Gå til innhold

Noen som har fått hjelp av klarsynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurte på om noen har historier der de har snakket med kjente klarsynte og at dette faktisk stemmer? :)



Anonymous poster hash: a3529...750
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg... fikk lite tro på de etter erfaringer med de.

Kan du utdype det?

Anonymous poster hash: a3529...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du utdype det?

Anonymous poster hash: a3529...750

Den første var faktisk delvis rett. Og den andre var bort kastet penger og tid. Begge er kjent men jeg vil ikke nevne noen sin navn. Erfaring er jo at man veit ikke om de er sant eller ikke. :(

Anonymous poster hash: 275fb...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det flere hundre "klarsynte". Og vet du hva...de sitter på sånn teletorg og super inn nesten 30 kr min for å snakke skit med deg. Humbug, jug og svindel

Derimot finnes det få klarsynte i verden, eller skal vi kalle de det? Skal vi si folk med meget sterk intuisjon?

Folk som ringer disse spåkjerringene er stadig på let etter svar. De lar seg lure. Det er ikke folk som er lykkelig, som er fornøyd med tingenes tilstand som ringer dit.

Ringer du dit, så har du et eller annet problem. Hvor mange problemer har folk? En som er drevet i å lure folk på glattisen har noen enkle valg. Det er kjærlighet, jobb, penger, bosted og flytting. Får hun ikke treff på det første så treffer hun på det andre. Ikke kast bort penger på dette, om du har tenkt på det.

Du kan like godt spørre her inne, svarene her er gratis også. Du får vel ikke det svaret du ønsker, det får du til spåkjerringa. Hun gir deg svaret du ønsker. Sånn pirrer hun nysgjerrigheten din, slik vil du bruke enda mere penger på henne.

Ja, jeg har møtt en klarsynt fra et annet land. En person som ikke sugde penger ut av meg. Jeg sier det er folk med veldig sterk intuisjon, men der ble jeg i tvil. grunnen er at hun tok opp en ting med meg som ingen vet. Det gjaldt verken penger, kjærlighet, jobb eller de vanlige sakene. Det var helt hinsides langt unna det daglige tema,hun kunne umulig vite det.



Anonymous poster hash: f2e46...e17
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Nå tenker meg mere på kjente synske i norge, som hr vært på TV.



Anonymous poster hash: a3529...750
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt mange, og vet at en ikke skal 'fnyse' av de klarsynte. Jeg var ferd med å ringe en advokat en gang for å gå rettens vei ang en sak som handlet om min sønn. Men før jeg ringte advokaten for å sette i gang et helt rettsystem slo det meg en tanke om at noe ikke stemte... Heldigvis tok jeg noen telefoner til klarsynte og fikk nærmest sjokk! Jeg ringte da 5 stk for å være helt 'sikker' og da alle av de beskrev en og samme person - til min store overraskelse, snudde ting seg på hodet. Jeg blei da overbevist om at den skyldige ikke var far til min sønn, og inngikk derfor en 50% avtale med han ift vår sønn. Vi samarbeider i dag kjempe godt, og jeg har mer en en gang vært takknemlig for at det finnes klarsynte som beskrev den egentlige 'synderen' ned til den minste detalj uten å vite noe annet enn navnet og fødselsdatoen/stjernetegnet mitt. Dette er imponerende!!

Men når det gjelder å se inn i fremtiden er ikke svarene så klare - der har det vært delte meninger,

og jeg tenker helt enkel at er fordi fremtiden ennå ikke har vært...

Lykke til :)



Anonymous poster hash: fab49...66d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Nei. Når jeg føler for å brenne penger gjør jeg det bokstavelig i stedet. Da får jeg i det minste litt varme og glede ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rett i 99% av tilfellene... Ikke tok jeg penger for det eller bedt de reklamere for det videre. :)

Jeg ha bedt alle de jeg har sett på om å ikke endre adferden sin eller vente på at ting vil skje. Man må oppsøke! :)

Av healing også har det vært god effekt på bekjente. Der pleier jeg også å si at enten hjelper det eller ikke, og hjelper det er det enten pga av meg eller at det er pga en selv. Uansett, blir man bedre så kan man ikke forvente mer! Dette også har blitt gjort gratis.

