Gå til innhold

Slikking.


Dione

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Lidenskapen er der, men vanskelig finne lidenskap i en potetsekk

Men er du ikke såpass til kar at du klarer å vekke hennes lidenskap da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du ikke såpass til kar at du klarer å vekke hennes lidenskap da?

Er de i utgangspunktet kjedelige kan det være mindre interesant å vekke den store "lidenskap", men er mange år siden man har fått noen klager på sin evne som elsker. Kanskje fordi jenter ikke tør sifra, hva vet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Er de i utgangspunktet kjedelige kan det være mindre interesant å vekke den store "lidenskap", men er mange år siden man har fått noen klager på sin evne som elsker. Kanskje fordi jenter ikke tør sifra, hva vet jeg ;)

Huff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å søren. mener du at jeg må stille opp med litt varm beføling, våte kyss og hviske søte ord om hvor unik hun er i solnedgangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å søren. mener du at jeg må stille opp med litt varm beføling, våte kyss og hviske søte ord om hvor unik hun er i solnedgangen?

Det hadde hjulpet. ;)

Anonym poster: 284471c377fe3d04517679fb8dbef0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet fra meg den illusjonen om at jenter flest vil ha masse "hollywoodsex" for leeeenge siden :) Aldri titta meg tilbake gitt.

For meg personlig er det ingenting som tenner mer enn å drive jenta nærmest til vannvidd. Og da funker slik tilsynelatende jævlig bra. Er lite som er mer ego-boost enn å nesten måtte holde fast jenta mens hun går opp i bro, hele kroppen dirrer og hun vekker halve nabolaget ;)

Endret av Guybrush
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr skal kunne pule.

Jeg kan, og hvis dama er veldig liten og femi er jeg keen. Kjæresten min trener kampsport så jeg blir ikke keen, så derfor blir det masse kos og oralsex.

Anonym poster: 2a3355ac735f0230c0b5ad31475269c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Jeg kan, og hvis dama er veldig liten og femi er jeg keen. Kjæresten min trener kampsport så jeg blir ikke keen, så derfor blir det masse kos og oralsex.

Anonym poster: 2a3355ac735f0230c0b5ad31475269c2

Jeg skrev dette, kryssa av på abb...igjen ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Kastet fra meg den illusjonen om at jenger flest vil ha masse "hollywoodsex" for leeeenge siden :) Aldri titta meg tilbake gitt.

For meg personlig er det ingenting som tenner mer enn å drive jenta nærmest til vannvidd. Og da funker slik tilsynelatende jævlig bra. Er lite som er mer ego-boost enn å nesten måtte holde fast jenta mens hun går opp i bro, hele kroppen dirrer og hun vekker halve nabolaget ;)

Du vet at en kvinne bare må legge an på en mann med grønne øyne???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at en kvinne bare må legge an på en mann med grønne øyne???

Say what?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt er vel ikke et must, men veldig gla i det ja, nesten fast innslag i forspillet her i gården, men det er suging også..

Anonym poster: 5ad737939edd9d039293a9075c115e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan, og hvis dama er veldig liten og femi er jeg keen. Kjæresten min trener kampsport så jeg blir ikke keen, så derfor blir det masse kos og oralsex.

Anonym poster: 2a3355ac735f0230c0b5ad31475269c2

Unnskyld meg, men du blir ikke kåt av dama de som trener kampsport?? Øøøøh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært noe stort tap om karen ikke ville slikke, om han derimot ikle ville bruke fingrene på meg de det en dealbreaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Hadde ikke vært noe stort tap om karen ikke ville slikke, om han derimot ikle ville bruke fingrene på meg de det en dealbreaker!

Jeg kan stryke og sånn, men nekter å ronke. idkwtf :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan, og hvis dama er veldig liten og femi er jeg keen. Kjæresten min trener kampsport så jeg blir ikke keen, så derfor blir det masse kos og oralsex.

Anonym poster: 2a3355ac735f0230c0b5ad31475269c2

Jeg skrev dette, kryssa av på abb...igjen ><

Hvorfor er du sammen med ei dame som ikke tenner deg? :klo:

Anonym poster: e380b50f9a0349b2d2bde2b829c1d861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...