Gå til innhold

60 kg. Er jeg for tykk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier 64 kg og er 170 cm høy og synes jeg er skikkelig blubbete.

Fikk barn for noen år siden og trener litt...men savner den veltrente kropp som veier 57 kg!

Anonymous poster hash: b2d6e...031

Da bør du oppsøke behandling fordi du kan umulig være blubbete kjære deg.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er latterlig, ferdig snakka!

Ja der er jeg enig I på dine vegne. Rart det er helt umulig for enkelte å skjønne at spesielt kvinner kan ha en forvridd kroppsbilde. Aldri hørt om spiseforstyrrelser, ned-psyking I parforhold? -rart!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Unnskyld meg. Hvorfor tenker dere så mye på vekt? Jeg gidder ikke veie meg lenger fordi det bare går utover selvtilliten uansett. Så lenge kroppen ser sunn ut så er det vel det som teller? Selv vet jeg at jeg veier rundt 65 kg og er 177. Aner ikke hva det vil si, men kroppen ser grei ut så fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Jeg står 110% for alt jeg har sagt rettet mot denne tråden! 

 

Om kvinner stadig må søke bekreftelse på sin vekt, så gjør noe med det. Begynn å tren å legg deretter om kostholdet. Jeg sier det igjen, men det er dere og tråd-starter som vekker bekymring da det å veie 60 kg, og være 170 høy er langt fra "feit". Tenk igjen på hvilke signaler denne tråden sender til kvinner som sliter med spiseforstyrrelser og faktisk veier litt mer..

 

Jeg er voksen, men jeg er kanskje litt beinhard i forhold til vekt! ;) 

Endret av Nanna87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanna87

Ja der er jeg enig I på dine vegne. Rart det er helt umulig for enkelte å skjønne at spesielt kvinner kan ha en forvridd kroppsbilde. Aldri hørt om spiseforstyrrelser, ned-psyking I parforhold? -rart!

 

 

Merkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min kommenterer til stadighet at jeg har "lagt på meg litt" og at jeg ikke trener nok. Jeg blir så lei meg.. Fordi jeg har de siste 20 årene slitt med vekten og vært undervektig. Synes dere 60 kg på 170 cm er for mye?? Jeg trener forresten 5-6 dager i uken

Anonymous poster hash: 9e19f...9d1

Nei du veier ikke for mye. Idealvekten i forhold til din høyde er 63 kg. Du veier mindre enn det. Be typen din om å kutte ut tullpratet sitt og si at han aldri vil klare å bryte deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg er 167cm og veier 65. Jeg passer fint inn I størrelse small. Kunne dog med fordel gått ned bittelitt og strammet opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...