Av kjente klarsynte så har stort sett alle hatt rett i det de har sagt. Husker jeg lo RÅTT når ene sa til meg at jeg hadde varme hender. For noe piss!.. 2 år etter uten å øve var det et faktum. :)



Anonymous poster hash: 0a333...e32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rett i 99% av tilfellene... Ikke tok jeg penger for det eller bedt de reklamere for det videre. :)

Jeg ha bedt alle de jeg har sett på om å ikke endre adferden sin eller vente på at ting vil skje. Man må oppsøke! :)

Av healing også har det vært god effekt på bekjente. Der pleier jeg også å si at enten hjelper det eller ikke, og hjelper det er det enten pga av meg eller at det er pga en selv. Uansett, blir man bedre så kan man ikke forvente mer! Dette også har blitt gjort gratis.

Av kjente klarsynte så har stort sett alle hatt rett i det de har sagt. Husker jeg lo RÅTT når ene sa til meg at jeg hadde varme hender. For noe piss!.. 2 år etter uten å øve var det et faktum. :)

Anonymous poster hash: 0a333...e32

TS her: Men hvordan kan en klarsynt se hva som skjer i framtiden. Jeg har snakket med en kjent klarsynt. Hun har hatt MYE rett om meg og har ganske klare meninger om min framtid.

Anonymous poster hash: a3529...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt mange, og vet at en ikke skal 'fnyse' av de klarsynte. Jeg var ferd med å ringe en advokat en gang for å gå rettens vei ang en sak som handlet om min sønn. Men før jeg ringte advokaten for å sette i gang et helt rettsystem slo det meg en tanke om at noe ikke stemte... Heldigvis tok jeg noen telefoner til klarsynte og fikk nærmest sjokk! Jeg ringte da 5 stk for å være helt 'sikker' og da alle av de beskrev en og samme person - til min store overraskelse, snudde ting seg på hodet. Jeg blei da overbevist om at den skyldige ikke var far til min sønn, og inngikk derfor en 50% avtale med han ift vår sønn. Vi samarbeider i dag kjempe godt, og jeg har mer en en gang vært takknemlig for at det finnes klarsynte som beskrev den egentlige 'synderen' ned til den minste detalj uten å vite noe annet enn navnet og fødselsdatoen/stjernetegnet mitt. Dette er imponerende!!

Men når det gjelder å se inn i fremtiden er ikke svarene så klare - der har det vært delte meninger,

og jeg tenker helt enkel at er fordi fremtiden ennå ikke har vært...

Lykke til :)

Anonymous poster hash: fab49...66d

Du kødder??

Du snyter en fyr for penger ved å la han tro han er far til barnet ditt??

Sykt!

Anonymous poster hash: f4d83...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har snakket med to klarsynte som begge hadde så peiling at jeg fikk gåsehud... Den ene så hva som ville skje med boligkjøp og jobb for min del kort frem i tid, den andre så nøyaktig hvor i leiligheten forlovelsesringen min var (hadde lett i 3 uker) og hvordn den havnet der, hun så også noe annet jeg hadde mistet med skremmende nøyaktighet



Anonymous poster hash: 3cd2b...203
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynte er så utroooolig tull. Mange "kjente" klarsynte har jo blitt hengt ut fordi det er blitt bevist at de kun prater drit.

Så er det de uintelligente folka som kommer og sier "Jaaa, men de hadde jo rett om ditt og datt". Minner meg om den saken jeg leste om for en stund siden, med en dame som hadde mistet hunden sin..

Spar pengene dine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynte er så utroooolig tull. Mange "kjente" klarsynte har jo blitt hengt ut fordi det er blitt bevist at de kun prater drit.

