Gå til innhold

Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antageligvis tenner på tanken FORDI du vet det er sykt.



Anonymous poster hash: 3155f...088
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en mulighet for at en av dere kan bli gravid, så nei. Prevensjon kan svikte.

Anonymous poster hash: 25770...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i starten av tjueårene og slutten av tredveårene. Kondom blir såklart brukt. Ingen tvil om det. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke om dere er slektninger i blod, men du vet at fedrene deres var brødre? Jeg tenkte å skrive at du ikke virker gammel/moden nok til å ha sex, men ser jo at du skriver at dere er mellom 20 og 30 år. Er du sikker på at du vet hva du gjør?



Anonymous poster hash: 780a4...6f8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke om dere er slektninger i blod, men du vet at fedrene deres var brødre? Jeg tenkte å skrive at du ikke virker gammel/moden nok til å ha sex, men ser jo at du skriver at dere er mellom 20 og 30 år. Er du sikker på at du vet hva du gjør?

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

Prøvde bare å holde noen opplysninger for meg selv ;) Vi er slektninger av blod, søskenbarn, i 20 og 30 årene. Og jeg er bare ute etter hva folk tenker.. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har så lyst til å skrive akkurat hva jeg tenker, det er ikke noe jeg ville sagt høyt om noen. Jeg ville aldri involvert meg med verken fettere, tremenninger eller firmenninger.

 

Du får bare håpe at din fetter/kusine også greier å holde kjeft om det som eventuelt skjer mellom dere, ellers kan det bli flaut i ettertid.



Anonymous poster hash: 2aced...fa3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En nesten 40-åring som harver over sin 20-årige kusine? N E I !!!

 

Du kan vel finne en annen å få utløp for kåtskapen sammen med... kjære vene!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har så lyst til å skrive akkurat hva jeg tenker, det er ikke noe jeg ville sagt høyt om noen. Jeg ville aldri involvert meg med verken fettere, tremenninger eller firmenninger.

Du får bare håpe at din fetter/kusine også greier å holde kjeft om det som eventuelt skjer mellom dere, ellers kan det bli flaut i ettertid.

Anonymous poster hash: 2aced...fa3

Er som sagt ikke noe som kommer ut i offentligheten, og ingen av familiene har kontakt, jeg har kontakt med de på min side av familien, og h*n med de på den siden, vi er aldri sammen begge familiene. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjøre hva dere vil for min del. Det skal ikke jeg legge meg bort i.

Personlig er det helt fjernt for meg å skulle ligge med fettern min. Til og med om det hadde vært tremenninger. Det frister ikke litt engang. Uansett hvor heite de hadde vært.

I mitt hode er det litt sykt, ja.



Anonymous poster hash: a0b16...b24
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, mange fettere og kusiner som er gift, ser ikke problemet. Det er jo ikke alle familier som er så nære hverandre, så det er jo ikke nødvendigvis et problem at dere stadig vekk treffer hverandre i ettertid heller. Jeg har fettere og kusiner jeg ikke har møtt på mange, mange år.

Anonymous poster hash: 58be3...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som syns dette er helt sykt burde kanskje ta en liten runde med seg selv, det er ikke så veldig mange år siden det var ganske vanlig at fettere og kusiner giftet seg.

Anonymous poster hash: 58be3...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med sex til du blir voksen. I mellomtiden kan dere lære hverandre å kjenne, og se om dere blir forelsket.

Anonymous poster hash: 212a4...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med sex til du blir voksen. I mellomtiden kan dere lære hverandre å kjenne, og se om dere blir forelsket.

Anonymous poster hash: 212a4...e3a

Vi er da voksne. Ingen som vil noe mer enn et evt ligg, det er bare snakk om sex. En gang, for moro. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er da voksne. Ingen som vil noe mer enn et evt ligg, det er bare snakk om sex. En gang, for moro. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Men da er det vel bare å kjøre på da?

Anonymous poster hash: a0b16...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det vel bare å kjøre på da?

Anonymous poster hash: a0b16...b24

Ja, vi endrer ikke meningen fordet om vi spør her. Vi var bare ute etter hva folk tenkte.

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Skjønner ikke helt poenget med lufte det i denne tråden, når dere allerede har bestemt dere..

Tenner dere ekstra mye på at andre muligens synes det er litt sykt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det er tabu, fordi deler 50% av DNA-et deres! Fordi dere sikkert er veldig unge og ikke i stand til å tenke konsekvenser lengre frem i tid. Derfor.

Anonymous poster hash: 73850...a8a

Dette er da bare tull og tøys!! Hadde det vært snakk om en bror kan man påstå at man deler 50% gener. Når det er søskenbarn er det snakk om at man deler ca 12.5 %. 

 

Tabu er relativt. Tidligere var det normalt at nordmenn giftet seg med sine søskenbarn, dette var dessuten "normen" i kongefamilier inntil ganse nylig...

 

Nå er vel dette også snakk om et "eventyr" ikke å prosusere barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med sex til du blir voksen. I mellomtiden kan dere lære hverandre å kjenne, og se om dere blir forelsket.

Anonymous poster hash: 212a4...e3a

Er man ikke voksen når man er i 20-årene?? Evt. 30-årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet ikke om dere er slektninger i blod, men du vet at fedrene deres var brødre? Jeg tenkte å skrive at du ikke virker gammel/moden nok til å ha sex, men ser jo at du skriver at dere er mellom 20 og 30 år. Er du sikker på at du vet hva du gjør?

Anonymous poster hash: 780a4...6f8

 

 

Reagerer også på dette.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer også på dette.. 

Jeg tenkte umiddelbart på at det er litt usikkerhet i farskapene ute å går...

Anonymous poster hash: 64671...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...