Gå til innhold

Er du redd for å dø?


Relativista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Leser litt her om å reddes fra fortapelse, endetid, bla bla.

Et spørsmål til alle som skriver her: Hender det at du tenker på det å dø, og samtidig blir bekymret av det? Er denne eventuelle bekymringen rettet mot noe spesielt?

Eneste som plager meg med å dø er at da er det definitivt slutt på sex og at det er uendelig mye kul teknologi jeg ikke får oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Eneste som plager meg med å dø er at da er det definitivt slutt på sex og at det er uendelig mye kul teknologi jeg ikke får oppleve.

Er du heldig så finner kanskje en nekrofil person din døde kropp tiltrekkende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To onde handlinger gjør ikke 1 rett

Å jo da. Mobbere må tas hardt og brutalt. De har ikke rett til å leve i fred! Skjønner du ingen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for selve døden, fordi det som kommer etter den er fredfullt i forhold til livet her.

Det jeg er redd for er de etterlatte... Jeg er utrolig redd for å dø før foreldrene mine og broren min, fordi det er hjerteskjærende å tenke på hvordan de ville fått det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Tanken på å dø er helt vanvittig, helt utrolig stor, tom, svart, skummel, merkelig og ja, det er nesten en helt aburd tanke. Rart egentlig, det er jo så vanlig :ler: Uff :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bilbo Sekker

Nei. Jeg skal til mine forfedre.

Dessuten kan jeg ikke huske at det stedet jeg befant meg før jeg ble født er noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz
Leser litt her om å reddes fra fortapelse, endetid, bla bla.

Et spørsmål til alle som skriver her: Hender det at du tenker på det å dø, og samtidig blir bekymret av det? Er denne eventuelle bekymringen rettet mot noe spesielt?

Jeg er ikke redd for det å dø, men heller det å etterlate noen i sorgen kansje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Nei. Jeg skal til mine forfedre.

Dessuten kan jeg ikke huske at det stedet jeg befant meg før jeg ble født er noe å være redd for.

? Utdyp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Leser litt her om å reddes fra fortapelse, endetid, bla bla.

Et spørsmål til alle som skriver her: Hender det at du tenker på det å dø, og samtidig blir bekymret av det? Er denne eventuelle bekymringen rettet mot noe spesielt?

Er ikkje direkte redd for å dø (isåfall er eg bare redd for å dø på vegne av mine nære og kjære, eg vil ikkje at de skal ha det fælt og kjenne sorg på vegne av min bortgang), fordi eg veit man ikkje kan unngå det uansett. Er litt meir bekymra over at eg kan dø når som helst, og hvor som helst uten å ha opplevd ditten og datten, samt de eg etterlater meg. Tenker av og til på det å dø, men det at eg skal dø ein dag kan eg takle. Det er verre når eg tenker på at mine besteforeldre/foreldre/søsken/sambo skal dø ein dag også. Det gruer eg meg til skjer. For eg regner med besteforeldrene mine og mine foreldre kommer til å dø før meg. Det er sårt og vanskelig å takle, uansett om eg tenker at "alle skal dø".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det?

Du har uansett ingen plass i den religion jeg tilhører.

Jeg vil anta spørsmålet var basert på nyskjerrighet, og ønske om å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Jeg vil anta spørsmålet var basert på nyskjerrighet, og ønske om å lære.

Ja, det var akkurat det det var. :) Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for å dø, ja. Men ikke så mye for hva som venter, hvilket jeg tror er ingenting. Mer fordi jeg er så redd for å gå glipp av noe! Det er godt å leve, jeg elsker å lære og oppdage nye ting. Redd for å dø fra barna mine, hvordan de skal ta det og hvordan de får det på sikt.

Håper jeg får lov til å dø når jeg er mett av dage, når døden er noe jeg ser frem til, etter et langt og godt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Melchizedek

Frykt for døden jeg kan ikke fatte hvorfor noen skal være redd for å dø. Døden er en naturlig tilstand Døden vil skje akkurat som det vil komme regn

Men man frykter ikke regn selvom det er like naturlig som døden.

Ingen av dere vil skjønne den logiken jeg akkurat ga nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke redd for å dø. For jeg vet det er akuratt det samme som å ikke være født. Og kanskje en dag blir jeg født som en annen person? Jeg tror alle har levd flere ganger. Så døden er ingen ting å frykte. Men det eneste er at jeg tenker på hva jeg går glipp av :sjenert: Tenk hvis det kommer flygebiler eller noe annet kult i fremtiden og jeg ikke får oppleve det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...