Gå til innhold

Tyrkisk muslim som er sammen med norsk kvinne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan en tyrkisk mann, som er muslim, vil eller kan være sammen med en norsk kvinne. Jeg har absolutt ingen peiling på religion og sånt, så jeg er veldig uvitende.

Men why? Hvordan? Huh? :P

Anonymous poster hash: 4bcea...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muslimske menn har ingen religiøse/kulturelle restriksjoner med å ha sex med ikke-muslimske kvinner. Muslimske kvinner derimot..



Anonymous poster hash: e14e4...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar han er en såkalt "skapmuslim"! Altså at han er muslim når det passer han best. Han puler sikkert rundt med skitne, norske jenter, drikker seg stadiv vekk drita for så å snakke varmt om Allah og om hva som er rett og galt?! Drittsekker kaller man det, dobbeltmoral som er helt uakseptabelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar han er en såkalt "skapmuslim"! Altså at han er muslim når det passer han best. Han puler sikkert rundt med skitne, norske jenter, drikker seg stadiv vekk drita for så å snakke varmt om Allah og om hva som er rett og galt?! Drittsekker kaller man det, dobbeltmoral som er helt uakseptabelt.

Kanskje han ikke synes norske kvinner er "skitne"? Kanskje han ikke er spesielt religiøs? Men det passer vel ikke ditt verdensbilde hvor alle muslimer enten er ekstremt religiøse eller hyklere

Anonymous poster hash: 93abf...f02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke synes norske kvinner er "skitne"? Kanskje han ikke er spesielt religiøs? Men det passer vel ikke ditt verdensbilde hvor alle muslimer enten er ekstremt religiøse eller hyklere

Anonymous poster hash: 93abf...f02

Ekstreme muslimer er de som dyrker "profteten ummah". Jeg tenker mer på de som puler utenfor ekteskap, men som likevel frykter dommens dag, skapmuslimer som jeg kaller dem. Ser det er flere "muslimer" som tar mer og mer avstand fra alt det tullet som står i koranen, og dem står det stor respekt av!

Jeg har møtt mange muslimer, og jeg veit hv ajeg snakker om. De kan være flotte og oppegående mennesker, men når du har litt dypere samtaler med noen av dem, så er de fakta meg en helt annen.

Det er til og med de muslimene(menn) som tror de kan finne ei dum, norsk jente og omvende henne til islam og få henne til å gå med burka. Puler rundt og leiter febrilsk etter den rette, for så å snakke høl i hue på henne og gifte seg med henne. Selv om hun(og han) har begge vært "skitne", så vil de få tilgivelse av Allah. Tro meg, men de finnes og de er ikke riktig gode i hodet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar han er en såkalt "skapmuslim"! Altså at han er muslim når det passer han best. Han puler sikkert rundt med skitne, norske jenter, drikker seg stadiv vekk drita for så å snakke varmt om Allah og om hva som er rett og galt?! Drittsekker kaller man det, dobbeltmoral som er helt uakseptabelt.

That's just sad.

Jeg kan ikke svare fra en muslimsk mann sin side, men jeg er en helt vanlig norsk jente som er sammen med en muslim. Han er religiøs, men ikke på samme nivå som mange tenker. Han ber ikke (lenger), men han har fortsatt troen sin som mange kristne som fortsatt tror på Gud men går ikke i kirken hver søndag de heller. Han spiser ikke svin (men nekter ikke meg), vi har ikke sex på fredager som er en eller annen viktig greie (..han presser ikke troen sin på meg heller, som dere kan se haha). Så de er vel sammen med en norsk dame pga følelser, som i de fleste forhold.

Anonymous poster hash: fb84b...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkiske muslimer stort sett er ikke ekstreme. Kjenner flere av de, som bor i Tyrkia. Der får damene gå i bikini på stranda, de kan gå med en kort sommerkjole, de kan gå ut på diskotek og danse. De lever ganske fritt.

Jeg har selv vært sammen med en muslim fra Iran, men han var jo ikke så religiøs av seg. Vi kunne jo fint ha sex, han drakk og spiste svin.

Samme er det jo med de fleste nordmenn, vi er med i statskirken, altså registrerte kristne, men hvor kristne er de fleste av oss.



