Gå til innhold

Middag med en av motsatt kjønn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der gir jo ingen mening. Du sier at en mann som spiser middag ute med en kvinne alltid vil noe mer. Men du gjør unntak om kvinnen ikke er attraktiv. Men om middag sammen er så big deal, hvorfor skulle mannen da spise med en uattraktiv kvinne?

Anonymous poster hash: d6b15...a9b

Nei, DA kan det være av ærverdige grunner. Herregud- latterlig hvordan folk kun fordi de selv ikke føler noe seksuelt ved en person liksom kan prate for den andre parten. Tips - ønsker man et godt,nært og velfungerende forhold så inkluderer du partner,kaster deg ikke over andre for de såååå uskyldige treffene osv. Ergo-du simpelthen setter deg ikke I potensielt ubehagelige situasjoner der du egentlig ikke ANER hva "middagsgjesten"føler. Du setter din kjære FØR alle andre I så måte. Skulle jeg takket ja til innbydeler I hytt og pine så håper jeg jeg hadde blitt dumpet.

Anonymous poster hash: eb349...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, DA kan det være av ærverdige grunner. Herregud- latterlig hvordan folk kun fordi de selv ikke føler noe seksuelt ved en person liksom kan prate for den andre parten. Tips - ønsker man et godt,nært og velfungerende forhold så inkluderer du partner,kaster deg ikke over andre for de såååå uskyldige treffene osv. Ergo-du simpelthen setter deg ikke I potensielt ubehagelige situasjoner der du egentlig ikke ANER hva "middagsgjesten"føler. Du setter din kjære FØR alle andre I så måte. Skulle jeg takket ja til innbydeler I hytt og pine så håper jeg jeg hadde blitt dumpet.

Anonymous poster hash: eb349...2d0

Jeg har spist middag ute med en mannlig venn mange ganger. Det blir jo den naturlige ting å gjøre om vi skal møtes etter jobb. Er i trettiårene og har samboer.

Anonymous poster hash: d6b15...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips - ønsker man et godt,nært og velfungerende forhold så inkluderer du partner,kaster deg ikke over andre for de såååå uskyldige treffene osv. Ergo-du simpelthen setter deg ikke I potensielt ubehagelige situasjoner der du egentlig ikke ANER hva "middagsgjesten"føler. 

Anonymous poster hash: eb349...2d0

Jeg vet faktisk hva kompisene mine føler og det er at kona deres er verdens beste. Akkurat som de vet at jeg synes mannen min er verdens beste Jeg er venn og skal forbli venn. Ergo blir det ingen ubehagelig situasjon eller uhumskheter. Men så ser jeg ikke sexmuligheter i ethvert mannebein jeg møter heller.

Anonymous poster hash: 6dfac...819

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er middag med noen som helt avklart kun er en venn og har vært det over lang tid, eller det er helt relatert til jobbsammenheng eller lignede, så er middag mann-kvinne i alle fall noe som lett kan oppfattes som en date av en eller annen part. Og om det kan oppfattes som en date så bør man unngå det om man ikke syns det er greit at det er en date, og alle rundt er fortrolig med det (som feks partnere).

 

Altså kommer det helt an på situasjonen. Men det er fort gjort at slike situasjoner missforstås, så man bør trå varsomt.



Anonymous poster hash: 1dce0...4bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

 

Jeg ville reagert dersom mannen min plutselig skulle ut og spise middag med en "venninne", ettersom han ikke har noen venninner... Så det kommer helt klart an på situasjonen. 

 

Hvis jeg skal spise middag med en kamerat, inviterer jeg alltid med meg mannen min.

Anonymous poster hash: e7cf1...e12

 

Ville du reagert på at han skulle ut og spise middag med en kompis, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk hva kompisene mine føler og det er at kona deres er verdens beste. Akkurat som de vet at jeg synes mannen min er verdens beste Jeg er venn og skal forbli venn. Ergo blir det ingen ubehagelig situasjon eller uhumskheter. Men så ser jeg ikke sexmuligheter i ethvert mannebein jeg møter heller.

