Gå til innhold

60 kg. Er jeg for tykk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min kommenterer til stadighet at jeg har "lagt på meg litt" og at jeg ikke trener nok. Jeg blir så lei meg.. Fordi jeg har de siste 20 årene slitt med vekten og vært undervektig. Synes dere 60 kg på 170 cm er for mye?? Jeg trener forresten 5-6 dager i uken

Anonymous poster hash: 9e19f...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Latterlig spørsmål, snakk om å søke bekreftelse!

 

Beklager meg, men du er ganske normal og du vet det selv...  Så derfor vær fornøyd!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 og 58 kilo og er svært slank. Så nei. Finn deg en mann som ikke vil ha dame med anoreksi

Anonymous poster hash: d42dd...a7a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kiloene du bør kvitte deg med, er den dauvekta kjæresten din består av.

170 og 60 kilo er slankt. Selv jeg er rimelig slank når jeg er 60 kilo, og jeg er 161.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 159 og veier 61 kg. Jeg er veeldig langt fra å være tjukk.

Så nei, du er ikke tjukk :) og typen din er en dust.

Anonymous poster hash: 35217...774

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye, dama mi er like høy som deg og 55 kilo. Men tykk er du ikke.:)

Anonymous poster hash: 4f03a...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Nei, det er ikke mye. Jeg veier like mye som deg +- alt ettersom og er "bare" 162cm høy, ser ikke på meg som stor. Ikke la han ødelegge selvfølelsen din eller få deg til å føle deg stor for det er du virkelig ikke! Tren (og spis) for din egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye, dama mi er like høy som deg og 55 kilo. Men tykk er du ikke.:)

Anonymous poster hash: 4f03a...738

"Litt mye"?. My a.... Vekten til TS er aldeles ikke "litt mye"! Fins det menn som syns det anbefaler jeg å komme ut av skapet asap ettersom kvinner umulig tenner de!;Det er forferdelig at vi lever I en tid da normalvektige får pepper av aseksuelle kryp.

Anonymous poster hash: a9365...121

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig spørsmål, snakk om å søke bekreftelse!

 

Beklager meg, men du er ganske normal og du vet det selv...  Så derfor vær fornøyd! ;)

 

Latterlig kommentar. Jeg har snakket med jenter som har 14-15 bmi som tror de er overvektige. 

 

Hvordan kan du vite at TS vet at h*n er normal? Tror du at du er synsk eller tankeleser av noe slag?

 

Så latterlig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig spørsmål, snakk om å søke bekreftelse!

Beklager meg, men du er ganske normal og du vet det selv... Så derfor vær fornøyd!;)

Synes dette blir for dumt.

Det er ikke alltid lett å se seg selv objektivt, eller klarer du det selv hele tiden? Det spiller da vel ingen trille om en er tynn eller tykk for en hver kan ha problem med dette. Det er greit at det på kg skal være sånn at tynne alltid skal ha godt selvbilde, alltid skal være fornøyd og om en er usikker på seg selv av en eller annen grunn som f.eks et rævhull av en type som kritiserer en stadig vekk så skal du likevel holde kakehullet godt zippet igjen for en skal aldri tvile på sin egen kropp.... om en er slank/normal vel og merke. Ja jeg synes det er et tåpelig svar som så og si alle får her inne med mindre en er direkte tykk.

Greit nok at en føler for å være kjepphøy mot ts for at hun er på bekreftelse og oppmerksomhetsjakt men det kan tenkes at det er en grunn til at ts føler seg usikker, næmlig at hun stadig får høre at kroppen hennes ikke duger. Det er på tide å innse at det finnes andre enn tykke også som kan slite med selvbildet.

Ts, du kan ikke sette blomster i et rævhull og kalle det en vase, ( med dette mener jeg å si at han er en tulling og jeg tror at uansett hva og hvordan du hadde vært har jeg en følelse av at han ville snakket deg ned).

Her er det en person som prater tullball til deg og det er typen din. Jeg ser ikke kroppen din, vet ingenting om den igrunn og når vi vet hvor utrolig forskjellig kropper er selv om de har samme høyde og vekt så synes jeg at det er vanskelig å si noe spesefikt om kroppen din. Men en ting kan jeg si og det er at kjæresten din virker noe blåst, slikt sier en ikke til noen en er glad i som en vet har slitt med vekten før.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanna87

Latterlig kommentar. Jeg har snakket med jenter som har 14-15 bmi som tror de er overvektige. 

 

Hvordan kan du vite at TS vet at h*n er normal? Tror du at du er synsk eller tankeleser av noe slag?

 

Så latterlig!

 

Det er sykt latterlig, spar meg for idiotisk kommentar. En kvinne som veier 60 kg og med den høyden er langt i fra tykk, og man trenger ikke å være synsk for det!;)

 

Du som mann bør vite såpass..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig spørsmål, snakk om å søke bekreftelse!

 

Beklager meg, men du er ganske normal og du vet det selv...  Så derfor vær fornøyd! ;)

Enig.

Anonymous poster hash: c6864...981

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt latterlig, spar meg for idiotisk kommentar. En kvinne som veier 60 kg og med den høyden er langt i fra tykk, og man trenger ikke å være synsk for det!;)

Du som mann bør vite såpass..

Du misforstod åpenbart hva WubWub skrev.

Anonymous poster hash: a9365...121

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min kommenterer til stadighet at jeg har "lagt på meg litt" og at jeg ikke trener nok. Jeg blir så lei meg.. Fordi jeg har de siste 20 årene slitt med vekten og vært undervektig. Synes dere 60 kg på 170 cm er for mye?? Jeg trener forresten 5-6 dager i uken

Anonymous poster hash: 9e19f...9d1

Jeg veier 64 kg og er 170 cm høy og synes jeg er skikkelig blubbete.

Fikk barn for noen år siden og trener litt...men savner den veltrente kropp som veier 57 kg!

Anonymous poster hash: b2d6e...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min er 1.70 høy og veier 66kg, men har en rimelig stor mage. Så det kommer veldig an på hvor fettet legger seg.

"For tykk" blir uansett veldig subjektivt, hvis typen din har en forkjærlighet for tynne jenter så er du muligens for tykk for han.

 

Du har selvsagt muligheten til og synes at han er for overfladisk.



Anonymous poster hash: cf231...8f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 cm høyere enn deg og 10 kg tyngre. Jeg har former, men er slettes ikke tykk. Passer fint inn i klær som er størrelse S. Hadde jeg veid 60 kg med min beinbygning hadde jeg sett ganske så tynn ut. Jeg var noen kg letteree da jeg gikk på VGS (rundt 65 kg) men det var ikke så gøy, fordi da sa alle hele tiden at jeg var så tynn o.s.v.  Det viktigeste er at du har en vekt du selv trives i. 

 

Dersom kjæresten din helt seriøst mener du er tykk, så ligger problemet hos han. Det er mulig han har et ganske sykelig bilde på hvordan han mener en slank jentekropp er. Hadde du vært sykelig overvektig og det hadd vært fare for liv og helse, så kan det være greitt å nevne at du kanskje burde gjort noe med livsstilen, men jeg synest det er ganske sykt at kjæresten kommenterer at han synest du har lagt på deg, på en kropp som veier såpass lite. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...