Gå til innhold

Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fedrene våre er brødre. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Da vet du vel at dere er søskenbarn...?!?

Anonymous poster hash: 1d3aa...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vet du vel at dere er søskenbarn...?!?

Anonymous poster hash: 1d3aa...b8d

Ja, som jeg har skrevet flere steder i tråden. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg har skrevet flere steder i tråden. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Siden du "trodde" dere var biologisk slekt ;) måtte bare kommentere. Ellers synes jeg dette er drøyt.

Anonymous poster hash: 1d3aa...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du "trodde" dere var biologisk slekt ;) måtte bare kommentere. Ellers synes jeg dette er drøyt.

Anonymous poster hash: 1d3aa...b8d

Hun lot som at hun var mindre begavet for å skjule identiteten sin.

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lot som at hun var mindre begavet for å skjule identiteten sin.

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Skjule identitet? Hæ? Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjule identitet? Hæ? Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Hvorfor skulle du ellers holde tilbake informasjon?

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du ellers holde tilbake informasjon?

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Ingenting uansett hva jeg hadde sagt og ikke hadde jo utlevert hvem jeg er :P Hvilken identitet er det du tenker på?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på aldersforskjellen og synes det er rart hvordan en så ung kom i kontakt med sin dobbelt så gamle (?) fetter. Jeg synes ikke det er sykt, bare uvant fra hvordan jeg selv tenker. Alle er forskjellige, så jeg legger meg ikke noe mer opp i det enn å si at prevensjon bør være til stedet (noe jeg leser det vil være).

Anonymous poster hash: a0d0a...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg er sammen med søskenbarnet sitt. De er samboere, så kjør på. Flere søskenbarn er også gifte og det er lov 



Anonymous poster hash: 72068...5ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flere år nå, har jeg og et familiemedlem hatt en slags seksuell gnist. Vi har møtt hverandre kun en gang hele vårt liv, så vi kjenner hverandre ikke noe særlig og treffes aldri utenom.

Dette har utviklet seg til å bli en god følelse for begge, lit rart, men spennende og pirrende. Vi sender noen bilder til hverandre innimellom, med og uten klær, og vi har sett hverandres kjønnsorganer flere ganger.

Nå har vi snakket om lenge, at vi skal treffes, og har bestemt oss for en dato. Om vi har sex vet jeg ikke, men vi vil hvertfall møtes og bli kjent. Jeg har et håp om sex, det tror jeg h*n har og, selvom vi begge sier "du er jo familie".

Jeg er bare veldig spent og nervøs. Absolutt ikke noe nært familiemedlem, og er det snakk om noe så er det bare sex, overhode ingen følelser, bare en naken tiltrekkende greie.

Er dette sykt? Dette er jo mellom oss, ingen får noen gang vite det, men hva hadde verden sagt om de fikk vite det?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Det er ikke forbudt å vedkjenne at man er tiltrukket av fetteren sin. Jeg dømmer ingen. Dere får møtes å kjenne på det, hva dere vil gjøre sammen. Uansett så bør du ignorere drittslengingen her. Folk dømmer hardt og brutalt synes jeg. Folk burde utvide horisonten sin litt og åpne sinnet sitt.

Anonymous poster hash: 6a9fa...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie

Nå har jeg lest at blir dere gravide som søskenbarn, er sannsynligheten større for et misdannet barn enn hos søsken faktisk. Noe med fordeling av gener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sammen, ro dere ned! Sexdaten er avlyst ;) ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av oss er desperate eller uattraktive... Hadde vi vært desperat hadde vi vel møttes før, ettersom dette har pågått noen år, og det bare er morsomt. Skriver ingensteds at vi ikke får sex andre plasser heller. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Du. En på 20 som må ta til takke med en dobbelt så gammel fetter(!) KAN IKKE være verken attraktiv eller intelligent.sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du. En på 20 som må ta til takke med en dobbelt så gammel fetter(!) KAN IKKE være verken attraktiv eller intelligent.sorry.

Jepp, da må jeg jo være stygg :)

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, da må jeg jo være stygg :)

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Vel.Det er min erfaring av hva jeg har sett rundt meg I 99.99%av slike tilfeller. Og det er appåtil uten å vurdere familiemedlem! En pen og oppegående 20 åring burde kunne velge som meg selv (+6år)på øverste hylle, og der fins det ikke spor av ekle gamle griser eller fettere. Har man tid og energi til den slags. ...rest my case.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting uansett hva jeg hadde sagt og ikke hadde jo utlevert hvem jeg er :P Hvilken identitet er det du tenker på?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Det var ikke så viktig at jeg gidder å forklare opp og ned i mente for at du skal skjønne hva jeg mener. Jeg trodde du lot som du ikke visste hvordan dere var i slekt for at vi ikke skulle finne ut navnet ditt. Du skrev selv at du formulerte deg slik for å holde tilbake informasjon.

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest at blir dere gravide som søskenbarn, er sannsynligheten større for et misdannet barn enn hos søsken faktisk. Noe med fordeling av gener.

Feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...