Gå til innhold

Man skal da ikke drite ved typen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette hadde ødelagt tenninga for min del. Dobesøk er private. Jeg vil være alene, og jeg vil heller ikke være vitne til andres dobesøk. Nei takk.

Anonymous poster hash: 298e4...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Jeg tror jeg har hatt mareritt om dette et par ganger. Vet ikke hvem som er tilstede. Hvis jeg husker rett er tørkedelen den mest kompliserte delen. For det er da det blir virkelig pinlig: For da må du mer enn å bare sitte der. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må skikkelig på do, banker jeg på døra og får han til å gå ut.

 

Noen mener at om man ikke raper og fiser hverandre i ansiktet, samt synkrondriter på do mens hun sitter mellom beina hans, så er ikke forholdet verdt å samle på. "Da er man ikke trygg nok på hverandre"..

 

Jeg mener dette har med folkeskikk å gjøre også jeg.



Anonymous poster hash: 646ea...850
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg må skikkelig på do, banker jeg på døra og får han til å gå ut.

 

Noen mener at om man ikke raper og fiser hverandre i ansiktet, samt synkrondriter på do mens hun sitter mellom beina hans, så er ikke forholdet verdt å samle på. "Da er man ikke trygg nok på hverandre"..

 

Jeg mener dette har med folkeskikk å gjøre også jeg.

Anonymous poster hash: 646ea...850

 

Er så enig! 

Anonymous poster hash: 5f865...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg må skikkelig på do, banker jeg på døra og får han til å gå ut.

 

Noen mener at om man ikke raper og fiser hverandre i ansiktet, samt synkrondriter på do mens hun sitter mellom beina hans, så er ikke forholdet verdt å samle på. "Da er man ikke trygg nok på hverandre"..

 

Jeg mener dette har med folkeskikk å gjøre også jeg.

Anonymous poster hash: 646ea...850

 

 

Sykrondriting er det lite av her i huset. Som sagt så er det absolutt et pluss å ha to bad slik at man slipper slikt! 

Men når vi bare hadde 1 bad så er det slik som kan bli nødvendig en sjelden gang. 

OG for å si det sånn: Å sitte med hodet mellom beina på hverandre og innånde hverandres lukter som det eneste tegnet på kjærlighet er ikke noe jeg kommer til å leve etter. Men må man så må man! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva ville dere ha gjort i en slik situasjon?

Glemte å svare. Jeg ville nok lagt fra meg barbermaskina og gått ut, om jeg så noen sette seg på doen mens jeg sto der. Hvorfor gjorde du ikke det?

Jeg er jo jente da, så om fyren min sto ved doen, så ville jeg ikke hatt hastverk. Om han ikke spurte om jeg kunne gå ut, ville jeg fortsatt med mitt. Men hadde han satt seg, hadde jeg forduftet.

Anonymous poster hash: 646ea...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når vi bare hadde 1 bad så er det slik som kan bli nødvendig en sjelden gang.

Har man skikkelig magetrøbbel og ikke rekker annet, så er det vel greit. Men da bør jo den som ikke er på do, gå ut. Eneste gangen jeg ser for meg at det er helt nødvendig at begge blir på badet, er om den ene står i dusjen full av såpe og sjampo, mens den andre har diare.

 

Har alltid bare hatt et do her, og har ikke hatt noen do-kriser ennå. ;)

Anonymous poster hash: 646ea...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har man skikkelig magetrøbbel og ikke rekker annet, så er det vel greit. Men da bør jo den som ikke er på do, gå ut. Eneste gangen jeg ser for meg at det er helt nødvendig at begge blir på badet, er om den ene står i dusjen full av såpe og sjampo, mens den andre har diare.

 

Har alltid bare hatt et do her, og har ikke hatt noen do-kriser ennå. ;)

Anonymous poster hash: 646ea...850

 

 

Ja, så i TS sitt tilfelle så var det jo eget valg. En måtte, og den andre valgte å fortsette å barbere seg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke vært noe problem her i huset, men vi sier da i fra først (type: "Jeg må bæsje!", også kan den andre velge om h*n vil gå ut) Dersom vi skal tørke ber vi den andre snu seg :fnise:

Men det er nok en fordel med to toalett dersom man ikke tåler slike ting. Her hadde vi lenge kun et toalett, og i og med at vi begge måtte gjøre oss i stand samtidig om morgenen ble det jo ofte slik at den ene gjorde nr. 2 mens den andre f. eks. dusjet.