Anonymous poster hash: 31942...dbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan en tyrkisk mann, som er muslim, vil eller kan være sammen med en norsk kvinne. Jeg har absolutt ingen peiling på religion og sånt, så jeg er veldig uvitende.

Men why? Hvordan? Huh? :P

Anonymous poster hash: 4bcea...a3e

Fordi nasjonalitet og religion har ingenting med saken å gjøre, når man møter noen man blir glad i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's just sad.

Jeg kan ikke svare fra en muslimsk mann sin side, men jeg er en helt vanlig norsk jente som er sammen med en muslim. Han er religiøs, men ikke på samme nivå som mange tenker. Han ber ikke (lenger), men han har fortsatt troen sin som mange kristne som fortsatt tror på Gud men går ikke i kirken hver søndag de heller. Han spiser ikke svin (men nekter ikke meg), vi har ikke sex på fredager som er en eller annen viktig greie (..han presser ikke troen sin på meg heller, som dere kan se haha). Så de er vel sammen med en norsk dame pga følelser, som i de fleste forhold.

Anonymous poster hash: fb84b...b55

Hvordan forholder typen din seg til muligheten for at tyrkiske damer og andre muslimske damer kan ha omgang med og inngå forhold til ikke-tyrkiske menn og ikke-muslimske menn?

Ville han og hans familie tillatt din bror å være sammen med hans søster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar han er en såkalt "skapmuslim"! Altså at han er muslim når det passer han best. Han puler sikkert rundt med skitne, norske jenter, drikker seg stadiv vekk drita for så å snakke varmt om Allah og om hva som er rett og galt?! Drittsekker kaller man det, dobbeltmoral som er helt uakseptabelt.

En deltidsmuslim med andre ord...mange av dem..drikker seg fulle,har masse sex men spise pølse?"bror,det er gris,det er haram"

Bror, det er mer haram å drikke alkohol enn å spise gris. Det står at man kan spise gris hvis man må,hvis det ikke er andre muligheter. Alkohol derimot...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan en tyrkisk mann, som er muslim, vil eller kan være sammen med en norsk kvinne. Jeg har absolutt ingen peiling på religion og sånt, så jeg er veldig uvitende.

Men why? Hvordan? Huh? :P

Anonymous poster hash: 4bcea...a3e

Hmmmm kanskje det rett og slett har noe med det som heter KJÆRLIGHET å gjøre? Og når du selv sier at du ikke har peiling på "religion og sånt", hvorfor er dette så viktig for deg? Kanskje den norske kvinnen til og med er muslim, eller konventerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar han er en såkalt "skapmuslim"! Altså at han er muslim når det passer han best. Han puler sikkert rundt med skitne, norske jenter, drikker seg stadiv vekk drita for så å snakke varmt om Allah og om hva som er rett og galt?! Drittsekker kaller man det, dobbeltmoral som er helt uakseptabelt.

Ehhhh..... "skapmuslim". Tror du har misforstått "litt" her, når vi nordmenn sier at noen er i skapet. Da snakker vi om (noe så upassende og skittent, sett med mange muslimske øyne), som bl.a. homofile. I den meningen at de ikke har latt verden fått vite at de er homofile. Altså tvert imot det du mener med "skapmuslimer". For du mener visst at de "går inn i skapet" når de er skikkelige muslimer. Og hvorfor skal han absolutt pule rundt og drikke seg stadig vekk drita, bare for at han elsker en ikke-muslim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forholder typen din seg til muligheten for at tyrkiske damer og andre muslimske damer kan ha omgang med og inngå forhold til ikke-tyrkiske menn og ikke-muslimske menn?

Ville han og hans familie tillatt din bror å være sammen med hans søster?

Jeg er selv ateist, i muslimske øyne enda verre enn å være kristen, for vi tror jo ikke på Gud engang. Jeg har i 2 år vært samboer med en helt fantastisk mann. En muslim fra Algerie. Vi bor i Spania, i samme by som store deler av familien hans, og mange av hans venner.

Hans foreldre er troende muslimer, i 70-årene. Ber, går kledd sik det sømmer seg, går i moské, og oppfører seg som vanlige muslimer.

