Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du ble forelska i kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sett han tre ganger, med noen mnds mellomrom, og på to ulike steder i dette langstrakte landet faktisk. Første gangen tenkte jeg "wow, for en mann" og andre folk rundt så jeg ikke engang. Andre gangen tenkte jeg "er han her? i min hjemby!" da kilte det i magen, jeg begynte å tenke på han i ettertid..

 

Tredje gangen jeg så han, kom han bort til meg. Sa det var noe kjent.. Om spurte om jeg hadde vært et sted for noen måneder siden, og det hadde jeg jo. Første gang jeg så han, så han også meg, uten at jeg visste det.

Viste seg at han var på leilighetsvisning i byen min den første gangen jeg så han her. Andre gangen, drev han og flyttet inn. Han hadde fått jobb her.

 

Jeg har aldri syntes han er helt perfekt. For det er jo ingen. Men han passer meg veldig godt. Føler hodet er "med", ikke bare hjertet. Når man husker hverandre etter en del tid, og tilfeldigvis er på samme sted flere ganger. Så er det jo noe ved det.

Har heller aldri tenkt på han "hele tida". Jeg vet at det er viktig å holde det individuelle ved like, egentid, ta vare på egne interesser, venner osv. Ikke la noe være altoppslukende. Igjen, hode/hjerte-balanse..

Har heller ikke følt for å skryte masse til folk rundt meg. De opplever han jo selv. Han gled rett inn i varmen til familien min osv.

 

Vi har hengt sammen siden første gangen vi snakket. Den ene overnattet hos den andre fra første dag. Ikke noe jeg ville gjort med hvem som helst... Leilighetene våre ble fort sagt opp, og vi flyttet sammen i noe større etter 1,5 mnd. Helt naturlig for oss. Har vært sammen i 6 år nå, gift i snart ett.



Anonymous poster hash: 194be...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke klar over at jeg var forelsket i kjæresten min i det hele tatt. Så det tok litt tid for meg å skjønne at jeg var det.

 

Selvom det var kraftige hint som i at vi snakket sammen hele tiden og var mye sammen. Jeg husker jeg syns det var merkelig når vi sa god natt til hverandre også skjedde det liksom ikke noe. Så til slutt gikk det jo opp for meg :P han var klar over at han likte meg lenge før jeg var klar over at jeg likte han :P



Anonymous poster hash: 9cd02...ad4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde gjensidig forelske så og si umiddelbart samme dag som vi møttes. Gikk vel opp for oss på dag tre, vi var sammen hver eneste dag til å begynne med og det er vi nå som samboere også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble forelsket i hverandre før vi begynte å snakke med hverandre. Fikk bekreftelser gjennom blikk før vi turte å ta steget til å treffes for å prate alene. Dagen etter holdt vi hverandres hender i friminuttet. I dag er vi gift og har tre barn, og jeg elsker han over alt på jord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ble SKIKKELIG forelsket en 1 mnd etter vi ble sammen. Dvs 4 mnd etter jeg først møtte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli forelsket nå, har hatt to dates. Håper det fortsetter og at det er gjensidig.

Anonymous poster hash: 20a86...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var betatt de første 2 månedene, så ble jeg små-forelsket i månedsskifte fra 3-4, i 5-6-måned elsket jeg han. Og nå, 10 måneder etter første møte vet jeg ikke hva jeg hadde gjort uten han  :rodmer:

 

Jeg håper folk tar seg tid til å la forelskelsen gro.



Anonymous poster hash: 46488...95b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg ca. 6 uker å bli forelsket i kjæresten min. Jeg visste fra dagen jeg møtte han at den kjemien mellom oss kunne bli noe mer. Han ble forelsket raskere enn meg, og jeg kjente mye på det. En frykt for at jeg måtte slå opp på grunn av manglende følelser. Heldigvis viser seg nå at de følelsene kom, og det blir bare bedre for hver dag som går. Det er så godt! Jeg har alltid trodd at man ble forelsket *pang*, men jeg skjønner på folk rundt meg at det er vanlig at det tar et par uker. Det er jo den man blir kjent med, som man skal falle for, og det tar jo litt tid :)

Endret av Anonym.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt nyforelsket nå, og ble vel det på date 3. Og jeg har falt hardt, og er 37 år, går rundt og er som en forelsket 14 åring.



Anonymous poster hash: 93aa6...ab1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikkje eit enkelt spørsmål. :) For meg er det sommerfuglar i magen, tenker på han heile tida, nervøs, glad, spent, synes han er heilt perfekt, forteller alle veninnene mine kor flott han er (stakkars veninner).. Haha! :)

Anonymous poster hash: 4996f...b92

Haha du er søt :)

Anonymous poster hash: 90721...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var min forlover når jeg giftet meg første gang, tok ut separasjon 4 måneder etter bryllupet. Var gal av forelskelse som kom som lyn i fra klar himmel. Når skilsmissen var et faktum, dro vi til Roma å giftet oss på ambassaden.

Neste år har vi 20 års bryllupsdag. Venter jeg på ham et sted og ser ham komme, hopper hjerte i brystet på meg og jeg synes han er den deiligste som finnes :)



Anonymous poster hash: 69578...d9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To, tre timer etter at jeg så han første gang <3



Anonymous poster hash: c9bf4...b6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det tok vel knapt eit sekund. Det var skikkelig klisjé! "Kjærlighet ved første blikk"! Vart heilt tom i hovudet, og sa utruleg mykje rart... Er vanlegvis god til å snakke for meg, utadvendt, og glad i å møte nye menneske. Bruker aldri ordtak, men den kvelden kunne eg mange. Eg var så flau! Uansett kva han sa, så hadde eg eit ordtak å svare med. "Nei, du skal ikkje selge skinnet før bjørnen er skutt!"... Skulle gjerne blitt usynleg der og då... Eg har aldri opplevd noko slikt før eller etterpå. 

Anonymous poster hash: 4996f...b92

 

lol

Anonymous poster hash: de2a4...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke etter at vi møttes. Hadde følelser tidligere, men det var først når vi møttes for andre gang, og han tok hånda mi, at jeg virkelig kjente forelskelsen. Da hadde vi snakket flere timer hver dag og bestemt oss for å møtes for andre gang. I dag er vi gift, og det kiler ennå i magen ved ulike anledninger :)

Anonymous poster hash: 1a727...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forelsket når jeg var 17. Ble sammen når jeg var 21. Fortsatt like forelsket etter 7 år sammen.



Anonymous poster hash: 2b1cd...327
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos meg vart det "kjærlighet ved første blikk". Falt pladask når jeg så ham første gangen, og tok ivrig kontakt kort tid etter. Videre fortsatte vi å møtes og da ble såklart følelsene mer og mer forsterket. 



Anonymous poster hash: 7d673...ac9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet ved første blikk-ish. Tok kanskje en uke før jeg innså det for real ;P



Anonymous poster hash: db30b...42e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra første gang jeg så han. Han brukte et par år før han ble forelsket i meg. Så jeg fikk ham til slutt!

 

Da finnes det håp!  :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...