Gå til innhold

Er det attraktivt med jenter som fester mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er med på mye som skjer her om dagen, (er student). Gjerne fester med to dagers mellomrom hvis det er noe jeg synes jeg bør få med meg.

Kjenner ei som bare fester i snitt/max en gang i måneden, og prioriterer jentekvelder/hjemmefester/trening i stedet. Hun klager på at hun sliter med å få til et langvarig forhold (er 22 år, aldri hatt skikkelig kjæreste, bare flørter sier hun).

 

Da hun nevnte dette til meg sa jeg som sant er at hun for de fleste vil framstå som kjedelig om hun ikke deltar på mer. Hun påsto at det ikke er festing som gjør folk attraktive. Dette er jeg uenig i - ingen vi ha forhold med "kjedelige" mennesker? 

 

Hva er deres mening? 



Anonymous poster hash: be511...bef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest revestrekjenta

Jeg synes definitivt også at folk som ikke fester 1-2 ganger i uken i unge år, er kjedelige og lite attraktive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største tullet jeg har hørt...!! :)
Det er jo ikke festing som gjør en interessant???
Hva med hobbyer, politisk engasjemang, bøker man leser, filmer man ser, utstråling, interesser?

Jeg backer RASKT unna hvis jeg møter en fyr som fester mye. For meg er sånne folk totalt uinteressante. :P

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...

 

I aldersgruppen det er snakk om her kan det kanskje bidra til at hun ikke havner i et forhold ikke vil trives i allikevel.

 

Etterhvert som man blir voksen skjønner man at festfrekvens er et dårlig måltall på hvordan en person virkelig er.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med henne. Lite attraktivt med dem som fester mye. Finnes bedre ting å bruke tiden på, fremfor å drikke seg kanon, kline med en eller annen og være fyllesjuk dagen derpå. Jeg vet ikke egentlig, vil heller ha ei som er utadvendt og aktiv i foreninger enn på byen. Nordmenn med alkohol er ofte ufyselige uansett.

Evt er jeg bare irritert fordi jeg ikke har draget på byen, og evner bare sjekke jenter edru. Take your pick

Anonymous poster hash: 9b895...f08

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen liker livate partyfolk og andre liker de rolige som heller går tur i skogen. De som er glad i fest passer best sammen med andre festløver, og de er det jo nok av.



Anonymous poster hash: 0ab97...d03
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, partygirls er VELDIG lite attraktivt.

Mindre attraktiv enn feite? :O

Anonymous poster hash: 2a3ca...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er med på mye som skjer her om dagen, (er student). Gjerne fester med to dagers mellomrom hvis det er noe jeg synes jeg bør få med meg.

Kjenner ei som bare fester i snitt/max en gang i måneden, og prioriterer jentekvelder/hjemmefester/trening i stedet. Hun klager på at hun sliter med å få til et langvarig forhold (er 22 år, aldri hatt skikkelig kjæreste, bare flørter sier hun).

 

Da hun nevnte dette til meg sa jeg som sant er at hun for de fleste vil framstå som kjedelig om hun ikke deltar på mer. Hun påsto at det ikke er festing som gjør folk attraktive. Dette er jeg uenig i - ingen vi ha forhold med "kjedelige" mennesker? 

 

Hva er deres mening? 

Anonymous poster hash: be511...bef

 

 

Nei, ikke attraktivt. Feste er noe man gjør for å feire. En som fester mer enn hun jobber er ikke attraktivt. 

Anonymous poster hash: 9a851...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe attraktivt med det. Ånden, måten de prater på, klarer ikke gå ordentlig, øynene er ikke helt åpne og noen ganger spyr de.



Anonymous poster hash: c053a...9fa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke festing avgjør om man er attraktiv eller ei, men når det er sagt tror jeg absolutt at like barn leker best - og med det mener jeg at det hjelper hvis man er i noenlundes samme fase i livet. Så for en gutt som fester mye, ville du kanskje vært et mer naturlig valg enn din venninne og omvendt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare oppfattes hun  som kjedelig. Det sier jo også noe om hennes sosiale ferdigheter når hun ikke deltar mer på det sosiale, klart det gjør henne mindre attraktiv.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger da ikke sosiale ferdigheter for å delta på en fest? Nesten tvert imot, mer utfordrende sosialt med edru sosiale kvelder slik nordmenn er tilrettelagt

Anonymous poster hash: 9b895...f08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Mindre attraktiv enn feite? :O Anonymous poster hash: 2a3ca...ecb

Nei, men ikke langt ifra!

Stalker meg fremdeles alså?

Hvorfor er du anonym på ett anonymt forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bare oppfattes hun som kjedelig. Det sier jo også noe om hennes sosiale ferdigheter når hun ikke deltar mer på det sosiale, klart det gjør henne mindre attraktiv.

Er ikke venninnekvelder og hjemmefester sosialt i dine øyne ?

Anonymous poster hash: f3420...f54

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mairead

Nei, men ikke langt ifra!

Stalker meg fremdeles alså?

Hvorfor er du anonym på ett anonymt forum?

Hah, du er deg selv lik ;) Kommer alltid til å stalke deg kjekken! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke venninnekvelder og hjemmefester sosialt i dine øyne ?

Anonymous poster hash: f3420...f54

Er vel sosialt, men krever jo ikke de samme sosiale ferdighetene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sosialt, men krever jo ikke de samme sosiale ferdighetene.

Du vet da ikke hvilke sosiale ferdigheter som trengs i forskjellige sosiale kretser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...