Gå til innhold

Tyrkisk muslim som er sammen med norsk kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men du syns det å drikke seg drita er helt OK og det å røyke seg stein er fyfy eller?

Vær så snill og si ja, kunne trengt en god latter.

Anonymous poster hash: 00c99...de0

Jeg synes ikke det er greit å drikke seg drita så man mister kontroll og ikke husker en dritt av hva man har gjort osv. Jeg synes det er greit å drikke seg brisen og ha kontroll. Men det er ikke greit å miste besinnelse og dømmekraft, uansett rusmiddel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv ateist, i muslimske øyne enda verre enn å være kristen, for vi tror jo ikke på Gud engang. Jeg har i 2 år vært samboer med en helt fantastisk mann. En muslim fra Algerie. Vi bor i Spania, i samme by som store deler av familien hans, og mange av hans venner.

Hans foreldre er troende muslimer, i 70-årene. Ber, går kledd sik det sømmer seg, går i moské, og oppfører seg som vanlige muslimer.

2 av hans 3 søstre gjør det samme. Resten er nærmest ikke-utøvende, selv om de har sin barnetro. De spiser ikke svinekjøtt, men det gjør ikke jeg heller. De holder sine vaskeritualer. De går ikke i moské, og ber ikke. Men takker Allah for mat, og livet. Banner, stjeler og lyver ikke. Og puler ikke rundt, selv om jeg og min mann har sex.

Hans eldste bror har i 10 år vært samboer med en katolsk, skilt spansk kvinne, som hadde et barn da de traff hverandre. Han er nå en fantastisk far for dette barnet.

En av hans søstre er skilt fra en svært voldelig ektemann, og giftet seg på nytt i fjor.

En av søstrene er gift med en katolsk mann, og den siste er gift med en muslim. Alle kvinnene er hjemme i Algerie. Mens brødrene bor i Spania. Uten å pule rundt av den grunn....

HELE hans familie, inkludert en sterkt muslimsk tante og onkel, har tatt imot meg med åpne armer, og "svigermor og søstre" er lykkelig igang med å forberede bryllupet vårt til sommeren. Ingen har noen gang ymtet frampå om at hverken jeg, eller de to katolikkene bør/må konvertere.

Maken til harmonisk og fornøyd familie har jeg aldri vært borti.

HVA er galt med dette? Og ser man noe galt i det, understreker det mitt syn på at det ikke er rart media så gladelig henger seg på trenden med å sverte muslimer. Enkelte, og nå snakker jeg hverken om terrorister, eller andre ekstreme, gjør at media har en veldig enkel jobb.

Det er som min forlovede sier: Det hele bunner ut i respekt for mennesket, uansett tro og kultur!

Du forstår vel at grunnen til at kvinnene er i Algeri og brødrene gifter seg med deg og ei spansk kvinne kommer av at de skal spre seg, og kvinnene skal være hjemme i polygame hjem.

Anonymous poster hash: ff400...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...