2 av hans 3 søstre gjør det samme. Resten er nærmest ikke-utøvende, selv om de har sin barnetro. De spiser ikke svinekjøtt, men det gjør ikke jeg heller. De holder sine vaskeritualer. De går ikke i moské, og ber ikke. Men takker Allah for mat, og livet. Banner, stjeler og lyver ikke. Og puler ikke rundt, selv om jeg og min mann har sex.

Hans eldste bror har i 10 år vært samboer med en katolsk, skilt spansk kvinne, som hadde et barn da de traff hverandre. Han er nå en fantastisk far for dette barnet.

En av hans søstre er skilt fra en svært voldelig ektemann, og giftet seg på nytt i fjor.

En av søstrene er gift med en katolsk mann, og den siste er gift med en muslim. Alle kvinnene er hjemme i Algerie. Mens brødrene bor i Spania. Uten å pule rundt av den grunn....

HELE hans familie, inkludert en sterkt muslimsk tante og onkel, har tatt imot meg med åpne armer, og "svigermor og søstre" er lykkelig igang med å forberede bryllupet vårt til sommeren. Ingen har noen gang ymtet frampå om at hverken jeg, eller de to katolikkene bør/må konvertere.

Maken til harmonisk og fornøyd familie har jeg aldri vært borti.

HVA er galt med dette? Og ser man noe galt i det, understreker det mitt syn på at det ikke er rart media så gladelig henger seg på trenden med å sverte muslimer. Enkelte, og nå snakker jeg hverken om terrorister, eller andre ekstreme, gjør at media har en veldig enkel jobb.

Det er som min forlovede sier: Det hele bunner ut i respekt for mennesket, uansett tro og kultur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan en tyrkisk mann, som er muslim, vil eller kan være sammen med en norsk kvinne. Jeg har absolutt ingen peiling på religion og sånt, så jeg er veldig uvitende.

Men why? Hvordan? Huh? :P

Anonymous poster hash: 4bcea...a3e

Blir dere aldri lei av å starte disse trådene.

Hva er greia?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer egentlig litt på hvorfor slike tråder som dette blir opprettet. Er det for å provosere, skape diskusjoner (som ofte skrider over til det usaklige) eller fordi man faktisk ønsker å lære noe om forhold som "går på kryss og tvers" av religion og kultur?

Jeg er sammen med en kurdisk mann som er muslim og fra Tyrkia. Jeg vet veldig godt hvorfor vi er sammen. Hvordan vi kan være sammen lurer du på? Fordi vi elsker hverandre selvfølgelig og er forpliktet til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar han er en såkalt "skapmuslim"! Altså at han er muslim når det passer han best. Han puler sikkert rundt med skitne, norske jenter, drikker seg stadiv vekk drita for så å snakke varmt om Allah og om hva som er rett og galt?! Drittsekker kaller man det, dobbeltmoral som er helt uakseptabelt.

Vel, det å pule rundt (for menn) er en del av islam.

Jeg er klar over at alkohol er forbudt i islam, men flerkoneri (opp til 4 koner) og å voldta kvinnlige slaver er fullt lovlig. Og ikke minst å gifte seg med småjenter på 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det å pule rundt (for menn) er en del av islam.

Jeg er klar over at alkohol er forbudt i islam, men flerkoneri (opp til 4 koner) og å voldta kvinnlige slaver er fullt lovlig. Og ikke minst å gifte seg med småjenter på 9 år.

Jeg veit. Man skal være noe skeptisk til det som står i aviser osv, men det er så j*vlig mange eksempler på tvangsekteskap. Små jenter ned i 8 års alderen som dør første bryllupsnatta pga indre blødninger osv, fy faen for noe dritt! Det er en dobbeltmoral blandt mange muslimer som er forkastelig. F.eks alkohol er fyfy, men ø røyke seg stein er helt OK...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit. Man skal være noe skeptisk til det som står i aviser osv, men det er så j*vlig mange eksempler på tvangsekteskap. Små jenter ned i 8 års alderen som dør første bryllupsnatta pga indre blødninger osv, fy faen for noe dritt! Det er en dobbeltmoral blandt mange muslimer som er forkastelig. F.eks alkohol er fyfy, men ø røyke seg stein er helt OK...!

Men du syns det å drikke seg drita er helt OK og det å røyke seg stein er fyfy eller?

Vær så snill og si ja, kunne trengt en god latter.

Anonymous poster hash: 00c99...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...