kan tres 5 punkts sele igjennom, og med en skinfelle under er de supre på vinterstid!!!

Skinn posen blir forl iten, mest sansynlig, til neste år eller året etter, så man ender opp med å kjøpe no nytt uansett.

Et siste argument: Det er lettere å "putte" ungen godt nedi voksi'n, da holder det med ullundertøy, votter og lue til barnet. Med skinnpose bør man sikre seg litt ekstra med en genser for eks....

Men husk det er bare min mening altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...