Gå til innhold

Er dette et hint om å flytte sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Kjæresten min og jeg har vært i lag i 9 mnd og er ofte med hverandre 3-4 ganger i uka. Vi sover hos hverandre disse dagene. Bor en 30 min kjøretur unna hverandre.

 

Vi ga hverandre nøkkel til hverandres leilighet for to måneder siden (hans initiativ), slik at vi kan komme og gå litt som vi vil. Vi har ikke benyttet hverandres nøkkel enda, men har muligheten. 

For to uker siden ryddet kjæresten på soverommet sitt og sa etterpå at de to ledige hyllene i skapet hans kunne være mine. Han sa det ville være mer praktisk for meg å ha litt klær liggende, slik at jeg ikke trenger å drasse med meg så mye hver gang jeg skal sove over hos han en langhelg. (F.eks at jeg kunne legge igjen litt treningstøy, dersom vi plutselig vil finne på noe sportslig en helg jeg er der.)

 

Nå har kjæresten min begynt å prate litt om hus. I den forstand at han sier han er litt lei av leiligheten sin, og at det hadde vært godt med et hus. Han har vist meg to forskjellige hus på nettet som han syntes ser bra ut, og har spurt meg om vi skal dra på visning bare for å kikke litt. 

Vi har ikke pratet om å flytte i lag. Det eneste vi har sagt til hverandre er at vi begge er seriøse og at vi i fremtiden ønsker familie, hus og det hele i lag. 

Er dette et hint om å flytte i lag nå? Selvfølgelig kan jeg spørre han, men vil helst høre hva dere tenker først :) Bør man ikke helst bo sammen litt først i en av hverandres leilighet, før man evt. kjøper? 

 



Anonymous poster hash: 7f069...0f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ingen som helst måte. Det han vil er at du skal flytte inn i hans nåværende leilighet slik at når han kjøper så har han fortsatt muligheten til å tilbringe tid i sin gode gamle kjære leilighet, og hvis han ikke skulle trives i et stort hus helt for seg selv så har han muligheten til å kaste deg ut av leiligheten din (les hans) etter behov.

 

Hvis det er noe mer du lurer på om forholdet deres eller livet generelt så er det bare å fyre løs, jeg kan svare på det meste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Fikk overhodet ikke det samme som MinnisMus ut av dette.

For meg så høres det helt vanlig ut å tilby noen hyller, for det ER jo stress å dra med seg ting frem og tilbake hele tiden. Og jeg ville ikke tenkt at bare fordi han sa det så hinter han om å flytte sammen, men ihvertfall at han trives godt med å ha meg der da :)
Det er påfallende at han vil gå på visninger med deg på hus, det syntes jeg er godt hint om at han vil flytte med deg, om ikke nå så ihvertfall orientere seg litt sammen med deg å bygge drømmer for fremtiden. Sjekke om dere liker samme type hus, tenker de samme løsningene osv :)
9 mnd er kort tid så det er overraskende at han er "der" allerede, men koselig det da :)



Anonymous poster hash: df714...649
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Kjæresten min og jeg har vært i lag i 9 mnd og er ofte med hverandre 3-4 ganger i uka. Vi sover hos hverandre disse dagene. Bor en 30 min kjøretur unna hverandre. Vi ga hverandre nøkkel til hverandres leilighet for to måneder siden (hans initiativ), slik at vi kan komme og gå litt som vi vil. Vi har ikke benyttet hverandres nøkkel enda, men har muligheten. For to uker siden ryddet kjæresten på soverommet sitt og sa etterpå at de to ledige hyllene i skapet hans kunne være mine. Han sa det ville være mer praktisk for meg å ha litt klær liggende, slik at jeg ikke trenger å drasse med meg så mye hver gang jeg skal sove over hos han en langhelg. (F.eks at jeg kunne legge igjen litt treningstøy, dersom vi plutselig vil finne på noe sportslig en helg jeg er der.) Nå har kjæresten min begynt å prate litt om hus. I den forstand at han sier han er litt lei av leiligheten sin, og at det hadde vært godt med et hus. Han har vist meg to forskjellige hus på nettet som han syntes ser bra ut, og har spurt meg om vi skal dra på visning bare for å kikke litt. Vi har ikke pratet om å flytte i lag. Det eneste vi har sagt til hverandre er at vi begge er seriøse og at vi i fremtiden ønsker familie, hus og det hele i lag. Er dette et hint om å flytte i lag nå? Selvfølgelig kan jeg spørre han, men vil helst høre hva dere tenker først :) Bør man ikke helst bo sammen litt først i en av hverandres leilighet, før man evt. kjøper?   Anonymous poster hash: 7f069...0f6

Om du er så dårlig på å ta så ekstremt gode hint, bør dere begynne å snakke mer sammen.

Klart han ikke vil kjøpe huset alene!

Anonymous poster hash: 514a5...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...