Gå til innhold

Er dette sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I flere år nå, har jeg og et familiemedlem hatt en slags seksuell gnist. Vi har møtt hverandre kun en gang hele vårt liv, så vi kjenner hverandre ikke noe særlig og treffes aldri utenom.

Dette har utviklet seg til å bli en god følelse for begge, lit rart, men spennende og pirrende. Vi sender noen bilder til hverandre innimellom, med og uten klær, og vi har sett hverandres kjønnsorganer flere ganger.

Nå har vi snakket om lenge, at vi skal treffes, og har bestemt oss for en dato. Om vi har sex vet jeg ikke, men vi vil hvertfall møtes og bli kjent. Jeg har et håp om sex, det tror jeg h*n har og, selvom vi begge sier "du er jo familie".

Jeg er bare veldig spent og nervøs. Absolutt ikke noe nært familiemedlem, og er det snakk om noe så er det bare sex, overhode ingen følelser, bare en naken tiltrekkende greie.

Er dette sykt? Dette er jo mellom oss, ingen får noen gang vite det, men hva hadde verden sagt om de fikk vite det?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Dere får gjøre som dere vil. 

 

Ekteskap mellom søskenbarn er jo lovlig, selv om mange ser på dette som sykt og rart, og utifra hva du skriver høres det ut som dere er fjernere enn søskenbarn, så er ikke sikkert folk flest hadde ment så mye om det. Ellers må jeg si at jeg er ganske glad for at man ikke trenger å vite om alle som har seksuelle relasjoner til hverandre, godt det er en privatsak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten vite hva slags slektskap det er snakk om før jeg uttaler meg. Er det inngifte, eller er dere slektninger i "blod"?

Anonymous poster hash: 73850...a8a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten vite hva slags slektskap det er snakk om før jeg uttaler meg. Er det inngifte, eller er dere slektninger i "blod"?

Anonymous poster hash: 73850...a8a

Slektninger i blod, tror jeg? Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slektninger i blod, tror jeg? Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Vet du ikke hvordan dere er i slekt? Søskenbarn, tremenninger? Det er hvertfall eksempler på relasjoner som er for nære i slekt etter min mening. Dere vil treffes jevnlig resten av livet gjennom slektstreff ol. Da er det veldig rart å ha hatt sex.

Anonymous poster hash: 73850...a8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke hvordan dere er i slekt? Søskenbarn, tremenninger? Det er hvertfall eksempler på relasjoner som er for nære i slekt etter min mening. Dere vil treffes jevnlig resten av livet gjennom slektstreff ol. Da er det veldig rart å ha hatt sex.

Anonymous poster hash: 73850...a8a

Nettopp det, eneste gangen vi kommer til å se hverandre utenom er i evt begravelser. Ellers er familien veldig splittet. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere tremenninger eller enda lenger uti?

Av alle folka i verden, hadde ikke jeg gått for min heite tremenning asså.

 

Tenk om dere liker sexen da, skal dere fortsette, skal dere bli sammen? Er dere tremenninger har dere samme oldeforeldre...



Anonymous poster hash: 5db39...86d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan komme til å angre mye på dette i etterkant ts, når man hat lyst finner man mange unnskyldninger for å gjøre det, men etter det er overstått er det ikke like spennende etterpå og så sitter du igjen med konsekvensene etterpå. Du må hvertfall sørge for at det ikke blir barn av det hele. Ellers så er det jo du selv som må finne ut hva du vil gjøre. Og det er ikke ulovlig, så kjenn godt etter, tenk litt ekstra etter du har tatt en avgjørelse, og gå for det du finner frem til :)

Anonymous poster hash: 73850...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere tremenninger eller enda lenger uti?

Av alle folka i verden, hadde ikke jeg gått for min heite tremenning asså.

Tenk om dere liker sexen da, skal dere fortsette, skal dere bli sammen? Er dere tremenninger har dere samme oldeforeldre...

Anonymous poster hash: 5db39...86d

Fedrene våre er brødre. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan komme til å angre mye på dette i etterkant ts, når man hat lyst finner man mange unnskyldninger for å gjøre det, men etter det er overstått er det ikke like spennende etterpå og så sitter du igjen med konsekvensene etterpå. Du må hvertfall sørge for at det ikke blir barn av det hele. Ellers så er det jo du selv som må finne ut hva du vil gjøre. Og det er ikke ulovlig, så kjenn godt etter, tenk litt ekstra etter du har tatt en avgjørelse, og gå for det du finner frem til :)

Anonymous poster hash: 73850...a8a

Er snakk om et ons, ikke noe mer, ikke noe mindre. Ikke egentlig snakk om sex engang heller. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedrene våre er brødre. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

 

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 3155f...088

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Anonymous poster hash: 3155f...088

VAR brødre. Ene faren er død. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kusine. Fetter. Det vil jeg ikke røpe. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAR brødre. Ene faren er død. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

 

Lever, er død. Spiller ingen rolle. Det burde fortsatt si PLING i hodet ditt en plass at her er det noe som er galt.

Anonymous poster hash: 3155f...088

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kusine. Fetter. Det vil jeg ikke røpe. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Uff. Syns ikke du bør gjøre det. Det er bare sex, det er ikke akkurat livsnødvendig. Tenk hvor mye denne handlingen vil påvirke deg resten av livet! Hadde skammet meg resten av livet om jeg pulte søskenbarnet mitt.

Anonymous poster hash: 73850...a8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er snakk om et ons, ikke noe mer, ikke noe mindre. Ikke egentlig snakk om sex engang heller. Ts

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

 

ons er ikke sex?  :skratte:

Anonymous poster hash: 3155f...088

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Syns ikke du bør gjøre det. Det er bare sex, det er ikke akkurat livsnødvendig. Tenk hvor mye denne handlingen vil påvirke deg resten av livet! Hadde skammet meg resten av livet om jeg pulte søskenbarnet mitt.

Anonymous poster hash: 73850...a8a

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 6f10a...c58

Fordi det er tabu, fordi deler 50% av DNA-et deres! Fordi dere sikkert er veldig unge og ikke i stand til å tenke konsekvenser lengre frem i tid. Derfor.

Anonymous poster hash: 73850...a8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...