Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du ble forelska i kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før du merket at du var forelska? 



Anonymous poster hash: 968b4...30c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok vel knapt eit sekund. Det var skikkelig klisjé! "Kjærlighet ved første blikk"! Vart heilt tom i hovudet, og sa utruleg mykje rart... Er vanlegvis god til å snakke for meg, utadvendt, og glad i å møte nye menneske. Bruker aldri ordtak, men den kvelden kunne eg mange. Eg var så flau! Uansett kva han sa, så hadde eg eit ordtak å svare med. "Nei, du skal ikkje selge skinnet før bjørnen er skutt!"... Skulle gjerne blitt usynleg der og då... Eg har aldri opplevd noko slikt før eller etterpå. 



Anonymous poster hash: 4996f...b92
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan defineres forelskelse?

Hva kjennetegner forelskelse, mener dere?



Anonymous poster hash: 194be...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan defineres forelskelse?

Hva kjennetegner forelskelse, mener dere?

Anonymous poster hash: 194be...10a

 

Det var ikkje eit enkelt spørsmål. :) For meg er det sommerfuglar i magen, tenker på han heile tida, nervøs, glad, spent, synes han er heilt perfekt, forteller alle veninnene mine kor flott han er (stakkars veninner).. Haha! :) 

Anonymous poster hash: 4996f...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forelsket i han en uke eller to før vi begynte å holde på.

Anonymous poster hash: c25ad...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

Var allerede litt forelska før vi traff hverandre og når vi endelig møtes for første gang sa det pang. Heldigvis var det gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg visste at han skulle bli min etter første setning vi skrev til hverandre på nettet

2 mnd senere møttes vi for aller første gang, og vi flyttet sammen samme dag

Nå har vi bodd sammen i 10 år

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det jeg og. Jeg er definitivt ikke forelsket i han jeg holder på med, men håper det kommer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig betatt av han en stund mens vi holdt på. Ordentlig forelskelse kom først etter et par måneder med dating :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det forholdet jeg er i nå var det ved første blikk. Vi hadde snakket i lang tid via Chat og var vel sjarmert og betatt av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste at han skulle bli min etter første setning vi skrev til hverandre på nettet

2 mnd senere møttes vi for aller første gang, og vi flyttet sammen samme dag

Nå har vi bodd sammen i 10 år

Når folk sier "flyttet sammrn første dag", betyr det at man bare begynte å være mye hod kjæresten sin og etterhvert ga opp egen bolig, eller tok du med deg flyttelasset på første date? ;)

Jeg overdriver, men hvordan flytter man sammen dagen etter at man har møttes liksom? Hvordan er prosessen? Hva legger man i det? :)

Anonymous poster hash: 30c2e...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Når folk sier "flyttet sammrn første dag", betyr det at man bare begynte å være mye hod kjæresten sin og etterhvert ga opp egen bolig, eller tok du med deg flyttelasset på første date? ;)

Jeg overdriver, men hvordan flytter man sammen dagen etter at man har møttes liksom? Hvordan er prosessen? Hva legger man i det? :)

Anonymous poster hash: 30c2e...b62

Her flyttet vi bokstavelig talt sammen første dagen vi møttes

Vi pratet på nettet i et par mnd, men siden han på den tiden bodde i et annet land, så ble det så tungvindt å besøke hverandre

Så vi tok en råsjans, han pakket sekken og tok flyet hit og flyttet inn til meg

Vi snakket selvfølgelig om hva planen var dersom det ikke kom til å fungere. Han kunne jo flytte videre til sitt hjemsted dersom det ikke funket osv

Men det funket :)

10 år senere så er vi fortsatt lykkelige :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det var tredje eller fjerde gang jeg traff ham. Etter andre gang jeg traff ham mistenkte jeg at jeg kom til å bli det, mem holdt litt igjen da jeg overhodet ikke var ute etter noe sånt på det tidspunktet. Det sa virkelig bare pang, for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var allerede litt forelska før vi traff hverandre og når vi endelig møtes for første gang sa det pang. Heldigvis var det gjensidig.

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...