Gå til innhold

Firefly og Harpers Island


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat begynt å se Firefly, men så fant jeg ut at jeg skulle sjekke imdb for hvor mange sesonger det er og der ser jeg at det bare er en sesong?

Så da lurer jeg på, har serien en ordentlig avslutning eller er det en sånn som bare slutter brått også sitter vi der og irriterer oss over å ikke få se hvordan det gikk...

Lurer forresten på det samme ang. Harpers Island, det er også en serie jeg har veldig lyst å se.

Anonym poster: 7e7ae5776ea4c623c543fce572e0b2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serien er som nevnt tåredryppende kort. Mest idiotiske avslutning og drap av en serie ever og de burde lynsjes. Men LOVE it! Den må sees. Selv om den er altfor kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor de virkelig gode seriene aldri får fortsette, mens alskens ræl overlever sesong etter sesong. :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Da ser det ut som jeg har noe å se frem til, ihvertfall for en liten stund.

Anonym poster: 7e7ae5776ea4c623c543fce572e0b2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så om man skal se serien så burde mn se filmen helt til slutt da

Kanskje jeg skal se serien snart. Vært veldig skeptisk til den fordi den slutter så brått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Har ikke sett Firefly men Harpers island har også bare en sesong, men den er avsluttende. Så selv om den er kort, så føler man ikke at man har blitt snytt for noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Firefly har ikke en gang en full sesong den ble kanselert før den første sesongen var ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å bekymre seg over annen frustrasjon enn at det ikke kommer flere episoder av Firefly. Alle episodene står ganske greit på egne bein, syns jeg.

Men det var VELDIG mange historielinjer som kunne gitt nerve til mange sesonger. Hva skjedde EGENTLIG med River Tam, og hva ER egentlig dealen med Preacher Book?

Jeg syns egentlig ikke at filmen avslutter noe som helst, og sånn sett kunne vi godt fått en oppfølger eller ti.

"MAN, it`s hot in here. Must be Summer!"

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man skal se serien så burde mn se filmen helt til slutt da

Kanskje jeg skal se serien snart. Vært veldig skeptisk til den fordi den slutter så brått

Jeg synes du burde se den, slutten er ikke så brå at det ødela opplevelsen for min del, og det hadde vært synd om du gikk glipp av en så kul serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde se den, slutten er ikke så brå at det ødela opplevelsen for min del, og det hadde vært synd om du gikk glipp av en så kul serie.

Ingen burde gå glipp av en så kul serie. Alle burde kjøpe den ene sesongen som finnes, og så burde de begynne å lage sesong to.

Egentlig er det litt utrolig at en serieskaper som Joss Whedon kunne bli overkjørt av produsentene sine på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...