Gå til innhold

Til Gjest. Kan du hjelpe meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet tilbake til der jeg bor....og gjett hva. Gaven lå inni klesskapet mitt, bak noen klær og tepper. Husker nå at det var der jeg la den, trygt og godt. Dumme meg at jeg ikke husket det. :(

Uansett Gjest, det var verdt forsøket og hadde jeg ikke prøvd denne metoden så tror jeg at det ville tatt lengre tid før jeg fant ut hvor gaven var. I og med at jeg da lette så godt hos foreldrene mine :)Anonymous poster hash: 2288e...acc

Så da så jeg riktig, at pakken lå i et klesskap. Jeg bare bommet på hvem sitt klesskap det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så da så jeg riktig, at pakken lå i et klesskap. Jeg bare bommet på hvem sitt klesskap det var.

Ikke verst. Jeg traff på begge deler. Og jeg bare gjettet - med utgangspunkt i min egen erfaring om at det er i klesskap gaver oftest blir gjemt. Og da gjerne i sitt eget.

Anonymous poster hash: c7ce4...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet tilbake til der jeg bor....og gjett hva. Gaven lå inni klesskapet mitt, bak noen klær og tepper. Husker nå at det var der jeg la den, trygt og godt. Dumme meg at jeg ikke husket det. :(

Uansett Gjest, det var verdt forsøket og hadde jeg ikke prøvd denne metoden så tror jeg at det ville tatt lengre tid før jeg fant ut hvor gaven var. I og med at jeg da lette så godt hos foreldrene mine :)Anonymous poster hash: 2288e...acc

Takk for oppdatering, kortene mine hadde rett. :)

Anonymous poster hash: 037e0...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatering, kortene mine hadde rett. :)

Anonymous poster hash: 037e0...da6

Hvis du satt med kort, hvorfor tok du ikke et bilde av dem og viste oss mens tråden holdt på? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er det dummeste jeg leser på KG...



Anonymous poster hash: 096ad...4da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste jeg leser på KG...

Anonymous poster hash: 096ad...4da

Hvorfor leser du det da?

Anonymous poster hash: 2288e...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun kan lese tarotkort

Det er nesten like bra.

Anonymous poster hash: 75eb2...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...