Anonymous poster hash: ee946...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hengt merkelappen prippen på meg selv, men skjønner at jeg kanskje må det i denne sammenhengen.

 

Da jeg vokste opp syntes jeg det var veldig merkelig at andre hadde do inne på badet. I Obosleiligheten, som var mitt barndomshjem, så hadde de klart å separere det. Det samme hadde mine besteforeldre i sitt hus. God planløsning spør du meg :D

 

 



Anonymous poster hash: d3e46...e50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke om dere er gift, men hvis dere er så husk at du sa ja til i både gode og onde dager.



Anonymous poster hash: 20e73...e34
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morello

Ber han pelle seg ut hvis jeg må veldig, hvis han nekter får han værsågod akseptere litt bæsjlukt :P 

 

Altså ser ikke at det er en så stor sak jeg, alle bæsjer, skjønner at det kanskje ikke er det mest delikate men litt av greia med å være i et forhold er jo at man kommer nærmere partneren enn at man bare får se den pynta overflaten. Men hvis du synes det er veldig ukomfortabelt får du låse døra neste gang du er på dass, da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må man så må man. I så tilfelle pleier vi å be den andre å gå ut fra badet selv om man står midt i dusjen med sjampo i håret. Og ja, det har skjedd. Personlig kunne jeg gjerne tisset med samboeren i samme rom, men han ønsker ikke dette og ønsker heller ikke at jeg er i rommet om han tisser. Det er jo bare å respektere. Snakker dere ikke om det er greit å gjøre noe dere tidligere ikke har gjort før dere gjør det? Det synes jeg er rart. 



Anonymous poster hash: b394d...25a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen over 6 år, og aldri i livet om jeg ville bæsjet foran han... Kan godt tisse foran han, men der går grensa...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff... noen hemmeligheter kan en nå ha for seg selv.

En trenger da virkelig ikke å gjøre nr 2 i andres nærvær. Jeg synes at det er ekkelt.

Hva skal man gjøre da? Sette seg utenfor verandaen og bæsje? Gå i en busk? Hva foreslår du? Selv har jeg problemer med tarmen og klarer ikke holde meg lenge med mindre jeg vil få store magesmerter. Har også ofte diaré. Min kjæreste tar hensyn og går ut av badet hvis han barberer seg. Hvis han dusjer snur han seg bare bort.

Anonymous poster hash: 43942...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen er det naturlig for andre ikke



Anonymous poster hash: 2f4e6...b33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis jeg må skikkelig på do, banker jeg på døra og får han til å gå ut.

 

Noen mener at om man ikke raper og fiser hverandre i ansiktet, samt synkrondriter på do mens hun sitter mellom beina hans, så er ikke forholdet verdt å samle på. "Da er man ikke trygg nok på hverandre"..

 

Jeg mener dette har med folkeskikk å gjøre også jeg.

Anonymous poster hash: 646ea...850

 

 

Det har da vel for svarte ikke en dritt med folkeskikk å gjøre. Dette kommer helt ann på hvordan forholdet er. Om man føler seg trygg nok på hverandre til å gjøre slike ting, så får man ett veldig avslappet forhold, noe som er viktig. Det er ikke dermed sakt man ikke kan være avslappet uten å gjøre slike ting, eller ha ett bra forhold, men jeg vil heller være i ett 100% avslappet forhold en ett 99% avslappet forhold. 

 

Enkelt og greit. De fleste vet nok åssen man skal oppføre seg, og om du sammenligner partneren din med randome mennesker siden du nevnte folkeskikk, så synes jeg synn på din kjæreste/framtidige partner. 

 

 

Anonymous poster hash: b17ff...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre da? Sette seg utenfor verandaen og bæsje? Gå i en busk? Hva foreslår du? Selv har jeg problemer med tarmen og klarer ikke holde meg lenge med mindre jeg vil få store magesmerter. Har også ofte diaré. Min kjæreste tar hensyn og går ut av badet hvis han barberer seg. Hvis han dusjer snur han seg bare bort.

Anonymous poster hash: 43942...a8c

Hva med å si at du må på do og be vedkommende om å gå ut?

Er det så vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...