Gå til innhold

Man skal da ikke drite ved typen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er overrasket over hvor mange som faktisk synes dette er helt greit..

En ting er å være trygg på partneren, men det er respektløst å trykke drittlukta si opp i trynet på andre på den måten.

Anonymous poster hash: 6c5d6...7d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kvinner skal bevare litt eleganse og mystikk rundt enkelte ting.

Alle, og da mener jeg absolutt alle driter. Det er helt naturlig og nødvendig, men ikke foran andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Er overrasket over hvor mange som faktisk synes dette er helt greit..

En ting er å være trygg på partneren, men det er respektløst å trykke drittlukta si opp i trynet på andre på den måten.

Anonymous poster hash: 6c5d6...7d7

 

Om begge parter synes dette er helt greit, hva er problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overrasket over hvor mange som faktisk synes dette er helt greit..

En ting er å være trygg på partneren, men det er respektløst å trykke drittlukta si opp i trynet på andre på den måten.

Anonymous poster hash: 6c5d6...7d7

 

Enig! 

En ting er å sitte på do framfor kjæresten, men det verste for han er jo å bli innhyllet i drittlukt mens han ordner seg på badet.

Det handler om både folkeskikk og det å ta hensyn. Og hvorfor skal man ikke utvise folkeskikk og høflighet overfor sin egen partner?

 

I jeg tror de fleste skulle klare å holde seg til den andre er ferdig på badet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om begge parter synes dette er helt greit, hva er problemet? 

 

Ts synes jo ikke det er greit, så for han er det jo et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om begge parter synes dette er helt greit, hva er problemet?

TS synes ikke det er greit. Hvor vil du da med kommentaren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

TS synes ikke det er greit. Hvor vil du da med kommentaren din?

 

 

Ts synes jo ikke det er greit, så for han er det jo et problem.

 

Nå spurte jeg AB om begge parter synes det er greit, siden han eller hun var så overasket over hvor mange som synes det er greit. Så da spurte jeg hva problemet er om BEGGE synes det er greit, om han fortsatt har den samme meningen, eller hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte jeg AB om begge parter synes det er greit, siden han eller hun var så overasket over hvor mange som synes det er greit. Så da spurte jeg hva problemet er om BEGGE synes det er greit, om han fortsatt har den samme meningen, eller hva.

TS har ytret at det ikke er greit! Det er det denne tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min prøver å komme seg inn på do når jeg bæsjer, for å så mobbe meg 🙈 egentlig mest på tull. Klarer aldri å bæsje når han er der da, men han gjør det til en morsom greie. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min prøver å komme seg inn på do når jeg bæsjer, for å så mobbe meg egentlig mest på tull. Klarer aldri å bæsje når han er der da, men han gjør det til en morsom greie.

 

Det var jo interessant å vite...

Anonymous poster hash: 3e893...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å drite PÅ typen min, så egentlig slapp du ganske billig unna.

Anonymous poster hash: 9817b...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: hahaha  :fnise: Det der var rett fra levra! Kanskje hun hadde skikkelig magevondt og du var treig på badet?

Altså...jeg har aldri og kommer heller aldri til å gjøre det foran min kjære. Neineinei. En fis i ny og ne syntes jeg er greit i og med at jeg er menneske jeg og...men noe mer...nei det kan man holde kjært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har man skikkelig magetrøbbel og ikke rekker annet, så er det vel greit. Men da bør jo den som ikke er på do, gå ut. Eneste gangen jeg ser for meg at det er helt nødvendig at begge blir på badet, er om den ene står i dusjen full av såpe og sjampo, mens den andre har diare.

Har alltid bare hatt et do her, og har ikke hatt noen do-kriser ennå. ;)

Anonymous poster hash: 646ea...850

Haha! Enig med deg der, men tror likevel jeg hadde gått ut med et håndkle snurret rundt meg. Jeg pleier å spørre om noen må på do før jeg går i dusjen.

Ett bad her også, og ingen slike situasjoner. :)

Jeg synes det er privat og folkeskikk at man går ut når noen må på do, selv om det kun er snakk om å tisse.

Anonymous poster hash: 7008a...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tisser ikke foran han engang. Jeg kan det dersom han står i dusjen og har stått der en stund, men det er kun fordi det da dugger slik at han ikke ser meg, og bråker slik at han ikke hører meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

TS har ytret at det ikke er greit! Det er det denne tråden handler om.

 

I alle tråder blir det diskusjoner rundt temaet, og det går oftest greit. Men nei, må alltid være pirkehøner som deg rundt om kring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...