Anonymous poster hash: 6dfac...819

Vel, du hører til minoriteten. Greit nok det.Er slett ikke vanlig I noen av mine nettverk jeg bevandrer . Med partner? Javisst. Med en mannlig kollega (etter 8t jobb sammen så er det også tid for middag? Ha!)hell no. Aldri noensinne møtt en mann som foretrekker "å ha meg for seg selv " uten seksuell interesse. Det fins sikkert noen som dater() andre I hytt og pine, med en kuet partner der hjemme som liksom er så forståelsesfull men som egentlig skjemmes, men det er ikke flertallet. Mange er ufattelig naive og grenseløse og ender opp med skjegget I postkassen da det kommer for en dag at; nei, du får ikke pose og sekk.

Anonymous poster hash: eb349...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville du reagert på at han skulle ut og spise middag med en kompis, da?

Så- hvis du tenker så det knaker - hva tror du? Ikke si du ikke skjønner forskjellen om

med kvinne eller mann??

Anonymous poster hash: eb349...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Så- hvis du tenker så det knaker - hva tror du? Ikke si du ikke skjønner forskjellen om

med kvinne eller mann??

Anonymous poster hash: eb349...2d0

Jøsses, det er da ingen grunn til å bli frekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du hører til minoriteten. Greit nok det.Er slett ikke vanlig I noen av mine nettverk jeg bevandrer . Med partner? Javisst. Med en mannlig kollega (etter 8t jobb sammen så er det også tid for middag? Ha!)hell no. Aldri noensinne møtt en mann som foretrekker "å ha meg for seg selv " uten seksuell interesse. Det fins sikkert noen som dater() andre I hytt og pine, med en kuet partner der hjemme som liksom er så forståelsesfull men som egentlig skjemmes, men det er ikke flertallet. Mange er ufattelig naive og grenseløse og ender opp med skjegget I postkassen da det kommer for en dag at; nei, du får ikke pose og sekk.

Anonymous poster hash: eb349...2d0

Vel, innimellom er man faktisk på jobbmøter et annet sted med kollega av motsatt kjønn. Noen ganger til og med hvor man må overnatte. Skal man da måtte spise middag hver for seg? Man må kunne vurdere situasjonen og vise litt tilit også. Samtidig som man selvfølgelig skal respektere eventuelle partnere.

Anonymous poster hash: 1dce0...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, innimellom er man faktisk på jobbmøter et annet sted med kollega av motsatt kjønn. Noen ganger til og med hvor man må overnatte. Skal man da måtte spise middag hver for seg? Man må kunne vurdere situasjonen og vise litt tilit også. Samtidig som man selvfølgelig skal respektere eventuelle partnere.

Anonymous poster hash: 1dce0...4bd

Nå snakket hun vel ikke om jobbmøter i andre byer.

Når det er sagt: jobber man overtid kan det også være naturlig å ta en matbit med en kollega.

Anonymous poster hash: d6b15...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss hadde det vært veldig rart hvis en av oss skulle ut å spise middag med en venn av motsatt kjønn.

 

Jeg har ikke mannevenner som står meg så nært at det er naturlig, og mannen har heller ikke så nære venninner. Når en av oss spiser ute med andre, er det jo flere sammen, ikke bare mann og dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss hadde det vært veldig rart hvis en av oss skulle ut å spise middag med en venn av motsatt kjønn.

 

Jeg har ikke mannevenner som står meg så nært at det er naturlig, og mannen har heller ikke så nære venninner. Når en av oss spiser ute med andre, er det jo flere sammen, ikke bare mann og dame.

Det samme gjelder for oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter ikke mannfolk alene for middag uten at det er noe i hvert fall.

 

Så om DU personlig ikke gjør det så betyr det at det er slik i ALLE tilfeller? 

 

Du sitter altså på fasiten å representerer alle mennesker? Litt høye tanker om deg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En middagsinvitasjon fra noen man ikke kjenner synes jeg blir veldig date, så det hadde jeg ikke satt sørlig pris på. Er det snakk om noen man kjenner fra før, god kollega eller venner da er det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg som kvinne vite det om kompisen jeg spiser middag med (i mine øyne som venner), egentlig vil noe mer enn vennskap? Feks om han er den eneste av oss som er singel?

Anonymous poster hash: d6b15...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en god venn - OK.

hvis det er en man har møtt bare en gang før, ikke fullt så ok, spesielt om de MÅ være alene. å invitere på middag andre gangen man treffes høres ut som date for min del :P

Anonymous poster hash: 692b8...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...