Gå til innhold

Er du redd for å dø?


Relativista

Anbefalte innlegg

We all gonna die! Ahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :grine: :grine:  :grine:  :grine:                :bond:  :bond:  :bond:  :bond:

 

Hyl Vræl!

Har løst til å leve evig!  :trist:

 

Er det noen jeg kan bli sint på? Har lyst til å bli sint på noen. Er det noen som kan stilles til ansvar?

Endret av Snof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er redd for å gå glipp av noe. Jeg har lyst til å se hva som skjer i framtiden. Teknologi og vitenskap, kunnskap om universet, og hvordan det går med samfunnet vårt. 

 

Jeg er redd for å dø på en brutal måte. At jeg må lide før jeg dør. 

 

Når man først er død, så er det ikke noe å være redd for. Da vet man ingenting, heller ikke at man er død, eller at man har levd :P



Anonymous poster hash: 01e80...594
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig. Ofte tenker jeg at det hadde vært ganske fint å dø. Tror jeg har klart å riste av meg de fleste skrekkhistoriene fra barndommen.

 

På den annen side er jeg redd for smerte, og ikke spesielt flink til å gi opp. Overlevelsesinstinktet er sterkt, kanskje sterkere enn jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for å dø (sålenge det skjer naturlig når jeg er gammel). Men er redd for å bli gammel da...både vondter, sykdommer, kanskje sykehjem og sitte å se i veggen osv.

Men skulle jeg blitt utsatt for en ulykke eller sykdom som fører til død (så lenge det er tid til tanker) tror jeg ville vært lei meg/redd for alt jeg ville gått glipp av. Hvem jeg ikke kunne stilt opp for lengre. Og tanken over hvor lidende gode venner, kjæreste, foreldre, søsken og familie ville blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...