Så er det de uintelligente folka som kommer og sier "Jaaa, men de hadde jo rett om ditt og datt". Minner meg om den saken jeg leste om for en stund siden, med en dame som hadde mistet hunden sin..

Spar pengene dine.

Blir bare helt matt og oppgitt over slike fordommer. Mange klarsynte driver med humbug ja- men det finnes enkelte edelstener blant disse også. Det er ikke uten grunn at politiet har faste klarsynte de kontakter i savnetsaker.

Jeg har selv opplevd å få hjelp av klarsynte flere ganger og det på så utrolige måter at det går ikke an at dette er annet enn-- klarsyn. SNakket over telefon også så det var ikke snakk om at vedkommende leste kroppsspråket mitt. Jeg var rett og slett slått i bakken over hvor detaljert, raskt og helt nøyaktig tingene jeg fikk høre var.. Ting som ingen kunne vite i det hele tatt. jg skjønner det fortsatt ikke. Men regner ed det er fånyttes å forklare og beskrive slikt for sånne som deg, som dømmer ting uten tilstrekkelig kunnskap

Anonymous poster hash: 3cd2b...203

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir bare helt matt og oppgitt over slike fordommer. Mange klarsynte driver med humbug ja- men det finnes enkelte edelstener blant disse også. Det er ikke uten grunn at politiet har faste klarsynte de kontakter i savnetsaker.

Jeg har selv opplevd å få hjelp av klarsynte flere ganger og det på så utrolige måter at det går ikke an at dette er annet enn-- klarsyn. SNakket over telefon også så det var ikke snakk om at vedkommende leste kroppsspråket mitt. Jeg var rett og slett slått i bakken over hvor detaljert, raskt og helt nøyaktig tingene jeg fikk høre var.. Ting som ingen kunne vite i det hele tatt. jg skjønner det fortsatt ikke. Men regner ed det er fånyttes å forklare og beskrive slikt for sånne som deg, som dømmer ting uten tilstrekkelig kunnskap

Anonymous poster hash: 3cd2b...203

Viser du til den saken der en klarsynt hevdet at politiet jobber mer med klarsynte enn det de sier? Der hun nevnte at hennes klarsynte venner er hennes kilder til det?

Det finnes ekstremt mye kunnskap om dette emnet der ute. Du sier jeg dømmer, også dømmer du meg tilbake.. Logisk.

Take your pick: https://www.google.no/search?q=how+psychics+scams+you&oq=how+psychics+scams+you&aqs=chrome..69i57j0l5.4630j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=how+psychics+scams+you

Forresten, "Ting som ingen kunne vite i det hele tatt." er det mest typiske argumentet folk bruker for å prøve å bevise at det er ekte. De forstår ikke hvordan disse "klarsynte" bedrar, rett og slett.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Men hvordan kan en klarsynt se hva som skjer i framtiden. Jeg har snakket med en kjent klarsynt. Hun har hatt MYE rett om meg og har ganske klare meninger om min framtid.

Anonymous poster hash: a3529...750

Det blir vist som bruddstykker av en film, tanker som kommer fra ingensteder.

Helt konkret hvordan det lar seg gjøre å se noe som vil skje kan jeg ikke svare på. :)

Anonymous poster hash: 0a333...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vist som bruddstykker av en film, tanker som kommer fra ingensteder.

Helt konkret hvordan det lar seg gjøre å se noe som vil skje kan jeg ikke svare på. :)

Anonymous poster hash: 0a333...e32

Hvis hun kan se inn i fremtiden så er alt allerede foruttbestemt, og det er absolutt ingenting en kan gjøre med det heller. Da faller også hele meningen med å bli spådd bort. Livet også igrunn.

Endret av Timza
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var til en veldig kjent dame for noen år siden. Hun visste spesielle ting om meg og min barndom som ingen andre kunne vite om. Detaljert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...